Canımı çok yaktı, neden Allah bana yapılan kötülükleri yanına bıraktı?

Sevmedi beni. yıllarca oynamış benimle ve hayatımı mahvetti. Çok büyük kötülükler yaptı. Yaptığı kötülüklerin acısını ve etkisini hala yaşıyorum. Ama Allah ona ve ailesine cezasını vermedi. Hep ben kötü şeyler yaşadım. Bu adalet mi? Ahımı aldı ama bir insanın hayatını karartanlar mutlular onlara bir şey olmuyor. Allah’a isyan ediyordum ama artık tamamen inancım bitti. Sadece bana çektiriyor diyorum

Canımı çok yaktı, neden Allah bana yapılan kötülükleri yanına bıraktı?
Cevapla