AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Fazla sosyalim ve cok konusuyorum bu genellikle iyi aslında ama havalı takılmak istiyorum. Maalesef olmuyor çünkü insanlarla iletişim kurmak benim için bağımlılık gibi.
İçimden ne kadar sövsemde dışarı vuramamak sesimi çıkaramamaktan nefret ediyorum
Aşırı derece iyi niyetli ve anlayışlı olmak 🙄
Biriyle tartıştığım zaman cevap verememeye laf söyleyrmemeye aptal gibi susmaya bu huyumdan nefrrt ediyorum
Kral 1 tane reelste yorumda kıza dm den reels atayım mı dedim arkadaş olduk ama hem seviyo hmde çok geç yazıyor ayrı şehirdeyiz gerçek hesaptan konuşuyoruz ayrıca buluşursak 2mize ☠️ yaparlar
Varmış demekti
Harbi
Evet
Tamam
😔.
Nolduuu
Ehliyet yok sağlık raporunda sıkıntı yaşıyorum beni kaçır diyo ayrı yerlerde yaşıyoruz nasıl gitcem? ehliyet alınca araç kiralıyıp kızı kaçırıp ailemle yaşıyacaz en güvenlisi o
Sevgilin mi
Normalde arkadaşım beni kaçır dedi
Anlamadım neden
Parası bitmiş ve kimseyi sevmiyo aile akrabayı sevmiyor çünkü sakat zorla yaptırıyor gibi bana bir şey dicek ama şimdi değil ama iyi haber olucakmış
Allah yardım etsin
Benimle iletitişim zor kuruyo inşallah zarar vermezler ehliyeti aldım almaz kıza yazıcam seni alıcam diye ya ☠️ya ailemle o da yaşar
İyi bakalım
Abi ve akrabaları sıkıntı yaşatmasa bari
E bana ne diyon knk
Kısaca arkadaşımla💍olur mu diyorum anlamadın ki
Olmaz knk olmazzzz huh
Knka taaaaa nereden kaçırcam haberin var mı ve instada bana farklı farklı şekilde kalp atıyor zaten
Tm knk of
Knka kıskandın mı doğru söyle 😂😂😂😂😂😂
Of sorma knk kıskançlık dan elimi kestim
Ailenle mi yaşıyorsun yoksa kirada mı?
Ne yapcaksın?
Söyledim sadece
Söyleme abicim
tamam söylemeyim ama meslegimi biliyor musun?
Nerden bileyim knkkk
Kanka benim iş bilgisayar kodlama yapıyorum ayrı zamanda bir firma sana iş önermek için diyorum bunu yap kendini geliştirirsenen düşük maaş 35 bin TL den başlıyor 55 bin TL ye kadar çıkıyor mesaiyle beraber ama bazı firmalar 30bin TL başlatıyor bilgine benim firma 35 bin TL den başladım 60a kadar çıkcagını söyledi mesaiyle beraber neden söyledim dersen aileni ve kendini kurtar diye söyledim komek kurs veriyor mu? Sizin orada? Sevdiğim kız bunu ögretcem
Ee tanımadığın birine neden bunu söylüyorsun inanayim mi sana
Kanka kendini kurtar diye dedim kız arkadaşım ögretcem zaten ayrıca html öğren sonra CSS öğren
Onlar ne hiç birini bilmiyorum
Knka komek kursu var onlara gidebilirsin belediyenin onlara para ödemiyorsun ama ders ögreten illa vardır paralı onlar ücretini bilmiyorum ama bazıları iş yerleri öğretiyordur illaki özellikle ingilizce biliyorsan aşırı kolay
Hmmm teşekkürler o zaman
Pist sem bana özelden yazsana su anlattın şeyi anlamadım
Derken? yardım mı etcen anlamadım
tanımamalısın bence de
Ya herkese çok iyi davranıyorum kendimi boş ver ediyorum
S. k dir ediyorum*
Artık akıllanmışsındır ama
Yani diyelim
Hala ahmaklıklarım var
Ne gibi
Gelen geçenle samimi olarak veya hani özetle canımı yakacak şeylere yönelmek gibi
Tahammülsüzlüğüme tahammül edemiyorum 🗿
"Hayır" demeyi bilememek...
Takıntı haline getirmek küçük şeyleri
kendimde tahammül edemediğim davranışım yok
Kendimle iyi anlaşıyorum.
Aaa yok 4 beşlik adamım her özelliğim güzeldir😂😂
Aşırı Mükemmeliyet çi takıntılı yönüm
agrasifim , sinirliyim
her b@ka maydanoz olmaya
Çok inatçıyım ya
Duygularımı kontrol altına alamamak
Sanırım kafama her şeyi takıyorum
Üşengecim buna tahammül edemiyorum
Sevgide ölçüyü kaçırıyorum bazen.
İnsanları kendim gibi samimi görmek
Tembellik basıma bela
Bazen olmayan şeyleri varmışcasına savunuyorum.
Kolay bağlanabiliyor olmam
gereğinden fazla değer vermek
Çok panik bir kadınım, tek kusurum bu🫤
cabuk baglanip cabuk sogumak
Bende öyle bir şey yok
Kafamın içinde fazla düşünmek beynimi susturamiyorum
herkesin ve her seyin kusursuz olmasini istemem
Saçma sapan yerlerde saçma sapan şeylere ya da insanlara aşırı sinirleniyorum
Cok duygusalim buna tahammul edemiyorumm keske bu kadar duygusal olmasaydim
duygusallık ve kıskanclıgıma... herseyi cok ucta yaşıyorum
Sinirlendiğimde ağlamaya başlamak (istemeden oluyor:((((()
Her şeyi aşırı kafaya takiyorm keşke biraz bosvere bilsem birşeyleri gamsız olmak iyimis aslında
Nefret ettigim kişiler küçücük bir hoş söz dediğinde içimdeki nefret hissinin yok olması
Çok düşünmek, o an atomlarıma kadar parçalanasım geliyor.
Sabırsız, her şeyin hemen olmasını istiyorum. Olmadığında da pasif agresif tutum sergiliyorum.
@NeclaTekinAydınoğlu söyle bakalım
insanlara çok değer vermek
sıra sende
Bazen aşırı iyi niyetli olmak
gel dertleşelim 🥺
🛸🛸
Psikolojik rahatsizliğım
Herşeyi fazla umursamak
Saçlarımın gtume kadar uzun olmasi kadar tahammül edemediğim bir şey yok.
Çok gereksiz merhametli olmama
Yorgunluk 😩 bi türlü atamadım gitti
Göz yumulmayacak şeylere. Göz yummam!
Yalnızlık ve kendim
Hakim değilsem kolay kolay onay verememem
Kaygılanıyorum aşırı derecede bundan bıktım
Tahammül etmediğim tek şey sinirli oluşum öbür tülü mukkembelim her konuda
Overthinker olmam
Erincekliğimden nefret ediyorum
Bir anda silip atmak tahammülüm olmaması
s a l a k olmak
Mükemmelim neyimi sevmeyecem
Merhametime ve çabuk affetmeyi bilmeye
Yerli yersiz gelen kıskançlık
Her şeyi kafama çok takıyorum
fevrilik buna hiç tahammülüm yok
Tahammülsüzlüğüme tahammül edemiyorum 🙄