AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
47Cevap
Hayir erkekler olmasaydı kadınlar hiç bişey beceremez hiç bişey çözümleyemzdi hepsi anca suslensin birbirini kıskansın birbiri ile yarışa girsin kibirden başka bişey değil kadın we dünya yasanilmaz bir hal alırdı.
Ağzına sağlık
Erkekte akıl mantık wardir kadında Duygulari ile hareket ederler tabi genel olarak konusuyom bazıları dışında oda çok nadir
Akıllı kızlarda var mantıklı düşünenler senin gibi
Eğri oturup doğru konuşmak gerek ben doğru konusanlardanim kalkipta hem cinslerimi sawunucak değilim bu konuda
Süpersin
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Konumuzla n alakası War şimdi senin bu dediğin anlamadım
Şöyle alakası var. Sizin için sadece uzun boylu erkekler varolmalıdır
Hayirrr bunu nerden cikardin sen n alaka ben hiç uzun erkek sewmiyorum 75 iyi
Erkekler olmasa biz nasıl dünyaya gelirdik babam varki ben dünyaya geldim😂 iyi ki erkekler var onlar olmasa kızların hepsi lez olurdu.
@cemilejemile
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Hiç alakası yok senin aklın cinsel ilişkide sanırım uzun boylu erkeklerden hayır gelmez bı kere kızlar görsel olarak uzun boylu erkekleri ister biraz yaşadıkça aklı başına gelir.
@Cemilejemile
Görsel olarak değil kendisini korusun, kollasın, güven versin diye. Senin bile 1.80 den kısa sevgilin olmamıştır
Olmuş ikiside merak etme oyuzden yorum yaptım
@Cemilejemile
Demek ki 1.80 den kısa erkek zengindi
Zenginlik ile ne alakası var şimdi sana hep para göz kızlar mi denk geldi nedir
@Cemilejemile
Paragöz olmayan kızda boya bakar. Aksi takdirde 1.80 den kısa erkeğin sevgilisi olmaz
Senin argümanların kadar saçma değil hiç olmazsa git okumayı öğren önce ben oklava diyorum sen baklava anlıyorsun.
@yildiztadic
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
katılmıyorum erkeklersiz bir dünya düşünülemez benim için
@bomboo
Tabi uzun boylu erkeksiz dünya düşünülemez değil mi? Kısa erkekler olmasın dimi?
uzun olsun kısa olsun diye bir şey demiyorum. benim boyum 1.68 partnerim benden uzun olsun isterim tabii. yoksa her şey boy değil yani
@bomboo
Uzun olsun derken en az 1.80 olsun demek istedin herhalde
lan dayı manyak mısın 1.69 olsun yeter ne uzattın aaa
@bomboo
Kanka olmak için 1.69 yeter ama sevgili olmak için en az 1.80 olacak değil mi?
manyaksın yemin ediyorum noldu sevdiğin kadın boyun kısa diye mi terk etti seni
@bomboo
Sevdiğim tüm kızlar hemde
ah be dayı bugün de sana yakıyoruz
@bomboo
Neyi yakıyorsun
pastadaki mumu
@bomboo
Niye?
bilmiyorum sigara demek istemedim mum dedim
bazı kadınlar rahat edebilir ama herkesin mutluluğu farklı şeylere bağlı :)
Peki Erkekler olmasa nasıl üremeyi düşünüyorlar acaba?
Hayır, mutlu olmazlardı, olurdu diyenlerin çoğu yalan söylüyor.
hadi lan ordan
Ah siz istilacılar yok musnuz?
her şey çok güzel olurdu yeminle keşke olmasalar
@beyzassssss
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
@türk5561 he öyle
@Beyzassssss
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
@türk5561 ne boş yapıyon ya
@Beyzassssss
Yooo gayet dolu ve mantıklı konuşuyom
AY EVET EVETTT AHAHAH Günlerdir bu soruyu bekliyordum sanırım
@soenmonarch
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Uzun veya kısa değilde benden en az 5 cm uzun olsun yeter
@soenmonarch
Demek ki 1.75 sin
74 um
Evet daha iyi olurdu cinsiyet eşitsizliği ortadan kalkardı
Bu kadinlar ni şitan be hep erkeklerin üstune atmislar suçlari siz meleksiniz
suç verilerine bakarsak en çok hangi cinsiyet o zaman kimin ne kadar bck yediğini anlarsın
@İstilacıTürrİİnsan kadinlar sinsi belli etmiykrlar bi kadin olarak icerden bilgi veriyom
valla ben erkekler kadar sinsi görmedim henüz neler yapanlar var neler siz hâlâ saf sanın bunları kız hesabı açıp kadınları kötüleyen mi dersin sevgilisiyle yaşadığı özel şeyleri gidip arkadaşlarına bi halt gibi anlatıp övünen mi yoksa aynanda 10 kişiyle konuşan mı ha bi de kaynanası ve karısının kız kardeşinden çocuk yapanı da unutmayalım ya da eski eşinin kapısına bomba düzeneği kuran
boşandı diye eşini yol ortasında kovalayarak silahla vuran 1 ay olmadan bilerek olmadı diyerek tahliyesini isteyen yüzszü
@Bendenizeva
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
@İstilacıTürrİİnsan erkek kaynanasindan cocuk yaparken sadece erkek suclu olmuyor kadn da suclu
Hesapları kim öducekti. Agir işlerde kim çaliscak çoğu artık ilgi görmedigi için intihar ederdi
Robotlar olunca işler hallolurdu
Kim yapicak robotu kadınlar mi😅
Bence olmazdık çünkü şu an kızlar da alttan bir rekabet içerisinde 😅
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Kisa boylu kadınlarda var sonucta.
Nasılsın
Kadınlar nasıl üreyecek
70 sene mutlu olurlar en azından
Erkeğim olmadan asla
@sordun-mu
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Erkeğin 1.80 den kısa değildir muhtemelenm
@türk5561 hayır bunlar sizin fikirleriniz. Kendimi ifade edebiliyorum elhamdülillah çok şükür 😂 teşekürler.
@Sordun--mu
Dedi ve 1.70 erkeği kısa diyerek reddetti
@türk5561 hiç teklif almadım kanka 😂
@Sordun--mu
1.80 den kısa erkek teklif etse direkt reddederdin ama 1.80 üzeri erkek etse direkt kabul ederdin.
Dünyayı ve hayatımızı zorlaştıran erkekler zaten
En azindan ben olurdum
Denemek lazım kxjxj
Erkekler olmasa kadınlar da olmazdı arkadaşlar
@Olgarss
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Görürdünuz ebenizi 😀😀
Mutluyuz diye sevinirlerken soylari tükenirdi
erkek olmasından iyidir
bence olmazdık çünkü birçok şey erkekler yüzünden/sayesinde olduğu için
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Adam olmak daha kolay olmaz mıydı sizce de?
@anara__
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Sizin gözünüzde sadece uzun boylu erkekler adamdır.
@türk5561 boy konusuna nerden geldiniz?
@Anara__
Sizin gözünüzde sadece uzun boylu erkekler adamdır da o yüzden. Kısa boylu erkekleri asla adam olarak görmezsiniz de o yüzden
İnsanların zevklerini eleştiremezsiniz ama zevkler ve renkler tartışılmaz. Siz sizi beyenen biriyle olun sizi beyenmeyenleri niye dert ediyorsunuz
@Anara__
Kısa boylu bir erkeği hiçbir kız beğenmez ki.
@türk5561 yakın akrabam yeni evlendi kocasının boyu 1.65 civarı. Kızımın babasının boyu 1.68 bilmem anlata bildim mi
Evet gerçekten daha mutlu olurduk
@littlemissyyy
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Bence tam tersi olsun 🥰
@marswkin
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Ne alaka be mantığa bak 😂
@Marswkin
Çok alaka. En kısa sevgilin 1.80 olmuştur
😄 hay Allah'ım ya
@Marswkin
Yalan mı
Lezbiyenlik artardı ve mutlu olmazdılar eminim
Kesinlikle evet
@pinkpeonyyy ben kocamsız yasayamazdım 🥺🥺
@pizzayiyenananas ben şu an erkeklere kamyon çarpa modundayım biri bana şişko dedi ağlıyom
Kimmiş o, kendi dağ ayısıdır onun dövelim onu
@pinkpeonyyy
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Yapay erkek yapmaya çalışırlardı 😅
Olurdu sanarim ama onlar olmadan yaşama olmaz
@Cankuş1223
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Ne alakasi var
@Cankuş1223
Çok alakası var. Sizin için sadece uzun boylu erkekler olmalı kısa boylu erkekler asla olmamalı
Yoo benim için öyle bir şey yok
Beni taşibiler anliyar saygili ve güvennir biri istiyorum
@Cankuş1223
Tabi canım. Onun için en kısa sevgilin 1.80 olmuştur
Yooo
1.75 oldu
S. pklar olmasa diyelim
@Selinaorselin
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler. Ayrıca benim gibi sapık olmayan bir çok kısa boylu düzgün erkek var ama her defasında red yiyoruz.
@türk5561 ne alaka abi sen iyi misin? Ayrıca bir erkeği boyu için seviyorsam hiç sevmiyeyim daha iyi, Allah'tan öyle bir karaktersiz değilim.
@Selinaorselin çok alaka bacım. Kızlar sadece uzun boylu erkeklere aşık olurlar.
@türk5561 Kızlar diyerek genelleme yapma
@Selinaorselin
Genelleme değil tamamlama diyelim çünkü kızların tamamı 1.80 den kısa erkekleri reddederler
@türk5561 Ben neden zamanında 168 bi erkeği sevdim o zaman güzel kardeşim?
@selinaorselin
1.68 erkekle kanka oldum demek istedin herhalde
@türk5561 Kur'an getir Kur'an'a el basarım
@türk5561 hatta daha kısa bile olabilir 165 flndı sanırım
@Selinaorselin
Demek ki kendisi zengindi
@türk5561 Ne zengini be tek yaşıyodu amcasının yolladığı para ile geçiniyordu bir kere bile parasını istemedim
siz kızlar da sapıksınız
erkeklere böyle diyemezsiniz yoksa çok pişman olursunuz
@Selinaorselin
Demek ki 1.80 üzeri erkek bulamadığın için onla sevgili oldun.
ben 1,80 im benimle sevgili ol
@türk5561 Kudurrrr diyecek bişe bulamayınca anca bunu dersin, çok 180 ve üstü erkekler peşimden koştu ben istemedim benim için sevgi en üstte hadi neyse artık bb 👋🏻
seni bunu dediğine pişman olacaksın kimin kudurduğu belli
@Alikonakaıp sen kimsin aw bi git aradan
çok ileri gidiyorsun asıl kimsin sen bekle 2025te göreceksin
@Alikonakaıp ne diyon abi
yok bi şe tamam
@Selinaorselin
1.80 üzeri yalnız erkek karşına çıkmamış demek ki. Çıksa kendin sevgili olmayı teklif ederdin.
işte gel de sen anlat
@türk5561 Kardeşim dediğim şeyi siz anlamıyor musunuz? Kıt mısınız? Bana zaten hep çıkma teklifi eden erkekler 180 ve üstü diyorum. şu an ki sevgilim 174 boyu ama çok seviyorum, parasını bir kere bile yemedim. Benim için sevgi çok daha önemli ama demekki sizde karakter yokki bu kadar zorunuza gidiyor. Hadi hayırlı geceler daha muhattap olmak istemiyorum.👋🏻
@Selinaorselin
Parasını yemedim dediğine göre demek ki erkek zengin
@türk5561 Aile evinde ve okumamış birisi ne kadar iyi olabilir durumu yarım akıllı kardeşim benim🤗
tamam selin sen haklısın
@Alikonakaıp Evet
Türk5561 sakin ol tamam
@Selinaorselin
Üniversite mezunuyum
hangi bölüm
@Alikonakaıp
İİBF. Bölüm ismi veremem. Arkadaşlar görür farkeder beni.
anladım cinsel bölüm her halde
@Alikonakaıp La iibf yani iktisadi ve idari bilimler fakültesi
ha pardon abiciğim kafam başka şeylere gitti özür dilerim
@türk5561 napıyım bu bilgiyi
sana demiyor bana diyor hemen her şeye atlama
@Alikonakaıp La deli beni etiketlemiş kör müsün
kimin kör olduğu belli
@Alikonakaıp üff amma uzattın haa hadi ikile naş naş
yaa sonunda ben kazandım
@Alikonakaıp Hayır BEYİNSİZ arkadaşım, senin gibi BEYİNSİZE laf anlatmak çok yordu nasıl olsa BEYİN yok bu yüzden muhattap bile olmak istemiyorum. Bak BEYİNSİZ olduğunu anla diye büyük harfle yazıyorum ama gerçi BEYİN yokki sen bunu da anlamazsın ve karşında ben varsam asla kazanma şansınız yoktur hadi şimdi yallah
he he hmgit işine sen de beyinsizsin 18 yaşında beyinsiz olduğunu ispatladın sen kimsin ki beni tehdit ediyorsun sen de de beyin yok olsaydı mal gibi konuşmazdın beyinsiz mal
@Alikonakaıp Ahshhahsh çıldırıcam Allah'ım akşam akşam nelerle uğraştırıyorsun yarabbim bak dostum güzel dilden anlayamıyor musun git diyorum git git git git giiiiitt
tamam ya kızma gittik
Selin yalan söyleme
doğru selin yalan söyleme yalancı selin
Bunlar paraya tipe bakar bizim gibi tipsizere karaktere bakıyoz derler
evet haklısın abiciğim bunlar paraya ve tipe bakar bizim gibi tipsize bakmaz ama bilmiyorlar ki ben daha dürüstüm
Aynen öyle
evet haklısın
@izmirankara spklar olmasa dedim hepiniz üstünüze alındınız gerçekler zorunuza gitti anlaşılan
tabi tabi kimin zoruna gittiği belli
@Alikonakaıp Asıl zorunuza sizin gitmiş ki doğruları söyledim diye 1 kızın üzerine 3 erkek saldırmaya çalışıyosunuz :))
kim erkekler mi siz kızlar kısa giyinerek erkekleri kendinize çekiyorsunuz
@Alikonakaıp Dayı sen iyi misin NDKSJXLJSLKDKDKD Çıldırıcam ne alaka aw 🤣 bak haklı olduğum burdan belli ki başka konuya geçiş yaptın Allah'ın beyinsizi
kes artık Allahın beyinsizi sen her konuda haksızın
@Alikonakaıp La bas git ma. l
mal herif senin derdin ne kızsın diye bir şey diyemiyorum haddini bil
@Alikonakaıp Allah beyin dağıtırken sen şemsiye mi tutuyodun Allah'ın beyinsizi
bak selin benim asabımı bozma Allah beyin dağıtırken asıl sen şemsiye tutuyordun
Allahın beyinsizi 18 yaşındaki selin
Hayır
Selin benim dediğim şey o değil paraya ve tipe bakiyonuz onu diyorum
Sapiklikla ilgili yazdığın doğru
@Alikonakaıp Önemli olan beyin yaşı aaa ama doğru sende beyin yoktu ki yaşı nasıl olsun puahahhahahahhahahahshhz
@izmirankara Ben kendimi gayet yeterince açıkladığımı düşünüyorum eğer aklınız varsa anlarsınız ve bir daha genelleme yapmazsınız bayım
Ya selin ben hep görünüş olarak eleştiri aldım kimse karakterime laf etmedi
Görünüş için reddedildim hep
doğru önemli olan beyin yaşı ama sende de doğuştan beyin yok ki beyin yaşı olsun ha ha ha
ne oldu selin sustu hemen ses telin
@Alikonakaıp Dediklerimin aynısını demekten başka bildiğin bişe yok bide ha ha yazmış Allah'ım yarabbim zavallıya bak hele🤣
Selin çirkin insan sevilmez mi
@izmirankara Abicim genelleme yapmayın siz öyle birisine denk geldiniz diye her kız öyle değil eğer genelleme yapıcaksak erkeklerin liste bitmez
Yakışıklı olmadığım için intihar etmem doğrumu
bak selin beyinsizlik yapma bana fena takmışsın kızım derdin ne senin
@izmirankara Çirkin insan yoktur ideal tip diye bir şey vardır
İşte yakışıklı olmadığım için üzülüyorum zaten
Gerçekten üzülüyorum artık
@Alikonakaıp Yahu bak vallahi billahi malın önde gidenisin ben başkası ile konuşurken araya atlayan sen değil misin dayı git artık Allah aşkına ya
lan selin malı ben kendimi savunuyorum
@izmirankara Üzülme reis bulursun birini
Yok kardeşim umudum yok
@Alikonakaıp la mal ben başka birisi ile konuşurken ne araya atlıyon
lan mal kim araya atladı
@izmirankara Yanlış düşüncedesin inşallah bu düşünceden kurtulursun
@Alikonakaıp burada senden başka mal olmadığına göre?
18 yaşındaki mal halinle bana kafa tutuyorsun sonun kötü olacak
@Alikonakaıp Hadi napacan bakalım
seni bulacağım
ve sonun kötü olacak ha ha ha
@Alikonakaıp Hadi bul bakalım kimin sonu kötü oluyormuş
bak selin buraya kaçtı mı elin araya parmak basarsın yaraya son verirsen sigaraya bu da sana kapak olsun senin sonun kötü olacak
@Alikonakaıp ya ne anlatıyon be abla, gözünü seveyim be abi
youtube.com/shorts/M_V7cAi1o0A?feature=shared
Selin moralim bozuktu güldürdün akşam akşam jsjsjsjs
Bu adamı çok seviyorum ya
Abla kim belli mal selin
@izmirankara beni de bu soytarı güldürdü gece gece djkd
@Alikonakaıp Hadi ablam hadi mallığını başka yerde sergile
kim soytarı belli Allahın malı soytarı selin
lan selin kimin mallığını nerede sergilediği belli
@Alikonakaıp Hadi mal soytarıcık hadi başka kapıya naş naş
ulan selin malı sen başka kapıya senin yaşın yaşın 18 benimki de 23 bana kafa tutuyorsun
@Alikonakaıp Akıl yaşta değil baştadır derler😺eee haliyle senin kalın kafanın içide boş olduğu için daha fazla muhattap olmak istemiyorum ve gidiyorum bayysss
asıl senin kalın kafanın içi boş aklın sıra lafla geçirdiğini sanıyorsun ama nafile dikkat et tersi olmasın
@Alikonakaıp sanmıyorum zaten geçiriyorum rezil oldum sus artık yüzsüz olma
Oldun*
yani sana geçireyim mı olur geçiriyeyim
kim kime geçiriyor belli
@Alikonakaıp Hadsiz iğrn. csin daha yazma abaza pi. s spık
belli kim pi. s kim hadsiz kim sapık
sensin abaza seni pişman edeceğim
@Alikonakaıp Bak ağzımı bozdurma hadi yallah bas git
asıl sen yallah git benim ağzımı bozdurma
asıl sen baş git
baş git
@Alikonakaıp ne diyon dayı yallah yallah
tamam beni yendin ama peşini bırakmayacağım bekle sen
@Alikonakaıp evet evet aynen knk ondan hadi bb
bb ne lan yine küfür mü
@Alikonakaıp bay bay kısaltma 🤦🏼♀️
bay bay
@Alikonakaıp bb
bay bayınız
@Alikonakaıp b b
bb b b
@Alikonakaıp b. b
Direkt dünya puf olsun isterdim 💥
Yok olun yok bir de soruyo musun
@girikayna
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Erkeğin boyu umurumda değil 🤷🏻♀️
@GırıkAyna
1.80 den kısa olmadıkça değil mi
Aynen knkk
@GırıkAyna
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Haklısın 😘
Evet diyenler hayal dünyasında yaşıyor. Erkeğin kadına kadının da ermeğe ihtiyacı vardır
sizin var bizim yok
Cinsiyetle ilgili değil bence durum.
@Neyebakacaktimbenn
Erkeğin boyu ile alakalı değilmi? Uzunsa olsun kısaysa olmasın.
Peşimi bırakın bi bitmediniz yeter ya
@Neyebakacaktimbenn
Yalan mı?
@türk5561 yalan awk
Kadınlar birbirine nispet yapamazdı.
Erkek kadın birbirleriyle mutlu olur
Yalnız erkekler mutsuz mu o zaman?
Kadınlar da mutsuz
Benim kız arkadaşım yok ve olması da gerekmiyor mesela. Hayatın içinde karşı cins mutlu ya da mutsuz olmaya bir sebep değil.
Benim için kadın olmalı sen kendi adına konuş kadın olmazsa hayat dönmez be
@nickbulamadim91
Ama kadınlar sadece uzun boylu erkeklerle mutlu olurlar değil mi?
Genel olarak evet
@Nickbulamadim91
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri
Dostum sakin ol karına sahip çıkmayacaksan korkmayacaksan zaten evlenme bırak bu yasaları falan insanın anatomisi belli ortada erkek korur mücadele eder hatunu için her şeyi yapar hatunu da yuvayı kurar yuvayı sürdürür
@mustafacan1321 yooo yine korurum. Ayrıca erkek koruyacaksa o hatunda erkeğe itaat edecek ev işlerini yapacak. Öyle kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir diye gürlemeyecekler
Kadın erkeğe muhtaç değil kadın erkeğe karşı sorumlu erkek kadına karşı sorumlu bunun bilincinde değilsen karına eziyet edersin
Boş konuları tartışıyorsunuz harbiden ya.
@mustafacan1321 kadına şiddete elbette karşıyım. Ama bu durum evin reisinin erkek olduğu gerçeğini değiştirmez. Kocasından kendisine güven vermesini bekleyen kadın kocasına itaat etmelidir. Öyle kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir diye gürlememelidir.
O zaman lez olurlardı
Evet s.. tir olun gidin
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
@türk5561 aynen öyle s.. tir git cüce
Erkekler olmasa biz olmayız ki
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Kadınlardan nefret ediyorum
Bizde senden harun abi
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Abi sen ne anlatıyorsun rüya mı gördün
Yooo gerçekleri gördüm ve gerçekleri anlatıyorum
Abi sakin ol kim seni üzdüyse ona bağır çağır
Çok harika olurdu
elbet bir gün
@kubrl
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
ne anlatıyorsun sen ya konu bu bile değilken hemen uzun boy uzun boy bende uzunum 1.70 boyum var napmamı istiyorsun?
@kübrl Malum siz sadece kısa boylu erkeklerin olmamasını istersinizde.
Hayır tabii ki kadın kadına mi sevisecegix
@elefai
Ama kadınlar sadece uzun boylu erkeklerle sevişir kısa boylu erkekleri daima reddederler değil mi?
Mutlu olmazlardı
İllaki olanı vardır
evet cıvıl cıvıl gezerdik ortada mis
olmaz olamaz kabul edemem bunu
Evet kesinlikle mutlu, huzurlu olurlardı
@hayallernpedindnnn
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Bu boy takıntısı genelde kısa kızlarda oluyor benim boyum uzun olduğu için öyle bir takıntım yok ama yinede benden kısa olmasın en kötü aynı boyda olalım.
@hayallernpedindnnn
Demek ki 1.80 sin
Belki de
@sisterinnlaw
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Hayır
@gamzedemir6758
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Kız kıza bira dünya çok güzel olurdu 😁
@lilsisse
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Bir dünya yerine biraz yazmışım, ayrıca öyle demek istemedim olmasalar daha iyi olur dedim net
@lilsisse
Sadece kısa boylu erkekler değil mi
Hayır hepsi
@lilsisse
Yok yok sade kısa erkekler
Kendin zorla kısa erkekleri gömdün ben ne diyebilirim..
Herkes lesbian çıkardı
Evet öyle olurdu
@berilmutsuzolanhanii
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Aynen öyle demek istedim. Aferin çok iyi anladın
@berilmutsuzolanhanii
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Feminist olup olmamam önemli değil evet kısa erkek sevmiyorum kimse de sevmiyor
Kısa erkeksen yaşamana gerek yok
@berilmutsuzolanhanii
Feminist olup olmamanla gayet alakalı. Keza madem erkeklere muhtaç değilsiniz o zaman kendi kendinizi koruyabilirsiniz. Erkeğin sizi korumasına ve uzun boylu olup güven vermesine gerek yok demek ki. Ama gel gör ki hiçbir Feministin sevgilisi 1.80 den kısa değil. Kisaysa da zengin.
Keza erkekteki uzun boy size güven ve koruma hissi veriyor ya.
Tamam kollayabilmekle alakalı değil çirkin oluyorlar kısa erkekler
Yo alakası yok kısa erkeği ne yapayım güzellik standartlarına ters
@berilmutsuzolanhanii
Basbaya kollayabilmekle alakalı. Lada gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir diye gürleyen siz ilişkiye gelince erkek uzun boylu olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Feminizm kocayı buluncaya kadardır.
Ne alakası var feminizmle de kollamakla da alakası yok çirkin duruyorlar kardeşim çirkin durmalarıyla alakalı. Çirkinler çünkü tamam mı
Boy önemli bir kriter dış görünüş olarak
@berilmutsuzolanhanii
Çok alakası var. Uzun boyu sizi koruyup kollasın diye istiyorsunuz. Ama lafa gelince erkeklere muhtaç değiliz diye gürlüyorsunuz.
Tamam sen kendini kandır beni ilgilendirmez ama seni çirkin duruyorsun diye beğenmiyorlar güçsüz duruyorsun diy değil. Çünkü kısa boy cirkinliktir
@berilmutsuzolanhanii
Yooo güçsüz duruyorum diye.
Güçsüz durmak da çirkin durmakla aynı manada çelimsiz demek
Sokacak ne bulacaklar awlarina
Hayır
Bence hayır
@Huzurluhuzursuzz
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Ben öyle bsiey demedim. Erkek ve kadın denk yaratılmıştır. İkiside dünyada yoksa olmaz demek istedim. Ne ilgisi var kisayla uzunla kısa insan degilmi?
Davul bile dengi dengine
@Huzurluhuzursuzz
Çok alakası var. Kızların olmamasını istediği erkekler kısa boylu erkeklerdir.
Bence de
@peopleyouknow_
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Herkesin kriteri var güzellik göreceli kısa da seven var uzun da şahsen ben karakter açısından böyle bir yorum yaptım
@peopleyouknow_
1.80 den kısa erkeği hiç bir kız sevmez
Eski sevgilim benden kısaydı ama karakteri çöptü bilmeden yargılama istersen
@peopleyouknow_
Demek ki sen 1.81 o 1.80 di.
Ya abi Allah aşkına boş yapma gece gece
@peopleyouknow_
Yoo gayet dolu gayet dolu konuşuyorum
Hayır bence erkekde lazim
@keskedogmasaydim12
Sen şöyle demek istedin herhalde; "Uzun boylu erkeklerin olmasını ama kısa boylu erkeklerin olmamasını isterdim herhalde" diye.
Malum kadınlar kısa boylu erkeklerden nefret ederler ve asla sevgili olmazlar. Sadece uzun boylu erkekleri severler.
Hayır mutsuz olurdum ya
@defnii ama siz sadece uzun boylu erkeklerle mutlu olursunuz değil mi?
yes
@defnii
Lafa gelince kadın erkek eşittir kadınlar erkeklere muhtaç değildir dersiniz ama ilişkiye gelince erkek dediğin en az 1.80 olacak kadını koruyup kollayacak kadına güven verecek dersiniz. Hani kadın erkek eşitti kadınlar erkeklere muhtaç değildi. Fosssss. Tatlısu Feministleri.
Çooook
Boş yapma ne alaka
@Leyla120
Yooo gayet dolu yapıyorum çok alaka.
Kim canını yaktıysa ona ağla seninle uğraşamam