Ben çocuklarla sahada top oynamak için aşırı derecede yaşlanmışım 🤣 düştüm kolumda sıyrıklar var 🤣 Yeğenlerimle top oynadim biraz 🤔 Küçük görür görmez sarılıp öptü 🤣

Ben çocuklarla sahada top oynamak için aşırı derecede yaşlanmışım 🤣 düştüm kolumda sıyrıklar var 🤣 Yeğenlerimle top oynadim biraz 🤔 Küçük görür görmez sarılıp öptü 🤣

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kendimi mental olarak çok yorduğum için yaşlandım
İleride çocuğum olursa onlarla zaman geçirmek için gadası
Top oynadık cocuklarla düştüm cizildi her yerim 🤣
Önceden sokakta oynayan çocukları görünce hemen dahil olurdum şimdi asla enerjim yok. Yaşlanmışım artık.
Topun üstüne basıp durdurayim dedim kaydım düştüm 🤣
abur cubur önceliği artık bana değil yeğenlerime olduğu için...
Bizde de öyle küçük aymca cikoylayta aldiyn mı abiym sütlü hamburgey almış dedi 🤣
😁😁
Yaşlanmayı reddediyorum sdfsdfdf 😃
Öyle oluyor mu ki 🤣
Oluyor gerçekten karar vermek şart 🤣💙
Ret edebiliyorsak ret edeyim kimse söylemedi bunu bana 🤣
Yaşlı değilim seneye af çıkmazsa üniversite sınavına gireceğim. Durun hele.
Yaşlanmayı tercih etmek istemem ya ama doğa kanunu her insan yaslanacak mecburi bir sekilde
Her yıl yeni yaşa girdiğim için öğldnxkskwjsn
Neden demedim ne için dedim :D örnek veriyorum artık okumak için yaşlandığımı düşünüyorum ya da spor yapmak için yaşlandığımı gibi 🤔
Düşünmüyorum 😅 geçmiş olsun dikkat et 🤣
Teşekkür ederim gazi oldum yedek kulübesine çektiler 🤣
Neler de biliyorlar 😅
Bilmedikleri yok 🤣
Dizlerim ağrıyor bazen erken mi yaşlandım diye düşünmüyorum değil
Bulamadım snsjsj
Her sey icin yasliyim ben artık
Yaşlanmak jçinyçok gencim bea..
Bence kıyamet yakın o yüzden
Bazen
Daha dur yaşın ne 🤔 ayrıca ne için yaşlandığınızı diye sordum 🤔 yani bunun için yaşlıyım derditecek ne var anlamında 🤔
Hayat 🤷🏻♀️ yaşantı maddiyat
Daha dur hayatın başındasın ☺️
Organik bir canlı olduğum için
Çoook şey için hahxsjjs
İnsanın doğası gereği yaşlanıyoruz
Yercekiminden vücudun aşağıya cekiliyor
Öylesine