Sizinle bilmediği konuda inatlaşan insanlara tavrınız nedir?

Yakın zamanda ( İki hafta falan olmuştur.) bir bileklik aldım ve bir haftaya bileğimden düştü. Çok severek aldığım ve kullandığım için hiç çıkarmadım. Sadece bir kez çıkardım duş alırken. Bilekliklik zincir tarafından çıkıp kendini yere attı. Ben bir yere de takmadım. Eminim yani. Adam da diyor yatarken bir yere takmışsındır. Yatakta nereye takılacak? O kadar çok deli yatan biri de değilim. Sonra yaptırmaya götürdüm. Çalışan bir kız yaptı ve ben küpe bakmak için başka mağazalara falan gitmiştim. Onu aldım. Tam eve gideceğim ki yine kendinden yere düştü. Bu defa da kız bırakın bir de sahibi baksın dedi. Adam yapmış , sağ olsun ama bir yere taktığımı iddia etti. Lan g. zekalı ben ne yapıp yapmadığımı bilmiyor muyum? Diyorum takmadım diye hâlâ taktığımı iddia etti. Ben de verelim birkaç gün taksın çalışan kızlar. Bakalım onlarda aynı şey olmuyor muymuş dedim. Öyle saçmalık mı olur dedi. Zaten onların bileğinde de var dedi ama bendekinden yoktu.

Sizinle bilmediği konuda inatlaşan insanlara tavrınız nedir?
Cevapla