Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Yeni biriyle tanışmak bana her zaman heyecan vermiştir. Ama bu heyecanın yanında geçmişte yaşadığım olumsuz şeyler yüzünden kaygı, endişe yaşamama sebep oluyor. Detayda belirttiğiniz gibi sonradan değişip aptal aptal davranacak mı diye düşünmeden edemiyorum. Çok hayal kırıklığı yaşadık beeee😑
26 Yorumla- 1 yıl
Ne kadar çok ortak düşüncelerimiz var
- 1 yıl
Galiba 🤕
- 1 yıl
Heves de var 😏
En İyi Cevaplar
1 yılYeni Birini Arıyorum Elbette Heyecanlı Olur Hayatına Girmeye Çalışan Birisi Keza Diğer Karşı Taraf İçinde Aynıdır Muhtemelen. Ben Gideceğini Biliyorum Çünkü Belirli Bir Süre Sonra Artık Yazmamaya Ve Konuşmamaya Başlıyor Nedendir Bilemedim Kimseye Kendimi Beğendiremedim, Saygılı Dürüst Davranmaya Çizgimi Bozmamaya Çalışıyorum Hep Ve Öyle de Gidecek Şu Ana Kadar Kimse Karşıma Çıkmadı. Kararsızım Ve Kararımı Değiştirebilecek Birisi Çıksın İstiyorum Ama Bakıyorum 2-3 Gün Sonra Ortadan Bir Sebep Söylemeden Çekip Gidiyor :( Ben Anlayacağın İkisinin Arasındayım.
10 Yorumla
1 yılBen heyecanlanıyorum ya sanki öğrenciyken yeni defter ve kalem almışım da yazı yazmak için aşırı hevesliymişim gibi hissediyorum yeni birini tanırken (sohbeti sarıyorsa ve güzel flörtleşiyorsa) özellikle.
14 Yorumla- 1 yıl
Hoş bir benzetme olmuş
- 1 yıl
Teşekkür ederim, benzetmelerim iyidir
- 1 yıl
Eig için teşekkürler
- 1 yıl
Ricalar
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u 1 yılEskiden yeni birileriyle tanışmayı, tanımayı arkadaş olmayı severdim. Uzun zamandır birileriyle tanışmak istemiyorum. Herkes birbirinin taklidi ve yalancı olmuş...
23 Yorumla- 1 yıl
Haklısın maviş..
- 1 yıl
Teşekkürler sosi🌸
- 1 yıl
Ricalar cicim 🌺
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
82
Cevap
77Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılՏҽӀɑʍՏ hayır maalesef. yeni biriyle tanışmak hiç heyecan verici gelmiyor artık. çünkü insanların çoğu aynı gibi. hiç farklı olan ya da sonradan değişmeyen pek kalmadılar. bu yüzden de yalnızlık daha güzel geliyor bazen
10 Yorumla
1 yılHayır ya çok zor yeni birini tanımak arkadaş edinmek vs uzak duruyorum insanlardan korkuyorum
12 Yorumla- 1 yıl
En güzel insan tanımadığımız insan 😅
- 1 yıl
Evet ben bu doğru bazıları uzaktan daha sevimli
- Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı.
1 yılArtık vermiyor. Kimseyi çekemiyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Çekmediğin insan çile kalmadıığğ, mı :D
1 yılSosu 25 yaş dönemecinden sonra tanıdığın insanların çoğu birbirinin tekrarı gibi oluyor. Tanımak ve tanışmak, beni çok fazla heyecanlandırmıyor.
Bu arada bayadır soruların vitrinde karşıma çıkmamıştı. Seni her zaman vitrinde görmek istiyoruz Sosi😅
Bu akşam derbi nolur sence? Ben kendi tahminimi söylüyorum. Hiç belli olmaz Sosi. Üç ihtimalli maç. 0-1, 0-2, 0-3 Galatasaray kazanır.😅😆😂
12 Yorumla- 1 yıl
Valla Fiko haklısın, tahammül de kalmıyor artık tanışayım öğreneyim şunu neyin nesiymiş falan.
2-1 Fenerbahçe alacak - 1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL Yani şöyle. İnsanların yüzde 80'i sürü psikolojisi içinde birbirini tekrar eden. Ha yüzde 20'ye denk gelirsen o sende biraz merak uyandırıyor.
Ama şu konuda netim. Senin son 1 yıl içinde tanıdığın en sansasyonel, en kriminal tip olduğuma yemin edebilirim ama ispatlayamam. 😂😆😅
Doktorlar beni asabiye kliniğinde 3 ay yatıracaktı ama ben 3 hafta içinde bütün hastaların kulak astığı tek doktor, hepsinin kanaat önderi oldum. Klinikte yatan bütün hastaların selameti için beni 3 haftanın sonunda taburcu ettiler.😆😂😅
1 yılYeni biri dosyasını kapattım artık. Benim için yeni biri yok artık sadece yalnız takılmaya karar verdim en rahatı bu 😃
14 Yorumla- 1 yıl
Dimi kafa raad ndjd
- 1 yıl
Aynen en sultanlık modu bekârlık 😃
- 1 yıl
Kesinlikle katılıyorum canım
- 1 yıl
🎈❣️
1 yılYeni birileriyle tanışmıyorum.. Az insan çok huzur.. 😄
14 Yorumla- 1 yıl
Evet 😅🌺
- 1 yıl
Bana sevdiceğim ve birkaç arkadaşım yeter.. 😂
- 1 yıl
Herhalde yani
- 1 yıl
😂
- Kişilik & Karakter konusunda 616 cevap paylaştı.
1 yılYeni insanlarla çok hızlı muhabbet kurabilen biriyim. Bu birazda karşımdaki kişinin yeni birisini tanıma isteğinden geliyor. Yeni kişiler; farklı hayatlar, hikayeler, kişilikler ilgi uyandırıyor bende.
12 Yorumla- 1 yıl
Ne güzel
- 1 yıl
Ne mi güzel şldld
1 yılYa arkadaş ilk günde güzel konuşuyorlar Bazıları devamlılık getirmiyor Güven konusunda çok büyük problem var Bazen kendileri konu açamıyorlar Karşısında hep konu açmasını bekliyorlar Ben bu durumdan çok sıkıldım. Biraz kızlarda konuşmayı öğrenseler…
15 Yorumla- 1 yıl
🙄 öğretin
- 1 yıl
Katılıyorum ama bu erkekler için de geçerli. Belaltından vurup vurup bi şey yokmuş gibi konuşmaya devam etmek istemeleri..
- 1 yıl
@Sosyetic_SheqiiL ben neden öğreteyim? İçinden ne konusuyorsa ona göre konuşsun Sürekli boş boş beklemeleri hiç sevmem Bir erkeği beğeniyorsanız ona göre konuşsun Hep erkekler konu açmak zorunda değil Karşılıklı olmalıdır. Kız konu açamıyorsa nasıl sevgilisi olmuş anlam veremiyorum
- 1 yıl
Kendisi konuşmayı bilmiyor mu? Ve bilmiyorsa kızlardan tavsiye alsın Kız kankalarla nasıl konuşuyorsa erkeklerde de öyle konuşsun
- 1 yıl
@bahtsızjok Aynen öyle maalesef
Evet bana çok iyi gelmiyor. Hem arkadaşça hem flört anlamında yeni birilerini tanımayı, o ilk heyecanı çok seviyorum
12 Yorumla- 1 yıl
Tanışırken iyi de sonrası meçhul
Gizli Üye(30-35)1 yılEn son ilk defa biriyle tanışmak istiyorum konuşayım dedim 1 sene sonunda küfür hakaret aşağılama ile sesiz sedasız engel attı bi travma daha yaşamış oldum veda edilmeden insanca davranmadan günlerdir iyileşmeye çalışıyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Başkasıyla olan sıkıntısını senden çıkarmış gibi
1 yılBazen evet bazen de bu da değişirse ötekiler gibi diye bir şüphe düşüyor içime gidiyo bütün heyecan meyecan
12 Yorumla- 1 yıl
O şüpheye düşürmemeli insanı işte.. biz de ondan korkuyoruz ya bir süre sonra ıyy diye baktıklarımıza benzeyecek kesin diye djdj
- 1 yıl
O zaman Allah öyle insanlar çıkarsın ki karşımıza şüpheye düşmeden sevelim sevilelim heyecandan eriyip gidelim
Gizli Üye(30-35)1 yılArtık sıradan geliyor ve mümkün olduğunca yeni kimseyi hayatıma almıyorum her ilişki türünde geçerli kıldım bunu hayatımda ve inanılmaz mutluyumm
11 Yorumla- 1 yıl
Çok iyi.
Yani yeni insanlar tanımak bazen zor olsa da yine de heyecanlı oluyor
11 Yorumla- 1 yıl
Bitmedi yani heyecanı
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yılBu hayatın heyecanı meycanı yok derim..
Yeni kişi benim için yeni bir sayfa açmak demektir..18 Yorumla- 1 yıl
Zıplıyor herkes kanguru sanki
youtube.com/shorts/qvRHEBfqFGk?si=8CTfoPF5uTcVusNG - 1 yıl
Açılmadı..
- 1 yıl
Şarkıyı göndermiştim 😅
- 1 yıl
Biliyorum o şarkıyım..
- 1 yıl
Neyin var senin bakim
- 1 yıl
Babamla tartıştım..
- 1 yıl
Olur öyle şeyler, sıkma canını
- 1 yıl
Teşekkür ederim..
Kişilik & Karakter konusunda 313 cevap paylaştı. Başta heyecan veriyor gibi de sonra kabak tadı vermeye başlıyor
11 Yorumla- 1 yıl
Aa evet, doğru. Başta hevesleniyorsun sonra ıyy oluyorsun
1 yılBelirli yaştan sonra yeni birilerini tanımak zor geliyor istemiyorsun yani
11 Yorumla- 1 yıl
Öyle, bir on sene öncesinden falan başladı 😅
Arkadaş olarak evet ama flört olarak hayır.
Yeni birisiyle flört etmek bana aşırı sıkıcı ve bunaltıcı geliyor. Her huyunu açıklaman lazım, iyi tanımak zorundasın falan ama arkadaşta ise bunu kaynaşa kaynaşa çözüyorsun zaten.10 YorumlaKesseler canlanasım yok. Ahaa beylee🥱🥱🥱🥱
13 Yorumla- 1 yıl
ahaha noldu bize böyle 😅
- 1 yıl
Balık baştan kokayiii
Pek sayılmaz, artık huzur istiyorum sadece.. O yüzden de pek kimseyle tanışmıyorum..
117 Yorumla- 1 yıl
Halbuki bu genç yaşta öyle düşünmemelisin :D
- 1 yıl
O kafa yorgunluğu daha 20’li yaşlarda başlıyor ya zaten
- 1 yıl
Noldu ki
- 1 yıl
Normal insanlar yormaz, anormal insanlar yoruyor 😅
- 1 yıl
😅 doğru dedin
- 1 yıl
Ben aynı durumda değilmişim şimdi farkettim 😅
- 1 yıl
Evet ☺️
- 1 yıl
Ediyorum, iyi ki varlar 🥹🙏
- 1 yıl
Amin 😌
1 yılSonucu belli olacak bir şey... Neden heyecanlandırsın?
15 Yorumla- 1 yıl
Sonucu ya beklediğin gibi olmazsa, diye düşünür insan
- 1 yıl
Hep bundan kaybeder insan. Böyle olmadı mı hep?
- 1 yıl
Aslında kaybeden taraf kesinlikle hayal kırıklığına uğratan taraf bana göre ama heyecan katili oldukları kesin
- 1 yıl
Eski bir heyecan maktulü olarak katılıyorum. Belki de bu yüzden uzak durmak daha iyisi diye düşünüyorum. Hani biri karşıma çıksa senden hoşlandım bi kahve içep hasbihal edelim dese ben senin bildiğin erkeklerden değilim abim var tamammııııı diyecem o derece :)
- 1 yıl
😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılGelmiyor. Bilmiyorum insanlar nezaman bukadar sıkıcı varlıklara dönüştü. Ne heyecanlanacak ne de ilham alınılacak biriyle tanışmadım uzun zamandır. Herkes bitkin, herkes yorgun, herkes mutsuz ve şükürsüz.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 4,2b cevap paylaştı.
1 yılBu aslında cinsiyet gözetmeksizin olan bişey. Bi dünyaya giriş yapıyorsun çok heyecanlı
14 Yorumla- 1 yıl
Bilmem heyecan meyecan yok bebişim
- 1 yıl
Senle konuşunca heyecanlanıyorum 😍
- 1 yıl
Benim kadar değildir 🫠
- 1 yıl
❤
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Eskiden daha heyecanlıydı ama şimdi hikayemi başa sar gibi sjsjsjs
12 Yorumla- 1 yıl
sürekli her şeyi tekrarlıyormuşuz gibi dimi
Hayır hiç bir heyecanı yok benim için, klonlanmış gibi 3-4 model var zaten
11 Yorumla- 1 yıl
Ahaha delirme
1 yıl34 bedenli küçük memeli küçücük fındık kalçali sıfır basenli incecik bacaklı bebeksi okşamalık yüzlü kalem etekli stilettolu Yasemin Özilhan tadında garı ise bu yeni hatun, evet. Değilse hayır
10 Yorumla
1 yılHuzur için tek kalıp sporla uğraşmak terapi gibi geliyor bana tanışma heyecan değil korku veriyor daha çok bana amacı ne nedir ihtiyaç mı yoksa ciddi mi vs tek olmak daha iyi
10 YorumlaMümkün olduğunca yeni biriyle tanışmaktan uzak durmaya çalışıyorum, bir elin parmağını geçmeyecek kadar kaliteli arkadaş bana yetiyor.
20 Yorumla
1 yılAşk anlamında tabii ki heyecan veriyor. O anlar gerçekten ilişkinin en güzel zamanları oluyor @Sosyetic_SheqiiL
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı. Hayır. Saçma sapan geliyor. Uzun zamandır tanışma girişiminde bulunmuyorum. Bulunanları ise tersliyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılArtık yeni biriyle tanışmak çok kolay ve mesajlasmayi flört sanıyorlar. O yüzden kimseyi heyecanlandırmiyor.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 980 cevap paylaştı.
1 yılEvet kısmen geliyor, 8 milyar insan olduğu düşünülürse, ama artık tanımam gereken o son kişiyi de tanımak istiyorum
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı. ya artık bana heyecan vermiyor çünkü biliyorum eninde sonunda bir slklik yapip hayatımdan çıkacaklar kalıcı değillerse hiç tanismaya gerek yok valla
10 YorumlaYok ya hevesi kuruttular galiba ben de. mutlu oluyorum ama öyle eskisi kadar değil ve pek bir şey beklemiyorum hani giderse nextleriz yani fihhhj
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılPek sevmiyorum. Alıskanlıklarıma bağlı biriyim. Yeni biriyle tanışıp o kişiyi tanıyana kadar huyunu suyunu bildiğim insanlarla kalmayı tercih ediyorum. En azından onlar yanında ne konuşabilirim kim neyi devam söyler tahmin edebilirim
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 10,8b cevap paylaştı. en zoru da nelerden hoşlanır neleri sever öğrenmeye çalışmak !!!
11 Yorumla- 1 yıl
Vah vah 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılKarşımdaki kişiye ve hislerime baglı
Yani merak uyandıran biriyse onunla eglenecegimi düşünüyorsam tabikide
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılİlk başlarda güzel de sonradan gerçek yüzünü görünce soğuyorum
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılHayır maalesef hiç bir şey heyecan vermiyor
10 Yorumla
1 yılHayır. Korkuyorum yeni birisiyle tanışmaya. Genelde yanıltıyorlar çünkü. Az olsun daha iyi 🥺
10 Yorumla
1 yılYok ya aksine ben çevremdekileri azaltmak istiyorum
10 Yorumla
1 yılHeyecan değil tam tersi kuşku ve kaygı veriyor. Acaba bu nasıl yüzüstü bırakacak diye.
10 YorumlaEvet yani ilgimi cezbeden biriyse heyecan verici zaten dışındakilere neden heyecanlanıyım ki
10 YorumlaHiç wevgilim olmadı çok heyecan verici tabi , tanışmak isterim
10 YorumlaYeni insanlar tanımak yeni hayatlar tanımak heyecan verici her zaman
10 Yorumla
1 yılHayır heyecan vermiyor. Kocam olmayacaksa kimseyi tanımakta istemiyorum 🤷🏻♀️
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.
1 yılTabiki heyecan verir ve vermelidir de 💓. Normal olan bi degil mi zaten
10 Yorumla
1 yılHiç bir zaman heyecan verici gelmedi, sıradan bir eylem.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 305 cevap paylaştı.
1 yılHayır ya artık kimseyi tanıma hevesim yok benim beni kendi halime bıraksınlar 😒😒
10 Yorumla
1 yılEvet. Çok heyecanlanırım. Çabuk söner.
hevesimi kursağımda bırakan şeyler oluyor10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAz insan çok huzur nerde çokluk orada bokluk demişler benim sağlam iki dostum kardeşim var onlar bana yeter fazlasına gerekg yok
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılTanışıp alışıp sonra neden böyle davranıyor diye düşünmektense tek takılmak bile daha mantıklı
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHayır, mesaj kutum kapalı zaten. Hiç kimseye de yazmam. KS dışında da sosyal medya kullanmıyorum. Tanışmalar artık heyecanlandırmıyor.
10 YorumlaArtık zor geliyor.
23 Yorumla- 1 yıl
Aman gerekte yok.
- 1 yıl
🍷 🍷 afiyet olsun
Gizli Üye(30-35)1 yılÇok heyecan veriyor; popüler kültürün kölesi olmuş diğerleri gibi konuşmaya başlayıncaya kadar :)
10 YorumlaYeni birisiyle tanışmak heyecan verici evet. Peki yeni arkadaşlarla tanışmak için önerisi olan veya tavsiye edeceği gerçek bir tanışma uygulaması bilen var mı?
11 Yorumla- 1 yıl
@melek3407 benimle ilk adımı atar misj
Kişilik & Karakter konusunda 41,1b cevap paylaştı. O heyecanı yaşamayı çok istiyorum 😍
312 Yorumla- 1 yıl
Her gün yaşıyorsun zaten ahsah
- 1 yıl
Onu demedik ya :D
- 1 yıl
Huhuu sesim geliyo mu ya :D aşık olmuş bu çocuk
- 1 yıl
Olabilir mi? Varlar her yerdeler djdj
- 1 yıl
Dimi :D biri bizi gözetliyor
- 1 yıl
Algıları bozulmuş 😅
- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılgelmiyo hic almiyim su aralar kimseyi
14 Yorumla- 1 yıl
Biz de almıyoruz, kapattık 😅
- 1 yıl
oh oh boyle miis 😌
- 1 yıl
Aynen kafa rahat 😅
- 1 yıl
tabisi dee 😊
Hayır yaşlanmış gibiyim aynı xcxc
15 Yorumla- 1 yıl
Sen mi :D de haydee yürü git
- 1 yıl
İçindeki çocuka iyi bak :D
- 1 yıl
Oyşş 😅🫠
1 yılEvet hala heyecan verici geliyor, ama arada ki samimiyet arttıktan sonraki açığa çıkan o halleri tiksindiriyor insanı kendinden...
10 Yorumla
1 yılYeni biriyle tanışmak her zaman heyecan verici. Ama sık sık hayal kırıklığına uğraya uğraya artık yeni biri tanımak istemiyorum.
10 Yorumla- Devamını Gör (99)
Devamını Gör(144)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Yeni biriyle tanışmak size hâlâ heyecan verici geliyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 