Allah neden beni böyle çirkin yarattı ne suçum vardı benim neden ben bu kadar değersizim?

Neden 18 yaşında bir kızım madem kız olacaktım bari biraz güzel olarak yaratilsaydım insanların içine çıkmaya utanıyorum ailem bile beni takmıyor sırf çirkinim kendimden artık nefret ediyorum hem çok özgüvensizim hem depresyondayım bu yüzden stres yapıyorum ve alnım sivilceyle dolu cildim soldu bu yaşıma kadar bir yüzüm gülmedi ne yapcam ben böyle gerçekten yaşayamıyorum yaşım ilerleyince daha çok içime kapanıyorum hiç arkadaşım da yok zaten 😭😭😭

Allah neden beni böyle çirkin yarattı ne suçum vardı benim neden ben bu kadar değersizim?
Cevapla