Kendisine ve çevresine hiç bakmadan tanımadığı insanlara her şeyi söyleyecek kadar ilginç kapasitede birine tepkiniz ne olurdu? Böyle insanlar için ne düşünüyorsunuz?
Bilgi sahibi olmadığı insanlar hakkında atıp tutanlara tepkiniz nedir?
Bu insan türünden de köşe bucak kaçılması hatta hayatının yakınına dahi yaklaştırılmaması gerektiğini düşünüyorum. İnsanlar hakkında herhangi bir konuda hiç bir şey bilmeyip oturdukları yerden atıp tutmak ciddi çıldırmalık bir durum benim için. Aile yaşantısını bilmeden, evliyse o evin içinde neler olduğunu bilmeden ya da bir şey yaşadıysan neler hissettiğini bilmeden pervasızca kendilerini konuşma hakkına sahip sanmalarıda ayrı bir gülünç geliyor. Oysa ki asıl onlar kendi hayatlarını saklayıp, sorunlarına kimseye söylemeyen, göstermeyen insanlardan ibaretler. Nedeni de başkalarının da onlara aynı şekilde muamele yapacaklarını bilmek, kendilerinden biliyorlar bunu çünkü. Hayatları tabii ki kötü olabilir fakat ödlerinin koptuğu bir şeyi başkasına da uygulamaktan da geri durmuyorlar ya da kendi hayatlarını mükemmel göstermek onlar için bir çeşit kendilerini ve karşısında ki insanları kandırmak suretiyle yapılan bir nevi ego tatmini. Fazla acizce gelen davranışlardan bir diğeri de bu benim için…
Herhangi bir tepki vermiyorum. Bunu bana karşıda yaptılar ki bu sitede öyle dedikodu yapanlarda çok çok fazla. Böyle insanlar genelde silik, ezik tipli kişilerin kendi acizliğini örtmek, kendinde olmayan şeyleri başkasında gördüğü için o kişiye kendi seviyesine indirgemek için gösterdiği acınası çabadır. Bir kişi değil sürekli farklı kişiler hakkında dedikodu yaparlar ki böylelerini de hayatıma almam. Bugün onların hakkında konuşanlar, yarında benim hakkımda konuşurlar.
Çoğu kişi böyle değil mi zaten. Tanımadan, bilmeden kendince yorumlar yaparak değerlendiriyorlar herkesi. Parazit olarak görüyorum böylelerini. Ve mümkün olduğunca benden uzak olmalarını sağlıyorum.
Mümkünse susturuyorum. Değilse çene teröristinin yakınından firar ediyorum. Tanımadan bir insan hakkında atıp tutulmasına çok sinir oluyorum. Bir zahmet önce tanıyalım diyorum.🦄
Sinir oluyorum o insan tiplerine. Anında uzaklaşır ve samimiyeti keserim.. sonuçta beni tanıdığı halde neler der. Tanımadığı kişi hakkında da konuşan kişi 😅
Herşeyi bilen adamlar vardır hiç susmazlar Her halta fikirleri vardır Din dersin diyanet benim der kumara gider Aşk dersin maceraları bitmez sanırsın eros😃 Siyasetin kitabını yazmıştır Vel hasılı ben yanıma sokmuyorum