Kişilik & Karakter Karşı cins ile sevgiliniz veya duygusal hayatinız ile ilgili konusabiliyor musunuz? Gizli Üye (45 üstü) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Bazen farklı bir yerden bakmak gerek. Bu sebeple karşı cins ile daha iyi istişare edilir diye düşünüyorum. Karşı cins ile sevgiliniz veya duygusal hayatinız ile ilgili konusabiliyor musunuz? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. sevgilim yok. karşı cins ile de arada ki samimiyete göre konuşurum. 0 0 Yorumla
1kahveyenedersin Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Ben konuşuyorum. Zaten samimi bir insanım. Kendim gibi bir karşı cins bulduğumda hiç esirgemem. İnsan konuşarak rahatlar. Sosyal varlıklarız.. 1 0 Yorumla
Cookieloverfalan Takip Et Xper 5 Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Tabi ki de. Hüngür hüngür ağladığım bile oluyor. 1 0 Yorumla
superpsikolog Takip Et Master Yaş: 46 , eic 53% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı. İkili ilişkilerin mahremiyetini koruyarak konuşuyorum. 0 0 Yorumla
Devrimosmanli Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 37% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 800 cevap paylaştı. Karşı cins ile o iş olmuyor 0 4 Yorumla Soran 1 yıl neden Yorumla Devrimosmanli 1 yıl Hayatındaki ne ihanet ediyorsun karşı cins ile dertleşilmez Yorumla Soran 1 yıl Hemcins ile dertlesilmez asıl Yorumla Devrimosmanli 1 yıl Tamamda karşı cins ile konuşuyor isen emin ol hayatındaki insanı pasif görmeye başlıyorsun Yorumla
Nickbulamadim91 Takip Et Master Yaş: 35 , eic 90% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı. Evet konuşabiliyorum 0 0 Yorumla
KotuAdamxx Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 422 cevap paylaştı. evet sürekli konuşurum 0 0 Yorumla
flawsome25 Takip Et Master Yaş: 22 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. Konuşabiliyorum 0 0 Yorumla
yarenimsii Takip Et Master Yaş: 25 , eic 100% 1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,9b cevap paylaştı. konusurum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
sevgilim yok. karşı cins ile de arada ki samimiyete göre konuşurum.
Ben konuşuyorum. Zaten samimi bir insanım. Kendim gibi bir karşı cins bulduğumda hiç esirgemem. İnsan konuşarak rahatlar. Sosyal varlıklarız..
Tabi ki de. Hüngür hüngür ağladığım bile oluyor.
İkili ilişkilerin mahremiyetini koruyarak konuşuyorum.
Karşı cins ile o iş olmuyor
neden
Hayatındaki ne ihanet ediyorsun karşı cins ile dertleşilmez
Hemcins ile dertlesilmez asıl
Tamamda karşı cins ile konuşuyor isen emin ol hayatındaki insanı pasif görmeye başlıyorsun
Evet konuşabiliyorum
evet sürekli konuşurum
Konuşabiliyorum
konusurum
Konusmam