Sıkıntı yaratmaz bana ya dediğim her şeyi dert etmeye başladım?

Fakülte kartımı almak için tek başıma kampüse gitmeye aşırı çekiniyorum. Herkes üniformalı ve fakültede kız yok denecek kadar az bu yüzden tüm bakışlar farklı durduğunuz için üstünüze toplanıyor, okulu gezmeye gittiğimde bunu çok iyi deneyimledim. Üstelik bölümden bir türlü arkadaş bulamadım. Bir çocuk yazmıştı aynı memleketten olduğumuz için onun dışında kimseyle daha tanışmadım, zaten bölüm grubumuz daha açılmadı hazırlık okuyacağız. Şimdiden tek mi kalacağım diye gerilmeye başladım okul 14 Ekim'de başlayacak ve erkeklerle olan ilişki yeteneğim sıfır diyebilirim ama denizcilik fakültesinde de kız bulmak çok zor. Yazarken bunu dert etmemiştim ama hemcinsimin olmadığı bir sınıf düşünmek aşırı gerilmeme sebep olmaya başladı. Üstelik seneye kampüsteki erkek yurdunda kalmam gerekecek. Kız sayısı az diye erkek yurdunda kızlar da kalıyor ve bu da gerilmeme sebep oluyor. Bu seneyi atlatacağım bir şekilde ama seneye ya hiç arkadaşım olmazsa o kampüste diye aşırı tırsıyorum 🥲
Sıkıntı yaratmaz bana ya dediğim her şeyi dert etmeye başladım?
Cevapla