
Başlamışken yeseydin ablacım 😀😀
Yalnız bu ısırma olayı çok kötü bir alışkanlık 😀😀

Başlamışken yeseydin ablacım 😀😀
Yalnız bu ısırma olayı çok kötü bir alışkanlık 😀😀
Bazen abartıyorum sanki yersiz bir şekilde, ben böyle söylüyorum gerisini sen getir diyerek, bazen yapıyorum böyle çocukluklar zamanlı zamansız.
Cevap
19Cevap
Çok fazla haşin sevdiğim doğrudur her seferinde mucizevi bir şekilde eve tek parça gönderim sağlıyorum ama bu kadar da değilim🤣
Ben şaşırmıyorum bunlara hiç. umarım aşısı yapılmıştır. ben sevgimi gösteririm de kulak falan koparmam ya da organa zarar vermem.
Kadın belki eski kulağı kesiklerden seviyor 😂
Neyse Allah'tan başka bir yerini kopartmamış :D Bende biraz abartıyorum :D
şaka mı bu 😂😂 adam bu ablayı kemer altı bölgeye yaklaştırmasın güvenip çünkü koparabilir 😂😂😂😂😂😂
Aklıma gelmedi değil 😂😂
bu kadından her şey beklenir gaza gelip tövbe tövbe ahahahhahaha 😂😂😂
Sus sus😀😀
ahahahhaha kızım aklıma bir sürü senaryo geldi şu an 😂😂 kulaktaki kıkırdağı koparabilen kadın ne yapmaz 😂😂😂😂😂😂
Ya şimdi bir şey dicem kız git başımdan 😂😂😂
ahahahahah demeden anladım ne diyeceğini 😂😂😂
Hahahhah😂😂
Tövbesteyşin 😹. Kulak ağzında kala kalınca adam ve kadın şok 😹. Kadın vahşi hayvan dünyasından biri çıktı sanki 😹.
Yemiş zaten ama yarım yemiş. Yarısı yok adamın kulağınin. Devamını da sanırım gelecek kurbana ayırmış 🤣
Oha bu ne jdndjsnd
Acayip hırçın severim severken öldürebilirim jsmxjynd ısırmak sıkmak vs olmadan sevgi gösterilemez :D
Harbiden. Açmış demek ki yeseymiş devamını 😂
Yıllardır aradığım vahşi cazibe yozgattaymış uzak ya ondan denk gelememişiz 🤣🤣
Seni yerim dediğin de nereden bilebilirdim gerçekten yiyeceğini
Birkaç sevgi gösterisinden sonra adamdan geriye bir şey kalmayacak 😂😂
Adamın soyadı belki kesikkulaktır. Ablamda soyadı uyumluluğu adına yapmıştır
Geri kalan parça nerede acaba 🤔
Yanaklarını mıncırırım biraz da ısırırım evet 🤤
Arada bıçak sağladığım oluyor ama kader olarak
Kadinda kendimi gördüm 😂
Hiç benlik hareletler değildir. Yapmam ve yaptırmam
Aradığım temas bağımlısı manit djxnxmdmx
Temas bağımlısı olsun ısırma hastalığı olsun yeterli, ama böyle koparmali olmasın ndndkddkd
Ben temas bağımlısıyım bana gelenlerde hep ben çok temas sevmem diyen tipler dnfmfkkf
Ne istesem tersi olur hep, istekliyim pasifi gelir nedir ulan bu ndmfdmdk
Ay Bismillahirrahmanirrahim o kadar da değil be 🤭
Bazen mal gibi olabiliyorum 😂
Yoğk
😂😂tuttuğunu koparan kadınları severim
Evet inşallah bu kadın gibi olmam :d
En fazla şaplak atarım 😀
Yazık karnı açtı belkide… durduramadı kendini…
Ya ben biraz fazla mıncıra mıncıra seviyorum 🤣
Hayır, hiç sevmem
Yok ya ben o kadar asıl değilim kanka asdfhjasdf
Evet
Kediyi sever gibi 🤫
Evet
Aslaaaaa
Evvet.:D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?