• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Erkekler dünyada olmasa kadınlar daha mutlu mu olurdu? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
93
Yapay Zekaya Sor
Erkekler dünyada olmasa kadınlar daha mutlu mu olurdu?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

102

Cevap

47

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    1 yıl

    Hayir erkekler olmasaydı kadınlar hiç bişey beceremez hiç bişey çözümleyemzdi hepsi anca suslensin birbirini kıskansın birbiri ile yarışa girsin kibirden başka bişey değil kadın we dünya yasanilmaz bir hal alırdı.

    1
    9 Yorumla
    • bakirejderha
      bakirejderha
      1 yıl

      Ağzına sağlık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Erkekte akıl mantık wardir kadında Duygulari ile hareket ederler tabi genel olarak konusuyom bazıları dışında oda çok nadir

      Yorumla
    • bakirejderha
      bakirejderha
      1 yıl

      Akıllı kızlarda var mantıklı düşünenler senin gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Eğri oturup doğru konuşmak gerek ben doğru konusanlardanim kalkipta hem cinslerimi sawunucak değilim bu konuda

      Yorumla
    • bakirejderha
      bakirejderha
      1 yıl

      Süpersin

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Konumuzla n alakası War şimdi senin bu dediğin anlamadım

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      Şöyle alakası var. Sizin için sadece uzun boylu erkekler varolmalıdır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hayirrr bunu nerden cikardin sen n alaka ben hiç uzun erkek sewmiyorum 75 iyi

      Yorumla
  • Cemilejemile
    Cemilejemile Takip Et
    Xper 1 Yaş: 43
    1 yıl

    Erkekler olmasa biz nasıl dünyaya gelirdik babam varki ben dünyaya geldim😂 iyi ki erkekler var onlar olmasa kızların hepsi lez olurdu.

    0
    7 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @cemilejemile
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • Cemilejemile
      Cemilejemile
      1 yıl

      Hiç alakası yok senin aklın cinsel ilişkide sanırım uzun boylu erkeklerden hayır gelmez bı kere kızlar görsel olarak uzun boylu erkekleri ister biraz yaşadıkça aklı başına gelir.

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Cemilejemile
      Görsel olarak değil kendisini korusun, kollasın, güven versin diye. Senin bile 1.80 den kısa sevgilin olmamıştır

      Yorumla
    • Cemilejemile
      Cemilejemile
      1 yıl

      Olmuş ikiside merak etme oyuzden yorum yaptım

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Cemilejemile
      Demek ki 1.80 den kısa erkek zengindi

      Yorumla
    • Cemilejemile
      Cemilejemile
      1 yıl

      Zenginlik ile ne alakası var şimdi sana hep para göz kızlar mi denk geldi nedir

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Cemilejemile
      Paragöz olmayan kızda boya bakar. Aksi takdirde 1.80 den kısa erkeğin sevgilisi olmaz

      Yorumla
  • yildiztadic
    yildiztadic Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    1 yıl

    Senin argümanların kadar saçma değil hiç olmazsa git okumayı öğren önce ben oklava diyorum sen baklava anlıyorsun.

    0
    1 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @yildiztadic
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
  • bomboo
    bomboo Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    katılmıyorum erkeklersiz bir dünya düşünülemez benim için

    1
    12 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @bomboo
      Tabi uzun boylu erkeksiz dünya düşünülemez değil mi? Kısa erkekler olmasın dimi?

      Yorumla
    • bomboo
      bomboo
      1 yıl

      uzun olsun kısa olsun diye bir şey demiyorum. benim boyum 1.68 partnerim benden uzun olsun isterim tabii. yoksa her şey boy değil yani

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @bomboo
      Uzun olsun derken en az 1.80 olsun demek istedin herhalde

      Yorumla
    • bomboo
      bomboo
      1 yıl

      lan dayı manyak mısın 1.69 olsun yeter ne uzattın aaa

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @bomboo
      Kanka olmak için 1.69 yeter ama sevgili olmak için en az 1.80 olacak değil mi?

      Yorumla
    • bomboo
      bomboo
      1 yıl

      manyaksın yemin ediyorum noldu sevdiğin kadın boyun kısa diye mi terk etti seni

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @bomboo
      Sevdiğim tüm kızlar hemde

      Yorumla
    • bomboo
      bomboo
      1 yıl

      ah be dayı bugün de sana yakıyoruz

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @bomboo
      Neyi yakıyorsun

      Yorumla
    • bomboo
      bomboo
      1 yıl

      pastadaki mumu

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @bomboo
      Niye?

      Yorumla
    • bomboo
      bomboo
      1 yıl

      bilmiyorum sigara demek istemedim mum dedim

      Yorumla
  • harunarpaci
    harunarpaci Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    1 yıl

    bazı kadınlar rahat edebilir ama herkesin mutluluğu farklı şeylere bağlı :)

    0
    0 Yorumla
  • Tam1NEFRET
    Tam1NEFRET Takip Et
    Xper 4 Yaş: 58
    1 yıl

    Peki Erkekler olmasa nasıl üremeyi düşünüyorlar acaba?

    0
    0 Yorumla
  • Reshd_b
    Reshd_b Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    1 yıl

    Hayır, mutlu olmazlardı, olurdu diyenlerin çoğu yalan söylüyor.

    0
    2 Yorumla
    • İstilacıİnsanlar
      İstilacıİnsanlar
      1 yıl

      hadi lan ordan

      Yorumla
    • Reshd_b
      Reshd_b
      1 yıl

      Ah siz istilacılar yok musnuz?

      Yorumla
  • Beyzassssss
    Beyzassssss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    her şey çok güzel olurdu yeminle keşke olmasalar

    0
    5 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @beyzassssss
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • Beyzassssss
      Beyzassssss
      1 yıl

      @türk5561 he öyle

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Beyzassssss
      Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.

      Yorumla
    • Beyzassssss
      Beyzassssss
      1 yıl

      @türk5561 ne boş yapıyon ya

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Beyzassssss
      Yooo gayet dolu ve mantıklı konuşuyom

      Yorumla
  • soenmonarch
    soenmonarch Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    1 yıl

    AY EVET EVETTT AHAHAH Günlerdir bu soruyu bekliyordum sanırım

    0
    4 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @soenmonarch
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • soenmonarch
      soenmonarch
      1 yıl

      Uzun veya kısa değilde benden en az 5 cm uzun olsun yeter

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @soenmonarch
      Demek ki 1.75 sin

      Yorumla
    • soenmonarch
      soenmonarch
      1 yıl

      74 um

      Yorumla
  • Time_Lapse
    Time_Lapse Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    1 yıl

    Evet daha iyi olurdu cinsiyet eşitsizliği ortadan kalkardı

    0
    0 Yorumla
  • Bendenizeva
    Bendenizeva Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22
    1 yıl

    Bu kadinlar ni şitan be hep erkeklerin üstune atmislar suçlari siz meleksiniz

    0
    5 Yorumla
    • İstilacıTürrİİnsan
      İstilacıTürrİİnsan
      1 yıl

      suç verilerine bakarsak en çok hangi cinsiyet o zaman kimin ne kadar bck yediğini anlarsın

      Yorumla
    • Bendenizeva
      Bendenizeva
      1 yıl

      @İstilacıTürrİİnsan kadinlar sinsi belli etmiykrlar bi kadin olarak icerden bilgi veriyom

      Yorumla
    • İstilacıTürrİİnsan
      İstilacıTürrİİnsan
      1 yıl

      valla ben erkekler kadar sinsi görmedim henüz neler yapanlar var neler siz hâlâ saf sanın bunları kız hesabı açıp kadınları kötüleyen mi dersin sevgilisiyle yaşadığı özel şeyleri gidip arkadaşlarına bi halt gibi anlatıp övünen mi yoksa aynanda 10 kişiyle konuşan mı ha bi de kaynanası ve karısının kız kardeşinden çocuk yapanı da unutmayalım ya da eski eşinin kapısına bomba düzeneği kuran
      boşandı diye eşini yol ortasında kovalayarak silahla vuran 1 ay olmadan bilerek olmadı diyerek tahliyesini isteyen yüzszü

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Bendenizeva
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • Bendenizeva
      Bendenizeva
      1 yıl

      @İstilacıTürrİİnsan erkek kaynanasindan cocuk yaparken sadece erkek suclu olmuyor kadn da suclu

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Hesapları kim öducekti. Agir işlerde kim çaliscak çoğu artık ilgi görmedigi için intihar ederdi

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Robotlar olunca işler hallolurdu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kim yapicak robotu kadınlar mi😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Bence olmazdık çünkü şu an kızlar da alttan bir rekabet içerisinde 😅

    0
    3 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Kisa boylu kadınlarda var sonucta.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      Nasılsın

      Yorumla
  • Darbeli_Hilti
    Darbeli_Hilti Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 87%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 653 cevap paylaştı.

    Kadınlar nasıl üreyecek

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      1 yıl

      70 sene mutlu olurlar en azından

      Yorumla
  • Sordun--mu
    Sordun--mu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Erkeğim olmadan asla

    1
    5 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @sordun-mu
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
      Erkeğin 1.80 den kısa değildir muhtemelenm

      Yorumla
    • Sordun--mu
      Sordun--mu
      1 yıl

      @türk5561 hayır bunlar sizin fikirleriniz. Kendimi ifade edebiliyorum elhamdülillah çok şükür 😂 teşekürler.

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Sordun--mu
      Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti

      Yorumla
    • Sordun--mu
      Sordun--mu
      1 yıl

      @türk5561 hiç teklif almadım kanka 😂

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Sordun--mu
      1.80 den kısa erkek teklif etse direkt reddederdin ama 1.80 üzeri erkek etse direkt kabul ederdin.

      Yorumla
  • çikolatalıpastanızz
    çikolatalıpastanızz Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 420 cevap paylaştı.

    Dünyayı ve hayatımızı zorlaştıran erkekler zaten

    0
    0 Yorumla
  • Eylulemira
    Eylulemira Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    En azindan ben olurdum

    0
    0 Yorumla
  • KaranlıkMYHEART
    KaranlıkMYHEART Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 96%
    1 yıl

    Denemek lazım kxjxj

    0
    0 Yorumla
  • Olgarss
    Olgarss Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 61%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 402 cevap paylaştı.

    Erkekler olmasa kadınlar da olmazdı arkadaşlar

    0
    1 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Olgarss
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
  • Believer34
    Believer34 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 100%
    1 yıl

    Görürdünuz ebenizi 😀😀

    0
    0 Yorumla
  • Geiltoy
    Geiltoy Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 345 cevap paylaştı.

    Mutluyuz diye sevinirlerken soylari tükenirdi

    0
    1 Yorumla
    • İstilacıİnsanlar
      İstilacıİnsanlar
      1 yıl

      erkek olmasından iyidir

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    bence olmazdık çünkü birçok şey erkekler yüzünden/sayesinde olduğu için

    0
    1 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
  • Anara__
    Anara__ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 934 cevap paylaştı.

    Adam olmak daha kolay olmaz mıydı sizce de?

    0
    6 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @anara__
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
      Sizin gözünüzde sadece uzun boylu erkekler adamdır.

      Yorumla
    • Anara__
      Anara__
      1 yıl

      @türk5561 boy konusuna nerden geldiniz?

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Anara__
      Sizin gözünüzde sadece uzun boylu erkekler adamdır da o yüzden. Kısa boylu erkekleri asla adam olarak görmezsiniz de o yüzden

      Yorumla
    • Anara__
      Anara__
      1 yıl

      İnsanların zevklerini eleştiremezsiniz ama zevkler ve renkler tartışılmaz. Siz sizi beyenen biriyle olun sizi beyenmeyenleri niye dert ediyorsunuz

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Anara__
      Kısa boylu bir erkeği hiçbir kız beğenmez ki.

      Yorumla
    • Anara__
      Anara__
      1 yıl

      @türk5561 yakın akrabam yeni evlendi kocasının boyu 1.65 civarı. Kızımın babasının boyu 1.68 bilmem anlata bildim mi

      Yorumla
  • littlemissyyy
    littlemissyyy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 19 , eic 94%
    1 yıl

    Evet gerçekten daha mutlu olurduk

    0
    1 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @littlemissyyy
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
  • Marswkin
    Marswkin Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Bence tam tersi olsun 🥰

    0
    5 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @marswkin
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      Ne alaka be mantığa bak 😂

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Marswkin
      Çok alaka. En kısa sevgilin 1.80 olmuştur

      Yorumla
    • Marswkin
      Marswkin
      1 yıl

      😄 hay Allah'ım ya

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Marswkin
      Yalan mı

      Yorumla
  • FiqHtShoT
    FiqHtShoT Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Lezbiyenlik artardı ve mutlu olmazdılar eminim

    0
    0 Yorumla
  • pinkpeonyyy
    pinkpeonyyy Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 100%
    1 yıl

    Kesinlikle evet

    0
    4 Yorumla
    • pizzayiyenananas
      pizzayiyenananas
      1 yıl

      @pinkpeonyyy ben kocamsız yasayamazdım 🥺🥺

      Yorumla
    • pinkpeonyyy
      pinkpeonyyy
      1 yıl

      @pizzayiyenananas ben şu an erkeklere kamyon çarpa modundayım biri bana şişko dedi ağlıyom

      Yorumla
    • pizzayiyenananas
      pizzayiyenananas
      1 yıl

      Kimmiş o, kendi dağ ayısıdır onun dövelim onu

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @pinkpeonyyy
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
  • Yusuf_005
    Yusuf_005 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Yapay erkek yapmaya çalışırlardı 😅

    0
    0 Yorumla
  • Cankuş1223
    Cankuş1223 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 325 cevap paylaştı.

    Olurdu sanarim ama onlar olmadan yaşama olmaz

    0
    8 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Cankuş1223
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • Cankuş1223
      Cankuş1223
      1 yıl

      Ne alakasi var

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Cankuş1223
      Çok alakası var. Sizin için sadece uzun boylu erkekler olmalı kısa boylu erkekler asla olmamalı

      Yorumla
    • Cankuş1223
      Cankuş1223
      1 yıl

      Yoo benim için öyle bir şey yok

      Yorumla
    • Cankuş1223
      Cankuş1223
      1 yıl

      Beni taşibiler anliyar saygili ve güvennir biri istiyorum

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Cankuş1223
      Tabi canım. Onun için en kısa sevgilin 1.80 olmuştur

      Yorumla
    • Cankuş1223
      Cankuş1223
      1 yıl

      Yooo

      Yorumla
    • Cankuş1223
      Cankuş1223
      1 yıl

      1.75 oldu

      Yorumla
  • Selinaorselin
    Selinaorselin Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    S. pklar olmasa diyelim

    0
    127 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Selinaorselin
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler. Ayrıca benim gibi sapık olmayan bir çok kısa boylu düzgün erkek var ama her defasında red yiyoruz.

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @türk5561 ne alaka abi sen iyi misin? Ayrıca bir erkeği boyu için seviyorsam hiç sevmiyeyim daha iyi, Allah'tan öyle bir karaktersiz değilim.

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Selinaorselin çok alaka bacım. Kızlar sadece uzun boylu erkeklere aşık olurlar.

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @türk5561 Kızlar diyerek genelleme yapma

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Selinaorselin
      Genelleme değil tamamlama diyelim çünkü kızların tamamı 1.80 den kısa erkekleri reddederler

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @türk5561 Ben neden zamanında 168 bi erkeği sevdim o zaman güzel kardeşim?

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @selinaorselin
      1.68 erkekle kanka oldum demek istedin herhalde

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @türk5561 Kur'an getir Kur'an'a el basarım

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @türk5561 hatta daha kısa bile olabilir 165 flndı sanırım

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Selinaorselin
      Demek ki kendisi zengindi

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @türk5561 Ne zengini be tek yaşıyodu amcasının yolladığı para ile geçiniyordu bir kere bile parasını istemedim

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      siz kızlar da sapıksınız

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      erkeklere böyle diyemezsiniz yoksa çok pişman olursunuz

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Selinaorselin
      Demek ki 1.80 üzeri erkek bulamadığın için onla sevgili oldun.

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      ben 1,80 im benimle sevgili ol

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @türk5561 Kudurrrr diyecek bişe bulamayınca anca bunu dersin, çok 180 ve üstü erkekler peşimden koştu ben istemedim benim için sevgi en üstte hadi neyse artık bb 👋🏻

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      seni bunu dediğine pişman olacaksın kimin kudurduğu belli

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp sen kimsin aw bi git aradan

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      çok ileri gidiyorsun asıl kimsin sen bekle 2025te göreceksin

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp ne diyon abi

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      yok bi şe tamam

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Selinaorselin
      1.80 üzeri yalnız erkek karşına çıkmamış demek ki. Çıksa kendin sevgili olmayı teklif ederdin.

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      işte gel de sen anlat

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @türk5561 Kardeşim dediğim şeyi siz anlamıyor musunuz? Kıt mısınız? Bana zaten hep çıkma teklifi eden erkekler 180 ve üstü diyorum. şu an ki sevgilim 174 boyu ama çok seviyorum, parasını bir kere bile yemedim. Benim için sevgi çok daha önemli ama demekki sizde karakter yokki bu kadar zorunuza gidiyor. Hadi hayırlı geceler daha muhattap olmak istemiyorum.👋🏻

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Selinaorselin
      Parasını yemedim dediğine göre demek ki erkek zengin

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @türk5561 Aile evinde ve okumamış birisi ne kadar iyi olabilir durumu yarım akıllı kardeşim benim🤗

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      tamam selin sen haklısın

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Evet

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      Türk5561 sakin ol tamam

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Selinaorselin
      Üniversite mezunuyum

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      hangi bölüm

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Alikonakaıp
      İİBF. Bölüm ismi veremem. Arkadaşlar görür farkeder beni.

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      anladım cinsel bölüm her halde

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Alikonakaıp La iibf yani iktisadi ve idari bilimler fakültesi

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      ha pardon abiciğim kafam başka şeylere gitti özür dilerim

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @türk5561 napıyım bu bilgiyi

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      sana demiyor bana diyor hemen her şeye atlama

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp La deli beni etiketlemiş kör müsün

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      kimin kör olduğu belli

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp üff amma uzattın haa hadi ikile naş naş

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      yaa sonunda ben kazandım

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Hayır BEYİNSİZ arkadaşım, senin gibi BEYİNSİZE laf anlatmak çok yordu nasıl olsa BEYİN yok bu yüzden muhattap bile olmak istemiyorum. Bak BEYİNSİZ olduğunu anla diye büyük harfle yazıyorum ama gerçi BEYİN yokki sen bunu da anlamazsın ve karşında ben varsam asla kazanma şansınız yoktur hadi şimdi yallah

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      he he hmgit işine sen de beyinsizsin 18 yaşında beyinsiz olduğunu ispatladın sen kimsin ki beni tehdit ediyorsun sen de de beyin yok olsaydı mal gibi konuşmazdın beyinsiz mal

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Ahshhahsh çıldırıcam Allah'ım akşam akşam nelerle uğraştırıyorsun yarabbim bak dostum güzel dilden anlayamıyor musun git diyorum git git git git giiiiitt

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      tamam ya kızma gittik

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Selin yalan söyleme

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      doğru selin yalan söyleme yalancı selin

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Bunlar paraya tipe bakar bizim gibi tipsizere karaktere bakıyoz derler

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      evet haklısın abiciğim bunlar paraya ve tipe bakar bizim gibi tipsize bakmaz ama bilmiyorlar ki ben daha dürüstüm

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      evet haklısın

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @izmirankara spklar olmasa dedim hepiniz üstünüze alındınız gerçekler zorunuza gitti anlaşılan

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      tabi tabi kimin zoruna gittiği belli

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Asıl zorunuza sizin gitmiş ki doğruları söyledim diye 1 kızın üzerine 3 erkek saldırmaya çalışıyosunuz :))

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      kim erkekler mi siz kızlar kısa giyinerek erkekleri kendinize çekiyorsunuz

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Dayı sen iyi misin NDKSJXLJSLKDKDKD Çıldırıcam ne alaka aw 🤣 bak haklı olduğum burdan belli ki başka konuya geçiş yaptın Allah'ın beyinsizi

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      kes artık Allahın beyinsizi sen her konuda haksızın

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp La bas git ma. l

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      mal herif senin derdin ne kızsın diye bir şey diyemiyorum haddini bil

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Allah beyin dağıtırken sen şemsiye mi tutuyodun Allah'ın beyinsizi

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      bak selin benim asabımı bozma Allah beyin dağıtırken asıl sen şemsiye tutuyordun

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      Allahın beyinsizi 18 yaşındaki selin

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Hayır

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Selin benim dediğim şey o değil paraya ve tipe bakiyonuz onu diyorum

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Sapiklikla ilgili yazdığın doğru

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Önemli olan beyin yaşı aaa ama doğru sende beyin yoktu ki yaşı nasıl olsun puahahhahahahhahahahshhz

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @izmirankara Ben kendimi gayet yeterince açıkladığımı düşünüyorum eğer aklınız varsa anlarsınız ve bir daha genelleme yapmazsınız bayım

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Ya selin ben hep görünüş olarak eleştiri aldım kimse karakterime laf etmedi

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Görünüş için reddedildim hep

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      doğru önemli olan beyin yaşı ama sende de doğuştan beyin yok ki beyin yaşı olsun ha ha ha

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      ne oldu selin sustu hemen ses telin

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Dediklerimin aynısını demekten başka bildiğin bişe yok bide ha ha yazmış Allah'ım yarabbim zavallıya bak hele🤣

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Selin çirkin insan sevilmez mi

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @izmirankara Abicim genelleme yapmayın siz öyle birisine denk geldiniz diye her kız öyle değil eğer genelleme yapıcaksak erkeklerin liste bitmez

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Yakışıklı olmadığım için intihar etmem doğrumu

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      bak selin beyinsizlik yapma bana fena takmışsın kızım derdin ne senin

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @izmirankara Çirkin insan yoktur ideal tip diye bir şey vardır

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      İşte yakışıklı olmadığım için üzülüyorum zaten

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Gerçekten üzülüyorum artık

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Yahu bak vallahi billahi malın önde gidenisin ben başkası ile konuşurken araya atlayan sen değil misin dayı git artık Allah aşkına ya

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      lan selin malı ben kendimi savunuyorum

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @izmirankara Üzülme reis bulursun birini

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Yok kardeşim umudum yok

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp la mal ben başka birisi ile konuşurken ne araya atlıyon

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      lan mal kim araya atladı

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @izmirankara Yanlış düşüncedesin inşallah bu düşünceden kurtulursun

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp burada senden başka mal olmadığına göre?

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      18 yaşındaki mal halinle bana kafa tutuyorsun sonun kötü olacak

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Hadi napacan bakalım

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      seni bulacağım

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      ve sonun kötü olacak ha ha ha

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Hadi bul bakalım kimin sonu kötü oluyormuş

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      bak selin buraya kaçtı mı elin araya parmak basarsın yaraya son verirsen sigaraya bu da sana kapak olsun senin sonun kötü olacak

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp ya ne anlatıyon be abla, gözünü seveyim be abi
      youtube.com/shorts/M_V7cAi1o0A?feature=shared

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Selin moralim bozuktu güldürdün akşam akşam jsjsjsjs

      Yorumla
    • izmirankara
      izmirankara
      1 yıl

      Bu adamı çok seviyorum ya

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      Abla kim belli mal selin

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @izmirankara beni de bu soytarı güldürdü gece gece djkd

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Hadi ablam hadi mallığını başka yerde sergile

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      kim soytarı belli Allahın malı soytarı selin

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      lan selin kimin mallığını nerede sergilediği belli

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Hadi mal soytarıcık hadi başka kapıya naş naş

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      ulan selin malı sen başka kapıya senin yaşın yaşın 18 benimki de 23 bana kafa tutuyorsun

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Akıl yaşta değil baştadır derler😺eee haliyle senin kalın kafanın içide boş olduğu için daha fazla muhattap olmak istemiyorum ve gidiyorum bayysss

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      asıl senin kalın kafanın içi boş aklın sıra lafla geçirdiğini sanıyorsun ama nafile dikkat et tersi olmasın

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp sanmıyorum zaten geçiriyorum rezil oldum sus artık yüzsüz olma

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      Oldun*

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      yani sana geçireyim mı olur geçiriyeyim

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      kim kime geçiriyor belli

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Hadsiz iğrn. csin daha yazma abaza pi. s spık

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      belli kim pi. s kim hadsiz kim sapık

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      sensin abaza seni pişman edeceğim

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp Bak ağzımı bozdurma hadi yallah bas git

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      asıl sen yallah git benim ağzımı bozdurma

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      asıl sen baş git

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      baş git

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp ne diyon dayı yallah yallah

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      tamam beni yendin ama peşini bırakmayacağım bekle sen

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp evet evet aynen knk ondan hadi bb

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      bb ne lan yine küfür mü

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp bay bay kısaltma 🤦🏼‍♀️

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      bay bay

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp bb

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      bay bayınız

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp b b

      Yorumla
    • Alikonakaıp
      Alikonakaıp
      1 yıl

      bb b b

      Yorumla
    • Selinaorselin
      Selinaorselin
      1 yıl

      @Alikonakaıp b. b

      Yorumla
  • rekreasyonistt
    rekreasyonistt Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Direkt dünya puf olsun isterdim 💥

    0
    0 Yorumla
  • GırıkAyna
    GırıkAyna Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    1 yıl

    Yok olun yok bir de soruyo musun

    0
    6 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @girikayna
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • GırıkAyna
      GırıkAyna
      1 yıl

      Erkeğin boyu umurumda değil 🤷🏻‍♀️

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @GırıkAyna
      1.80 den kısa olmadıkça değil mi

      Yorumla
    • GırıkAyna
      GırıkAyna
      1 yıl

      Aynen knkk

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @GırıkAyna
      Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.

      Yorumla
    • GırıkAyna
      GırıkAyna
      1 yıl

      Haklısın 😘

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evet diyenler hayal dünyasında yaşıyor. Erkeğin kadına kadının da ermeğe ihtiyacı vardır

    0
    1 Yorumla
    • İstilacıİnsanlar
      İstilacıİnsanlar
      1 yıl

      sizin var bizim yok

      Yorumla
  • Neyebakacaktimbenn
    Neyebakacaktimbenn Takip Et
    Bilge Yaş: 27 , eic 97%
    1 yıl

    Cinsiyetle ilgili değil bence durum.

    0
    4 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Neyebakacaktimbenn
      Erkeğin boyu ile alakalı değilmi? Uzunsa olsun kısaysa olmasın.

      Yorumla
    • Neyebakacaktimbenn
      Neyebakacaktimbenn
      1 yıl

      Peşimi bırakın bi bitmediniz yeter ya

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Neyebakacaktimbenn
      Yalan mı?

      Yorumla
    • Neyebakacaktimbenn
      Neyebakacaktimbenn
      1 yıl

      @türk5561 yalan awk

      Yorumla
  • kremalıfincanbüreği
    kremalıfincanbüreği Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 98%
    1 yıl

    Kadınlar birbirine nispet yapamazdı.

    0
    0 Yorumla
  • Nickbulamadim91
    Nickbulamadim91 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 90%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı.

    Erkek kadın birbirleriyle mutlu olur

    0
    12 Yorumla
    • EmirhanBey33
      EmirhanBey33
      1 yıl

      Yalnız erkekler mutsuz mu o zaman?

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Kadınlar da mutsuz

      Yorumla
    • EmirhanBey33
      EmirhanBey33
      1 yıl

      Benim kız arkadaşım yok ve olması da gerekmiyor mesela. Hayatın içinde karşı cins mutlu ya da mutsuz olmaya bir sebep değil.

      Yorumla
    • mustafacan1321
      mustafacan1321
      1 yıl

      Benim için kadın olmalı sen kendi adına konuş kadın olmazsa hayat dönmez be

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @nickbulamadim91
      Ama kadınlar sadece uzun boylu erkeklerle mutlu olurlar değil mi?

      Yorumla
    • Nickbulamadim91
      Nickbulamadim91
      1 yıl

      Genel olarak evet

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Nickbulamadim91
      Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri

      Yorumla
    • mustafacan1321
      mustafacan1321
      1 yıl

      Dostum sakin ol karına sahip çıkmayacaksan korkmayacaksan zaten evlenme bırak bu yasaları falan insanın anatomisi belli ortada erkek korur mücadele eder hatunu için her şeyi yapar hatunu da yuvayı kurar yuvayı sürdürür

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @mustafacan1321 yooo yine korurum. Ayrıca erkek koruyacaksa o hatunda erkeğe itaat edecek ev işlerini yapacak. Öyle kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir diye gürlemeyecekler

      Yorumla
    • mustafacan1321
      mustafacan1321
      1 yıl

      Kadın erkeğe muhtaç değil kadın erkeğe karşı sorumlu erkek kadına karşı sorumlu bunun bilincinde değilsen karına eziyet edersin

      Yorumla
    • EmirhanBey33
      EmirhanBey33
      1 yıl

      Boş konuları tartışıyorsunuz harbiden ya.

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @mustafacan1321 kadına şiddete elbette karşıyım. Ama bu durum evin reisinin erkek olduğu gerçeğini değiştirmez. Kocasından kendisine güven vermesini bekleyen kadın kocasına itaat etmelidir. Öyle kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir diye gürlememelidir.

      Yorumla
  • Kullanıcı12re
    Kullanıcı12re Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    O zaman lez olurlardı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Evet s.. tir olun gidin

    0
    2 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @türk5561 aynen öyle s.. tir git cüce

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Erkekler olmasa biz olmayız ki

    0
    1 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    1 yıl

    Kadınlardan nefret ediyorum

    0
    5 Yorumla
    • Leyla120
      Leyla120
      1 yıl

      Bizde senden harun abi

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Abi sen ne anlatıyorsun rüya mı gördün

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      Yooo gerçekleri gördüm ve gerçekleri anlatıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Abi sakin ol kim seni üzdüyse ona bağır çağır

      Yorumla
  • Gamzenizxxx
    Gamzenizxxx Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Çok harika olurdu

    1
    0 Yorumla
  • kübrl
    kübrl Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    elbet bir gün

    1
    3 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @kubrl
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • kübrl
      kübrl
      1 yıl

      ne anlatıyorsun sen ya konu bu bile değilken hemen uzun boy uzun boy bende uzunum 1.70 boyum var napmamı istiyorsun?

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @kübrl Malum siz sadece kısa boylu erkeklerin olmamasını istersinizde.

      Yorumla
  • elefai
    elefai Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    1 yıl

    Hayır tabii ki kadın kadına mi sevisecegix

    1
    1 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @elefai
      Ama kadınlar sadece uzun boylu erkeklerle sevişir kısa boylu erkekleri daima reddederler değil mi?

      Yorumla
  • akrebimsii
    akrebimsii Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Mutlu olmazlardı

    0
    0 Yorumla
  • Gof34
    Gof34 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.

    İllaki olanı vardır

    0
    0 Yorumla
  • naberbebegım5748
    naberbebegım5748 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    1 yıl

    evet cıvıl cıvıl gezerdik ortada mis

    0
    0 Yorumla
  • YasinYmrtş
    YasinYmrtş Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    1 yıl

    olmaz olamaz kabul edemem bunu

    0
    0 Yorumla
  • hayallernpedindnnn
    hayallernpedindnnn Takip Et
    Xper 3 Yaş: 30
    1 yıl

    Evet kesinlikle mutlu, huzurlu olurlardı

    0
    3 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @hayallernpedindnnn
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • hayallernpedindnnn
      hayallernpedindnnn
      1 yıl

      Bu boy takıntısı genelde kısa kızlarda oluyor benim boyum uzun olduğu için öyle bir takıntım yok ama yinede benden kısa olmasın en kötü aynı boyda olalım.

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @hayallernpedindnnn
      Demek ki 1.80 sin

      Yorumla
  • SisterinnLaw
    SisterinnLaw Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42 , eic 100%
    1 yıl

    Belki de

    0
    1 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @sisterinnlaw
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
  • gamzedemir6758
    gamzedemir6758 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 96%
    1 yıl

    Hayır

    0
    1 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @gamzedemir6758
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
  • lilsisse
    lilsisse Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    1 yıl

    Kız kıza bira dünya çok güzel olurdu 😁

    0
    6 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @lilsisse
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • lilsisse
      lilsisse
      1 yıl

      Bir dünya yerine biraz yazmışım, ayrıca öyle demek istemedim olmasalar daha iyi olur dedim net

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @lilsisse
      Sadece kısa boylu erkekler değil mi

      Yorumla
    • lilsisse
      lilsisse
      1 yıl

      Hayır hepsi

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @lilsisse
      Yok yok sade kısa erkekler

      Yorumla
    • lilsisse
      lilsisse
      1 yıl

      Kendin zorla kısa erkekleri gömdün ben ne diyebilirim..

      Yorumla
  • Wfrhhejeht
    Wfrhhejeht Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    1 yıl

    Herkes lesbian çıkardı

    0
    0 Yorumla
  • berilmutsuzolanhanii
    berilmutsuzolanhanii Takip Et
    Guru Yaş: 19 , eic 100%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Evet öyle olurdu

    0
    16 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Aynen öyle demek istedim. Aferin çok iyi anladın

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Feminist olup olmamam önemli değil evet kısa erkek sevmiyorum kimse de sevmiyor

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Kısa erkeksen yaşamana gerek yok

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      Feminist olup olmamanla gayet alakalı. Keza madem erkeklere muhtaç değilsiniz o zaman kendi kendinizi koruyabilirsiniz. Erkeğin sizi korumasına ve uzun boylu olup güven vermesine gerek yok demek ki. Ama gel gör ki hiçbir Feministin sevgilisi 1.80 den kısa değil. Kisaysa da zengin.

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      Keza erkekteki uzun boy size güven ve koruma hissi veriyor ya.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Tamam kollayabilmekle alakalı değil çirkin oluyorlar kısa erkekler

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Yo alakası yok kısa erkeği ne yapayım güzellik standartlarına ters

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      Basbaya kollayabilmekle alakalı. Lada gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir diye gürleyen siz ilişkiye gelince erkek uzun boylu olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Feminizm kocayı buluncaya kadardır.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Ne alakası var feminizmle de kollamakla da alakası yok çirkin duruyorlar kardeşim çirkin durmalarıyla alakalı. Çirkinler çünkü tamam mı

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Boy önemli bir kriter dış görünüş olarak

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      Çok alakası var. Uzun boyu sizi koruyup kollasın diye istiyorsunuz. Ama lafa gelince erkeklere muhtaç değiliz diye gürlüyorsunuz.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Tamam sen kendini kandır beni ilgilendirmez ama seni çirkin duruyorsun diye beğenmiyorlar güçsüz duruyorsun diy değil. Çünkü kısa boy cirkinliktir

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @berilmutsuzolanhanii
      Yooo güçsüz duruyorum diye.

      Yorumla
    • berilmutsuzolanhanii
      berilmutsuzolanhanii
      1 yıl

      Güçsüz durmak da çirkin durmakla aynı manada çelimsiz demek

      Yorumla
  • yalnıztavsan26
    yalnıztavsan26 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    1 yıl

    Sokacak ne bulacaklar awlarina

    0
    0 Yorumla
  • sentinustmofficial
    sentinustmofficial Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl

    Hayır

    0
    0 Yorumla
  • Huzurluhuzursuzz
    Huzurluhuzursuzz Takip Et
    Guru Yaş: 73 , eic 62%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Bence hayır

    0
    3 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Huzurluhuzursuzz
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • Huzurluhuzursuzz
      Huzurluhuzursuzz
      1 yıl

      Ben öyle bsiey demedim. Erkek ve kadın denk yaratılmıştır. İkiside dünyada yoksa olmaz demek istedim. Ne ilgisi var kisayla uzunla kısa insan degilmi?
      Davul bile dengi dengine

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Huzurluhuzursuzz
      Çok alakası var. Kızların olmamasını istediği erkekler kısa boylu erkeklerdir.

      Yorumla
  • peopleyouknow_
    peopleyouknow_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Bence de

    0
    7 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @peopleyouknow_
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
    • peopleyouknow_
      peopleyouknow_
      1 yıl

      Herkesin kriteri var güzellik göreceli kısa da seven var uzun da şahsen ben karakter açısından böyle bir yorum yaptım

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @peopleyouknow_
      1.80 den kısa erkeği hiç bir kız sevmez

      Yorumla
    • peopleyouknow_
      peopleyouknow_
      1 yıl

      Eski sevgilim benden kısaydı ama karakteri çöptü bilmeden yargılama istersen

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @peopleyouknow_
      Demek ki sen 1.81 o 1.80 di.

      Yorumla
    • peopleyouknow_
      peopleyouknow_
      1 yıl

      Ya abi Allah aşkına boş yapma gece gece

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @peopleyouknow_
      Yoo gayet dolu gayet dolu konuşuyorum

      Yorumla
  • Keşkedogmasaydim12
    Keşkedogmasaydim12 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    1 yıl

    Hayır bence erkekde lazim

    0
    1 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @keskedogmasaydim12
      Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
      Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.

      Yorumla
  • defnii
    defnii Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    1 yıl

    Hayır mutsuz olurdum ya

    0
    3 Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @defnii ama siz sadece uzun boylu erkeklerle mutlu olursunuz değil mi?

      Yorumla
    • defnii
      defnii
      1 yıl

      yes

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @defnii
      Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.

      Yorumla
  • Leyla120
    Leyla120 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 98%
    1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 304 cevap paylaştı.

    Çooook

    0
    3 Yorumla
    • Leyla120
      Leyla120
      1 yıl

      Boş yapma ne alaka

      Yorumla
    • türk5561
      türk5561
      1 yıl

      @Leyla120
      Yooo gayet dolu yapıyorum çok alaka.

      Yorumla
    • Leyla120
      Leyla120
      1 yıl

      Kim canını yaktıysa ona ağla seninle uğraşamam

      Yorumla
  • Devamını Gör (29)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Erkekler dünyada olmasa kadınlar daha mutlu mu olurdu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Dünyada erkekler olmasaydı kadınlar daha çok mutlu olur muydu sizce? 36 cevap verildi
Kadınlar olmasaydı erkekler daha mı mutlu olurdu? 26 cevap verildi
Kadınlar olmasaydı erkekler mutlu olur muydu? 43 cevap verildi
Erkekler hiç olmasa, kadınlar mutlu olur mu? 2 cevap verildi
Erkekler olmasa dünya daha güzel olur mu? 7 cevap verildi
Tüm kadınlar yok olsa erkekler rahatlar mı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Izgara kalamar mı ızgara ahtapot mu?
  • Modern biri misin, klasik mi?
  • Hadi gelin kalbinizdeki sizi seviyor mu sevmiyor mu söyleyeyim?
  • Eğer yeterince servetiniz olsaydı?
  • Aile ilişkileriniz nasıl?
  • Cep telefonu aramalarınız ne zamanlar yoğun olur?
  • Sizi sevmeyeni sever misiniz?
  • Karşılıksız aşk mı, yarım kalmış aşk mı?
  • İlk buluşmada hangi konu açılırsa çileden çıkarsın?
  • Aura eşittir ne senin için?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨