Ha bir de eskilerde olduğu gibi tv de tek siyah, beyaz yayın yapan bir kanal olacak.😅

Ha bir de eskilerde olduğu gibi tv de tek siyah, beyaz yayın yapan bir kanal olacak.😅

Zaruriuetler alışmak için faydalı. Çok sıkılsam da, çocuklar için sevinirim 🙂
Çok sevinirdim açıkçası.. tam da yaşamak istedigim bir hayat..
Cevap
2Cevap
Zor olur ama alışırım.
Tv izlemiyorum, köye gittigimde zaten telefon çekmiyor. Pek sorun olmaz, çünkü daha çok kendimi şımartabiliyorum
Zor olur ama herkes aynı olursa sorun olmaz sanki.
Kriz geçiririm muhtemelen
Yani alışırım diye düşünüyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?