Aile & Toplum konusunda 9,9b cevap paylaştı. İtaat etmek kelimesi bence eski zamanlarda kölelerin yaptigi dönemde olan bağımlılık idi. İtaat etmek ne erkek, ne kadin yapmalı. Ama empati, saygı , anlayış her daim olmalı. Empati olur ise sorunlar büyümez , saygi , dürüstlük olur ise , açık , gizli olmaz ise ilişki karşılıklı yürür. Kimse kimsenin kölesi olmaz. Köle olur ise yani karina itaat et denirse , o zaman kişi kendi benliğini yitirir. Zamanla dominant hale gelen kişi her istediğini yaptırır. Herkesin bir yetişme sistemi , kültürü olur. Kimse kimsenin altında olmamalı. Herkes eşit olarak görüşlerini söylemeli. Tek taraflı ilişki yürümez. Bir noktadan sonra biter eğer o kişi kişilik yapısı oturmuş ise. Eğer ezik ise , hep başkasının demesi ile hayatını devam ettirmiş ise işte o zaman itaat ederek aslında bir nevi kölesi olur.
Son zamanlarda çok görüyorum sahibe -kole ilişkisi. Ömrü boyunca bir insan sahibesin emrinde yaşam sürdürebilir mi? Herkese göre değişir ama kendini bilen , kişilik yapısı oturmuş insan kabul etmez böyle bir şeyi.20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılhanımcı ol gerekirse aa de ağzını aç ağzına tükürsün ama sabah kalktığında kahvaltın hazır olsun akşam geldiğinde yemeğin çamaşarın yıkansın gece yatarken huzurlu yat demek istemiş haklı bir sözdür efenim :d
039 Yorumla- +1 yıl
😂😂 dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣
- +1 yıl
Bence bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣
- +1 yıl
hiç bir erkek böyle güzel bir cezadan eksik kalmamalı bence efenim :))
- +1 yıl
Yaa bak böyle dedin gönlümü çaldın hınzır şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
gönlünü çalmadım en fazla ödünç almışımdır. çalsam şimdi yerinde duramazdın 😅 estağfurullah canım aa :))
- +1 yıl
😂😂 tm peki öyle olsun yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏🙏
- +1 yıl
🤞🤞
- +1 yıl
💅💅💅💅
- +1 yıl
kadın bence erkeğe ceza değil büyük nimettir bence bunu anlamak içinse yaşamak gerek. ve birde insan en çokta kendinden kaçmaya çalışırken yoruluyor aslında :))🤞
- +1 yıl
Tabiki orası öyle burada sadece mizah yapıyoruz gülelim diye
- +1 yıl
Bu benim en sevdiğim sözdür " insan en çokta kaçtığı şeylerden yoruluyor aslında "
- +1 yıl
mizah yapıyoduk evet ben biraz ciddiyemi vurdum🤔 yoo inanmıyosan aha dayıya sor biz rengarenk yollarda pammık şeker yiyerek gülen çocuklarız biz. biz her zaman ay lakto movik movik :Çd 😅
güzel sözmüş evet bende onu kendime çevirdim sadece bende kendimden kaçmaktan yoruldum demek istedim :)) - +1 yıl
Sen benim sayfamda gördün ozaman hakkımda bölümüne yazmıştım çünkü 🤣🤣
- +1 yıl
yioo :d senin sayfan mı var, bir de hakkında bölümün var. halla halla hiç dikkat etmedim :))
sen bide bana beni stalkladın mı diye de sorarsın şimdi😂 - +1 yıl
Ben sürekli yorumları okunan sürekli stalklanan , ve hatta beni daha iy tanımak için nasıl birisi olduğumu bütün soruları yorumlari araştırılan bir insan olarak ben buna çok alışkınim 😂😂
- +1 yıl
Bunu söylemem ego ya girmez dimi
- +1 yıl
Hatta dahada fazlası var desem yeridir
- +1 yıl
çok alçakgönüllüsün hatta ve hatta çok mütevazi :d beni de neden ifşa ettin ki şimdi 😅 bütün sırrı bozdun ama :)) alışkın olman ise beni üzdü şahsen ben sana pammık şekerler, lahmacunlar ne biliyim süpriz yumurtalarla gelecektim :d neyse rengarenkyollarına kırmızıyla süsler beklerim bende
- +1 yıl
hiç girmez buna ego değil gerçek diyolar :))
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Yaa sen bana pammık şeker mi alıcan şimdi bayılırım pembe olsun ama
- +1 yıl
Ben hayatı hep pamuk şekerine benzetirim biliyormusun hani şekerini yersinde elinde sapı kalır yaa 😂 öyle bir şey işte
- +1 yıl
Rica ederim ne demek :))
Başka renk pammık şeker mi var ki😅 hatta çok seviyosan ben sana bir demet yaptırırım pammık şeker çokta şey etme çıbıklarıyla beraber eliminen dayı eliminen😅🤦♂️
Keşke pammık şeker kadar tatlı ola bilse hayat hani gülü seven dikenine katlanırmış ya bizde katlanırdık sapına ama evet hayatında bazı zamanlar pammık şeker yedirip kendisine tutunmak için güzel şeyler gösterip yine kendisine tutunmak için ise insanlara sapını gösterdiği aşikar😂 onu bunu bırak pammık şeker yerken göğe bakalım :)) - +1 yıl
Efendim öncelikle pamuk sekerin sari mavi , beyaz , yeşil , renkleti de mevcuttur * ben pembesini severim
- +1 yıl
Yaaa çok Romantiksin 🤣
- +1 yıl
Evet seninle gökyüzüne doğru bakalım çünkü mutluluğun sapı olsa kesin sapı elimizde kalırdı... duygulandım lann kıyamam bize 😂🤣
- +1 yıl
Ula bizi yillardir kandırmışlar tek renk diye ya la🤦♂️😅 e tabi Tr en buyuk koyunden merhaba. d
Daha degil romantiklik kısmı sonra. Gökyüzüne bakarken. Bir şiir okurdum belki o an, belki bir şarkı mırıldanırım içten. Pammık şekerlerimizi tokuştururken içimiz ısınırdı yani. d
Mutluluğun sapı olsa kısa çöpü mü uzun mu deseler uzunu da biz tutardık zaten😅
Çokta şey etme be, belkide mutluluğun faydası sapındadır der kandırırdım yine seni biraz daha yüzün gülsün diye😂 - +1 yıl
Sen gülme zaten 😂😂
- +1 yıl
orada senin gülmen benim gülmeme bir sebep zaten tebbesüm ederek eşlik ederdim bende sana :)) ama sende yeşilinden mavisinden borçlusun ona göre. d mutluluğumuzu bir pammık şeker sapına bağlamışız zaten nolcak 🤦♂️😅
- +1 yıl
😂😂 sen gülme hep ben gülüyüm sen benim yaşıma gelene kadar daha çok gülersin 😂
- +1 yıl
Tü sana 😅 kendini nasılda yaşlı gösterip bide hep ben gülümseyimcilik yapıyo. d
Tamam tamam hep sen gül, ben zaten sana eşlik edicem yoksa o başrölümüz seçilmiş kişimiz o harry potterımız sensin yani 😅😋 - +1 yıl
Ee 32 yaşındayım yolun yarısına gelmişim bir ayağım çukurda benim bugün varım yarın yokum 😂😂
- +1 yıl
Mabel matizin yaşım çocuk şarkısını sana armağan ediyorum😅 bence yaş sadece bir sayı şu an sana bakınca onu görüyorum :)) göğe bakmak ya da pammık şeker yemek atlı karıncaya binip gondolda bağıran bir kişi bırak yolu yarılamayı daha yolun başına yeni çıkmış derim 🙃😋
https://m.youtube.com/watch?v=OUanHDfu3xM - +1 yıl
Merak etme öyleyim zaten 🤣🤣 yaşım 32 ruh yaşım 17:
- +1 yıl
O zaman sen güldün ben gülecedim yok bu işin sırrı karşılıklı eşlik edilenidir makbülmüş😅
Bu arada hiç farketmedin seni gondola da bindirdim atlı karıncaya da. d pammık şekerini de çaldım mı soyuldun bir akşam üstü işteeğ😂🤦♂️ - +1 yıl
Farkettim ama çaktırmadım 🤣🤣
- +1 yıl
Böylede zeki bir insanım işte 😄😊
- +1 yıl
😋😅🙃👍.
- +1 yıl
Gülmee 🤣🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
- Aile & Toplum konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılKadınla itişmeye gelmez, tez zamanda adamı mezara koyarlar demek :P
16 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 aynı ben işte 😂
- +1 yıl
@SwordOfDemocles bence bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣🤣
- +1 yıl
Abooo. Harbiden senden tırsingen :)))
- +1 yıl
🤣🤣 çok ponçik değilmiyim ama 🤣🤣
- +1 yıl
Yav heee heee. Baby face butcher
- +1 yıl
41 kere maşallah de 🤣 nazarın değmesin 😂
- Aile & Toplum konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBen kadınıma ittat ederim her zaman. çünkü eşime itaat etmek beni gerçekten mutlu eder onun mutluluğu ile mutlu olurum
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 4,1b cevap paylaştı. Baştan aşağı saçmalamış. Arkadaş insanın bir onuru karakteri vardır. Kadın Bu mantıkla eğer evlenecekse gitsin kendisine köle bulsun başka bir insanı bu hale sokmak kimsenin haddine değil. İnsanca bak insanca diyorum kimse kimseye baskı kurmadan diyalog içinde bir yaşam sürdüremiyor mu?
Bu erkek için de aynı şey onun için de geçerli. İlişkilerde hiç kimse kimseden üstün değildir. Üstünlük kuracaksa gitsin statü sahibi olsun orada kime kuruyorsa kursun.24 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 bence bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣
- +1 yıl
Eee sen ne zaman cikicen mustim
Aksi durumda rahat edemeyeceği için :)
Biz kadınlar haklı olmayı, sözümüzü dinletmeyi severiz. Bunu görünce de kedi gibi uysal oluruz, çıkıntılarımız kaybolur. Böyle olunca da karşımızdaki kişiyi daha mutlu ederiz.20 Yorumla
+1 yılBence art niyet olmayan ve erkeklerin karılarına anlayışlı davranması gerektiğini savunan , ayrıca pozitif ayrımcılık dediğimiz kadınların daha fazla düşünüldüğü bir söz
15 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle Türkçe açıklaması tam olarak bu... yorumun için çok teşekkür ederim 🙏🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Rica ederim ne demek daha da uzun açıklayabilirdim ama kısa ve öz bu
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim sizin de sorularınıza baktım oldukça kaliteli sorular soruyorsunuz
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Sana itaat ediyorum ne yapmayı düşünüyorsun güzel arkadaşım. Şunuda söyleyeyim sana asla kıyamam. canim benim
13 Yorumla- +1 yıl
Yaa senin canını yiyeremm haaa teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık
- +1 yıl
Ben itaatkar erkeği sevmem adam dediğin biraz sert olmalı masaya yumruğu vurdumu bu akşam bulaşıkları ben yıkıycam diyebilmeli 🤣🤣
+1 yılKarısına itaat eden erkek
Bizzat kadın tarafından saygı görmez
Kadın rahat et itaat et
13 Yorumla- +1 yıl
Babamın bir lafı vardı eskiden derdiki " kadın kısmına yüz verilmez kadın kısmına yüz verdin mi teoene çıkar o geldi şimdi aklıma
- +1 yıl
Hakikatli adammış
Ama bak baban hıyarlık yapmadıysa
Annenin çok mutlu bir evliliği olmuştur
Çünkü yanında güvende hissedebileceği ondan güçlü bir erkek var - +1 yıl
Orası öyle
+1 yılCevap sorunun içinde 😅
İtaaet edersen rahat edersin sjsjsn11 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂
+1 yılBen itaat etmem, güven veririm. Böyle şeyler bana çok ters 😄
11 Yorumla- +1 yıl
Ben seçilmem seçerim temsili 🤣🤣
İşler karışır orada itaat et ama nereye kadar sınırı nedir karına itaat kendi tarafını silerek olur 😊😊
10 Yorumla
+1 yılBarbara Palvin'in de dediği gibi "happy wife, happy life" kesinlikle katılıyorum, mutlu kadın, mutlu hayat. 😋😋
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen sevmem kendi istekleri fikirleri olmayan yeri gelince akıl danışamayacağım iki kişilik ilişkiyi tek başına yaşamak gibi hissettiren yaşatan itaatkar adamı
20 Yorumla
+1 yılÇok değişik bir kadın Müge Anlı öyle diyorsa bir bildiği vardır :D
10 Yorumla
+1 yıltabii kadının itaat edeceği yer tektir 😂 erkeğin ise geri kalan zamanların tümü 😌
10 YorumlaBağlı kal demek gibi bir şey heralde. İtaat edenler bağlı oluyor yani.
10 YorumlaZaten hep ona itaat ediyorum her konuda ipler onun elinde
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılAh böyle itaatkar erkek seçmek aklıma gelmedi zamanında. Toydum.. Karizmatik olsun, güçlü olsun, zeki olsun... O adam itaat eder mi? Etmezzzzzz
00 Yorumla
+1 yılİki seçenek var ya kafasından gideceksin
ya da kafasına vuracaksın. Kafasından gidersen çenesinden kurtulmuş olursun demek istemiştir05 Yorumla- +1 yıl
😂😂 dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣
- +1 yıl
Bence bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣
- +1 yıl
Sen öyle diyorsan öyle olsun 😅
- +1 yıl
Evet öyle diyorum 😂😂
- +1 yıl
Ben itaat etmem ama
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence hoş değil. Kimse kimseye itaat etmemeli. Herkesin kendi iradesi var.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKarınla inatlaşma huyuna git kafan rahat olsun anlaminda sanirim😃
10 YorumlaEmirlerime ve isteklerimi yerine getir sana rahat bir hayat yaşatayım her konuda
01 Yorumla- +1 yıl
Peki böyle yaptığında yaşar mı sence
+1 yılSevgi saygı. Yani (k. yerleri süpürürmüsün aşkım. e. Tabi canımın içi) gibi
03 Yorumla- +1 yıl
😂😂 ya süpersin 👍
- +1 yıl
Bir evde en son lafı erkek söyler tamam karıcığım 😂😂
- +1 yıl
Oyuzden bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣
Valla hiç haklı çıkanı görmedim bir kadın karşısında eyvallah deyip bulasmadan yola devam etmek lazım
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılben cezamı çektim çıktım, karısından korkmayan allahtan korkmaz buda benden :D :D :D
020 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 bence her erkek evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 🤣
- +1 yıl
yahu çektik işte daha ne zorluyorsun illa müebbet alalım onumu istiyorsun alla allaaaa
:D :D :D :D - +1 yıl
😂😂 tm bee sustum okadar zalim birisi değilim
- +1 yıl
sen ah sen derdin beni evermek de cıks yemezler
- +1 yıl
Yok valla demem biz o hatayı yaptık bir kere bir daha yapmayız
- +1 yıl
Peki sen hiç düşündün mü birdaha evlenmeyi. Tekrar evkenirmiydin
- +1 yıl
aynen anlaştık senle bak üzerime az daha gelseydin evlenme teklif edecektim sana :D
- +1 yıl
evlenmem evlenmemem vallahi evlenmem yok benden buraya kadar
- +1 yıl
Keşke gelseymişim bende evet evet evetttttt derdim 😂🤣
- +1 yıl
Neden peki evlenmek istemezdin
- +1 yıl
kaçırdın artık yapacak bişi yok artık aynı yolun yolcusuyuz sen nereye ben oraya :D
- +1 yıl
söylemem söyleyeyim sonra koz olarak kullan dimi :D :D :D
- +1 yıl
Saçmalama bunu ciddi olarak soruyorum neden evlenmek istemezdin
- +1 yıl
Biz neyle şaka yapıp neyle yapmayacağımızı biliriz merak etme böyle bir konuda da asla şaka yapmazdım bana yapulmasinida istemem
- +1 yıl
ya sütten ağzım çok kötü yandı, ve samimi bulmuyorum kadınları, samimiyetsizlik bende soğuma yarattı ve içime kaçtım
- +1 yıl
bir daha bu şiiri okumamak için evlenmem
Biliyorum sana giden yollar kapalı
Üstelik sen de hiç bir zaman sevmedin beni
Ne kadar yakından ve arada uçurum;
İnsanlar, evler, aramızda duvarlar gibi
Uyandım uyandım, hep seni düşündüm
Yalnız seni, yalnız senin gözlerini
Sen Bayan Nihayet, sen ölümüm kalımım
Ben artık adam olmam bu derde düşeli
sebebi açık ve net - +1 yıl
Aldatıldin mi
- +1 yıl
Yoksa eşin rahmetli mi oldu
- +1 yıl
boşandım ihanet yok daha fazla buradan yazmam üzgünüm
- +1 yıl
Tm peki saygı duyarım ✋
+1 yılher şeye eyw de kafan rahat olsun anlamında işte :)
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle Türkçe açıklaması bu 😂😂
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim 🙏 eline emeğine sağlık 🙏 o
- +1 yıl
ne demek rica ederim matmazell :))
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılBekara sormuşlar nerelisin diye
Daha evlenmedim ki demiş 🤣🤣02 Yorumla- +1 yıl
😂😂 şimdiden bu zorlu yolda vereceğin mücadele için başarılar dilerim 😂😂
- +1 yıl
Reiss 🤣 Bence bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂😂😂
+1 yılValla karınla iyi geçin yoksa cenazen kaldırılır
112 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 dimi ama bende öyle düşünüyorum 🤣 oyuzden bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂
- +1 yıl
Ben evlenmeyecem kafa rahat 😄
- +1 yıl
Ohh misss bence de evlenme seni harcarlar
- +1 yıl
Ayrıca evlilik aşkı öldürür diyorum insanlığa anlatamıyorum ki bunu :D
- +1 yıl
Gerçekten öldürür bu bir gercektir onlarda evlensinler zaten bunu bizzat yaşayarak tecrube edicekler
- +1 yıl
Ben arkadaşlarımdan biliyorum 4 ay sonra boşanan bile var ben onları uyarmıştım zamanında dinlemediler.
- +1 yıl
Evlilikte aşk heyecan olmaz sadece sevgi , saygı ve baki kalır oda kalırsa kalır onların kalması bile bir mucize artik
- +1 yıl
Benim kız yeğenim var 4 ay filan oldu evleneli bunlar sevgili iken hep şöyle derdi ben sizin gibi değilim adamın iyisinden anlarım ben evlenince onu yaparım böyle yaparım vss hep detdik ablamla. Bu kız çok büyük konuşuyor inşallah yarın bir gün mutsuz olmaz aradığını bulur iyi bunlar evlendiler daha yeni evliler geçen akşam aradım bunu görüntülü. Dünden ölmüs bugüne kalmış iyi laf lafı açtı evlilik nasıl gidiyor filan dedim eh işte iyi niye diyorum. Adam arada şehir dışına gidiyor bir kere bile arayıp napiyorsun demiyormus mesaj bile atmiyormus evde tek kalıyor eşi dışarı gidince burada olduğu zaman da saat ,11 de uyuyormuş gece yemeği çayı içip yüzünü bile görmüyorum ki diyor Ogün eşi yoldan gelicek ve hiç sevinmiyor yalnızlık daha güzel diyor vss bayağı bir konuştuk aradığını bulamamış belliki konuşmaları davranışları onu gösteriyor hatta diyecektim ona ee hani sen öyle yaparım böyle yaparım adamın iyisini seçerim ben siz değilim diyordun noldu daha 4 ay olmuş düşün yani sonra dedim boş ver onlar gençler cahiller. Bekarken kafalarında bir hayel dünyası olusturuyorlar evliliği osekilde sanıyorlar ama maalesef gerçekler öyle olmuyor bu iki cins içinde geçerli oluyor
- +1 yıl
Evlilik çok güzel bir kurumdur aslında ama sorumluluğu da ağırdır emek ister sabır ister sevgili olmaya benzemez birde kafa yapına uygun bir insan olursa evlilik güzel olur
- +1 yıl
Bak evlilik neden olmaz kısaca anlatıyım. Şimdi sevgilikte evlilik hayelleri kurarsın eşimle şunu yaparım ya da şunu yaparız vs o düşündüğün şey çıkmaz. İkincisi Evlilik masraflı bir iş zaten kimse elini taşın altına koymaz bu devirde. Üçüncüsü bu söyleyeceğim benim düşüncem Her gün sevdiğin kadını görmek bir süre sonra sıkar aşkta özlemler olmalı mesela sevgililik döneminde haftada 2 kere buluşursun o yeter sana.
- +1 yıl
Evlilik umduğunu değil bulduğunu yeme sanatıdır 😂😂
- +1 yıl
Öyle evet ama bu Ülkenin biliyosun katı kuralları ver evlilik şart diyolar bu da geri kafalılık bence
Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. 😂😂 stressiz yasam icin bu sart😂😂
13 Yorumla- +1 yıl
😂😂 bence bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣
- +1 yıl
😂😂
- Aile & Toplum konusunda 638 cevap paylaştı.
+1 yılMutlu kadın mutlu hayat mottosunun Türkçeye evrimlesmis halidir.
00 Yorumla yaw o söz kocana itaat et rahat değilmiydi. kim değiştirdi bunu gene.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2b cevap paylaştı. İtaat edince de mutlu olmuyorlar ki zamanla sıkılıp soguyorlar
00 YorumlaEmniyet amiri kocasını itaat ettirsin kendisine, tasma taksın kocasına o zaman.😎
00 YorumlaYani lanet olsun al şu kredi kartını ne yapıyosan yap demektir
01 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 ağzına kimyon sürerim senin 😂😂
- Aile & Toplum konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılNe söylerse yap gibi bir şey
03 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 zaten bir evde en son sözü erkekler söyler " tamam karıcığım ' ,😂
- +1 yıl
İşte bu hayat kurtarır 🤣
- +1 yıl
🤣🤣
Gizli Üye(36-45)+1 yılYatağı kastedmiyordur umarım orada baskın olmalıyım ben
01 Yorumla- +1 yıl
İtaatkar bir erkek hiç bir zaman sevilmez ve değer görmez bunu unutma
+1 yılBen kimseye itaat etmem. herkes bana itaat etsin. dolayısıyla sorduğun spruda bir mana bulamadım
03 Yorumla- +1 yıl
Sorduğum soruda bir mana yok zaten 4. Murat mizah amaçlı sorulmuş bir sorudur eğlenmek için burdayiz çünkü öyle degilmi doğaçlama takıl
- +1 yıl
Ah ah
- +1 yıl
Bence bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣
+1 yılBencede itaat et rahat et tasmayi ver kadına otur rahat et
04 Yorumla- +1 yıl
Oyuzden bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣🤣
- +1 yıl
Kesinlikle sen evlen önce bu erkeğin hayatını bitir 🤣🤣
- +1 yıl
🤣🤣 ben o evreyi yaşadım bitirdim biz o defterleri kapattık artık genç adam şimdi sıra sende 😂😂
- +1 yıl
Tecrübelerini aktar ozamsn
Bu soruya bir arkadaşımın lafıyla cevap verebilirim:
“Evde en son lafı her zaman ben söylerim. Tamam karıcım”00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılKocana itaat et rahat et olacak. O bacım ülkede aklı başında kadın bırakmadı, herkesi kocasına asi olmaya teşvik ediyor...
00 Yorumla
+1 yılHanımcı ol demek bence
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle 😂 oyuzden kızlar evlenin hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣
+1 yılBu sözün altında sadece mamcılar kalır
01 Yorumla- +1 yıl
Deme öyle deme öyle 🤣 ağzına kimyon sürerim senin 😂
Aile & Toplum konusunda 5,1b cevap paylaştı. kimse kimseye itaat etmemli saçmalık
019 Yorumla- +1 yıl
Gülüm burada soruyu mizah amaçlı sorulmuş bir sorudur doğaçlama takıl eğlenmek için burdayiz çünkü
- +1 yıl
Hoyratt ele bırakmışlar 😂😂
- +1 yıl
Hesabım var
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Ben türkünün sözünü söyledim 😂😂
- +1 yıl
Bunlar senin hesapların mi gerçekten
- +1 yıl
Mesaj alındı 😂😂
- +1 yıl
Eee ozaman iki evetle ugurlayalım bizi
- +1 yıl
Senin canını yiyeremm haaa 🤣😂 hınzır şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏🙏
- +1 yıl
Tm pikii 🤣
- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılBdsm olayı ile ilgisi yok dimi 🙄🧐🤔🤪😂😂😂😂
012 Yorumla- +1 yıl
🙄🤔🧐😂😂😂
- +1 yıl
Uzaktan yakından bir alakası yok gülüm
- +1 yıl
Bilemiyorum artık 🧐🤔🙄😀😀 dm bilgilendirsene kapalım bişeyler bizde 😂😂😂😂
- +1 yıl
Mert harbiden ben ne kalbi temiz insanmışım tam sana yazicaktim o burç sorusunda ben senin yorumunu sayfamda niye bulamıyorum diye buraya cevap yazicaktim bir baktım sen yazdın 😂 keşke Allahtan başka bir şey isteseymisim
- +1 yıl
Mert yorumlari okursan kaparsin zaten birşeyler
- +1 yıl
O kadar yorumu okutma işte yaaa🤪😂😂😂
- +1 yıl
Sende hepsini okuma mert iki uçtane oku anlarsın zaten
- +1 yıl
Pekiiiii pekiiiii tamam 🙏
- +1 yıl
Senin canını yiyeremm haaa 😂
- +1 yıl
He he 😔
- +1 yıl
Noldu
- +1 yıl
Yok bisey
Aile & Toplum konusunda 412 cevap paylaştı. Öyle bir kural mı varmış? Hiç duymadım..
06 Yorumla- +1 yıl
Artık duydun 😂😂 şimdiden bu azimli yolda başarılar dilerim 😂😂
- +1 yıl
Bence bütün erkekler evlenmeli hiç bir erkek cezasız kalmamalı 😂🤣
- +1 yıl
Ben o önceliği yaşadım da bitirdim bile 10 yıllık bir evlilik geçmişim var 2 çocuk annesiyim evlilik çok güzel bir kurum aslında ama o evliliğe 3. Şahısların gitmesine izin verirseniz tartismalar kaçınılmaz oluyor buda soğukluya ya da yuvanizin yıkılmasına sebeb oluyor oyuzden kendi kararlarini kendi verebilen bir duruşu olan erkeklere herzaman imrenerek bakmışımdır
- +1 yıl
Tabi işin şakası bir yana ben de evliyim. Her aile olan gibi bir hayat ile yolumuza devam ediyoruz. Senin adına üzüldüm. Büyük umutlarla kurduğun yuvanın yıkılması sarsıcı olmuştur senin için. Hatta çocukların için de büyük bir sarsıntı olmuştur. Onlar da kendilerini henüz tanıma aşamasındayken ayrılıkları yaşaması etkilemiştir göstermeseler de.
- Aile & Toplum konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılBen itaat ediyorum.
00 Yorumla
+1 yılHuyuna git başın ağrımasın😀
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Karım olmadığı için bilemiyecem
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Kula kulluk edilmez iğrenç fantezi
00 Yorumla
+1 yılNe garip cümle imiş o öyle
00 Yorumla
+1 yılBol bol para ver mutlu et oda seni mutlu etsin 😁
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılİtaat et kaba biraz orta yol bulunur
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİtaat et ki yatakta o da sana itaat eder😂
00 Yorumla
+1 yılKız gibi bi nesil ol demek
01 Yorumla- +1 yıl
😂😂 aynen öyle erkek dediğin sert olmalı masaya yumruğu vurdumu bulaşıkları bugün ben yıkıycam diyebilmeli 🤣🤣
+1 yılHanımcı ol demek
02 Yorumla- +1 yıl
😂😂 okurmusun peki
- +1 yıl
ne desem yalan olur
+1 yılTam tersi bana göre
00 YorumlaNe alaka ise 😀
00 Yorumla
+1 yılKatılıyorum ben bu söze 😀
00 Yorumla
+1 yılİğrenç kölemi o
00 YorumlaÇok ilginçsin
08 Yorumla- +1 yıl
😂😂 niye bee ne ilginçliğimi gördün hınzır şeyyy seni 🤣
- +1 yıl
Sen kısa bir cümle ile anlatmak istermisin
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Tm peki çok teşekkür ederim sen güzel bakmışsın güzel görmüşsün 🙏🙏
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılKimseye itaat etmem
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer