Babam yeni vefat etti. Maddi sıkıntımız olduğu için 2 işte çalışırken çatıdan düştü. Ben anksiyetem olduğu için çoğu kez işlere girsem de hemen çıktım babama hiç yardımcı olamadım. Şu an ailecek zor bir dönemden geçiyoruz ama ben erkek arkadaşımın tribiyle uğraşıyorum. Onu daha çok kafaya takıyorum. Halbuki hayatın gerçekleriyle uğraşmak yerine @ptallık yapıyprum. Erkek arkadaşım da bu zamanda bana çok kötü davranıyor ama elimde değil sürekli onunla uğraşıyorum. Bugün babamın biz lisedeyken para kazanmak için lağım kuyusu temizlediğini öğrendim çok zoruma gitti ama içimde hiç hırs yok. Gidip çalışayım ailemi güzel yaşatayım babam da mezarda rahat etsin diye bir isteğim var ama hırsım yok. Bir anlık düşünce oluyor bu fakat saçma sapan şeyleri kafama takıp onlarla daha çok uğraşıyorum. Nolur yargılamayın beni bana bir yol gösterin ne yapmam gerekiyor?
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yargılanacak bir şey yok söylediklerinde. Önemli olan böyle olmasını dert etmen ve bunları değiştirmek istiyor olman. Merak ediyorum, hiç terapiye gittin mi?
Gitmedim fakat yakın zamanda gideceğim. Babamın vefatından önce de bazı sıkıntılarım vardı bence ama gözardı ediyordum. Şu an edemiyorum sürekli atak geçiriyorum ve değişmek istiyorum
Biz burdan ne söylersek söyleyelim, en doğrusunu bu işler üzerinde tahsil görmüş kişi söyleyecektir mutlaka... yalnız yine de şunu söylemek istiyorum... hani dedin ya "istiyorum ama hırsım" yok diye... bunun böyle olması bir suç değil... bu yüzden lütfen kendine haksızlık etmemeye çalış... ve en önemlisi "sevgili" dediğin kişiden de uzak durmaya bak!
Geçen gün evimize psikolog geldi. Aile sosyal dayanışmadan. Kız kardeşim için geldiler ama bana da dediler bir uzmanla görüşün diye. Görüşeceğim inşallah. Hırsımın olmaması tamamen hiçbir şeye hevesimin kalmamasından ve bu yıllardır olan bir durum. Çok hırslı ve hevesli bir çocuktum birçok şeyi başaran birisiydim taa ki kazandıklarımı mecburen kaybetmek durumunda kalana kadar. Ondan sonra hırsım hevesim kalmadı. Erkek arkadaşımdan da uzaklaşacağım. Bu dönemde beni çok yordu asla anlamadı ve benim psikolojimi iyice bozuyor ondan uzak durmak çok mantıklı olacak.
Yazdıklarının tamamına katılıyorum...
O cocuga yol ver.. sana bu zamanda destek olmayan kaybolsun gitsin hayatindan.
Gerçekten destek olmasını geçtim o kadar etkiliyor ki beynimi zihnimi sarhoş gibi dolaşıyorum evde. Kendi kendime diyorum anneni kardeşlerini kaldırman gerek sen bir elin oğlu için üzülüp mahvoluyorsun. Erkek arkadaşım da ailemi birinci sıraya koyup onunla daha az ilgileniyormuşum gerekçesiyle 3 gündür iletişim kurmadı benimle ben kurmaya çalıştıkça iyice önemsiz hissettirdi. Çok kötü hissediyorum
Bu surecte kafani dinlemen gerekiyor, salagin biriyle ugrasip daha da dert edinme. Yasini yasayacagin hlde elin oglaniyla ugrasiyosun ya yazik degil mi
Doğru evet. Bilmiyorum takıntı yaptım bu süreçte ona daha çok ihtiyacım vardı ama o ise her gün benimle tartıştı resmen tuhaf bir şekilde iyice ona yaklaştım kopamazmışım gibi hissediyorum ama sanırım uzaklaşsam daha iyi
Koparsin merak etme, babani düsün. Onu mutlu edecek seyler yap. O senin uzulmeni istemez.
Hiç istemedi yemin ediyorum o kadar sıkıntısı varmış yine de anlatmadı bize asla yansıtmadı. Çok zorlandığı bir dönem beni tanıdıklar aracılığıyla bir işe sokmuştu çok mutluydu eli rahatlar diye ama ben yapamadım çok zorlandım anksiyetem olduğu için. Babam ise hiçbir şey demedi tamam kızım boş ver dedi üzme kendini hiçbir şey senden değerli değil dedi. Halbuki ne zorluklar yaşıyormuş hiç bilmiyorduk. Elllerinden bile tutmadım belki ona yardımcı olsaydım şu an evimizde olurdu. Şu an bunları yazarken nasıl ağlıyorum bir bilsen canım o kadar acıyor ki. Erkek arkadaşım bunları bilmesine rağmen sırf telefonunu 20 dakika yemek yediğim için açamadım diye benimle iletişimi kesti. O kadar zoruma gidiyor ki bazı şeyler. Keşke bunu hiç tanımasaydım diyorum
Ah canım benim allahım acını dindirsin umarım yaralarını saracak biri çıkar karşına. Sen yemek ye mutlu ol diye gozunun icine bakmasi lazim, ama insanlar böyledir nankördür. Asla üzülme o çocuk için. Babanı da üzme o üzülmeni istemezdi emin ol. Değmez elin ergeni için. Bak insanlar neler yaşıyor ve hayatlarına devam ediyor bugün o var bi bakarsın yarın umrunda bile değil. Belki de onu taniman icin bir zaman bu.
Sana tavsiyem, bol dua et hep dua et. Icinin rahatlayacagindan suphen olmasın. Boş kişiler, boş işlerle kafanı yorma. Bu süreci yaşayıp atlatman gerekiyor ki hayatının diğer bölümlerinde sana daha fazla zarar vermesin
İşte zoruma giden de boş şeylere o kadar takıntı durumum oluyor ki zamanım ömrüm boşa geçiyor. Bile isteye yapmıyorum bunu çok saçma geliyor hatta ama elimde olmadan yapıyorum. İnşallah aşabilirim bu durumları
Doktora gidersen o sana dogru onerilerde bulunacaktir dedigimi de dikkate al🤲🏻
O bana aslında çok zarar verdi. Beni seviyor buna eminim fakat o kadar çocukca ve bencilce düşünüyor ki. Sadece kendisini düşünüyor ve sinirlendiğinde asla ne yaptığını ne dediğini bilmiyor. Bu yaptıkları uzun vadede benim hem psikolojimi bozdu hem onurumu gururumu kırdı hem de beni yordu. Uzak durmak en iyisi yarın kendisi yazarsa söyleyeceğim bir süre konuşmasak iyi olur diyeceğim o şekilde zamanla benim içimde yitip gidecek.
senin önceliğin boş şeyler olduğu için.
Aslında öncelik değil de böyle hiç olmayacak şeyleri çok fazla kafaya takıyorum. Aşırı takıntılı olma durumu var bende.
Konuşuruz abim
Özelden konuşalımmı yazın
Yapma o zamansa
Başınız sağolsun
Sağ olun