Eşinin isteklerini yerine getirmek hanımcılik/beycilik midir sizce?

Yani içimde ufaktan itaatkar bir dişi birey var onun farkındayım ahahaha. Sınırlarım asilmadigi sürece karşımdaki insanı mutlu etmeyi seviyorum sanırım. Beyci miyim ben ya? Böyle mi oluyor?

Eşinin isteklerini yerine getirmek hanımcılik/beycilik midir sizce?
Cevapla