Allah en büyük haksızlığı bana yaptığının düşünüyorum neden mi?

İyi bir kul yarattı ama yanına takıntıli psikoloji yarattı. İyi dediğim rabbine bağlı ama takıntılıda kusursuz olmak için.
Rabbim en büyük haksızlığı bana yaptı kilitledi beni kendi içimde ona olan bağlılımla döngüye soktu. Bakıyorum insanlar kötü hiç bişi olmuyor krize giriyorum gördükçe ama Allah'a olan bağlılıktan kurtulamıyor bakıyorum. Adamın kadının ağzından Allah kelimesi eksik olmuyor beraberinde her kötü söz geliyor. Verdikçe veriyor kalbi yalandan iyi olana. Ben kurtulamıyorum takıntı olduğu için bende kötü biri olmak istiyorum ama olmuyor
Allah en büyük haksızlığı bana yaptığının düşünüyorum neden mi?
Cevapla