Sanayici olmayı çok isterdim otomotiv olarak umarım gelecekteki kocişim ya galerici ya sanayicidir.

Sanayici olmayı çok isterdim otomotiv olarak umarım gelecekteki kocişim ya galerici ya sanayicidir.

Kazancı yüksek yalanı az ruhu ve bedeni dingin ve sıhhatli tutan bir meslek olması ve bu meslekte dünyada popüler olarak derecelere yükselmek isterdim. Ayrıca dünyaya kardeşlik ve barış mesajları vererek milletler arası barış elçisi olmakta isterdim.
Cevap
3Cevap
Yönetici asistanı olmak isterdim sürekli iletişim sürekli hareket güzel giyim güzel kazanç
Mesleğe bakmam her halde kggjfj
burada yazamam dermişim🤣🤣🤣
Diş hekimi olmak isterdim
Ben de net sanayici olurdum hdjfjf
Bir şey değişmezdi hayatımda
Hostes olmak isterdim sexiler
Hmm burdan söyleyemem
🤭
Barmen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?