Ben tır şoförü olurdum. Sağ şeritten 70te damar türküler dinleye dinleye giderdim

Baksanıza Mercedesin çekicilerinin kabinleri de çok güzel bence.
Ben tır şoförü olurdum. Sağ şeritten 70te damar türküler dinleye dinleye giderdim

Baksanıza Mercedesin çekicilerinin kabinleri de çok güzel bence.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
yazılımcı
Krndimi karşı cins olarak düşünemiyorum
Printer’ın önünde göbek atardık
Hemşirelik
Garson