Leblebi yiyorum diyelim ters kaçarsa boğulabileceğim geliyor aklıma
çocuğum boğulursa yüzü mosmor gözümün önüne geliyor
yüzemiyorum bile bu boğulma korkusundan
olumsuz şeyler geliyor aklıma dışarıda bi direğin önünden geçerken ya üstüme devrilirse
fişi prize takarken ya elektrik çarparsa
banyoda müzik dinlerken ya çarpılırsam
Yürürken ya ayağım takılır düşersem
bir iş yaparken ya güzel yapamazsam
biri evime gelecekse ya iyi ağırlayamazsam
bir yerim ağrısa ya da stres olsam ya kanser olursam böyle giderse kanser olucam gibi
eşimle mutluyum diyelim ya ölürse o ben anlarım düşüncesi geliyor
daha nicesi
hayayım hep bunlarla geçiyor sürekli zihnimde ya şöyle olursa ya böyle olursa var
böyle olunca andan zevk de alamıyorum o anım güzel bir an bile olsa kaygıyla geçiyor
kaygı bozukluğu tanısı aldım psikoloğada gidiyorum ama devam ediyor. İlaç bi dönem kullandım bırakınca yine aynıya dönüyorum. Meditasyon namaz vs anlık rahatlatıyor ama hayatıma genel olarak bakıyorum küçüklükten beri böyleyim hep kendimi böyle hatırlıyorum ve bu beni daha da hasta edecek diye tedirgin olmaya başladım.
Napabilirim böyle olan var mı duyan gören başına gelen fikri olan lütfen yardımcı olun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kötü şeyler düşünme ki başına gelmesin.
Ne demiş eskiler " Aklıma gelen başıma geldi "
Sana bir şey sorcam
burada bu saatte bu soruyu paylaştığıma göre demek ki elimde olan bir şey değil üstesindem gelemiyorum ki sordum dimi?
Düşünme diyince düşünülmeseydi neden düşüneyim ki? Demek ki öyle bişey değil istemsiz oluyor?
Her şey bizim elimizde, beynimizi irademiz kontrol eder
Bence ben hastayım
Sadece güvenilir biri ile konuşmaya ihtiyacın var
Küçükken bir travma mı geçirdiniz
Evet geçirdim
Ondan kaynaklı bu düşünceler
Nasıl geçecek peki ya
İnançlıysanız namaz kılarak, değilseniz yoga ile
O zaman namaz kılan ve yoga yapan herkesin psikolojisi düzgün olurdu
Yapıp yapmamak size kalmış
Takıntı olabilir sende OKB.
Bencede ya
Allah korusun elini yüzünü yıka öyle düşünme bak
İstemsiz oluyor ve çok zorlanıyorum hayatım ızdıraba dönüyor
Burdan devam etmeyelim olur mu senden ricam böyle kalma bak lütfen
Sen sakın ol ya bu vesvese ne böyle
Sürekli böyleyim işte tüm gün kafayı sıyırcam diye korkuyorum ağlıyorum bazen. Kişisel gelişim videoları dinliyorum , meditasyon, dua , namaz her şey ama bana mısın demiyor. Uğraşmayıp akına bırakayım diyorum yine tekrarlıyor. 25 yaşındayım 25 yıldır böyle. Küçükken de sürekli ağlardım anne ya sana bişey olursa ben naparım
Saçım niye böyle
Kaşım niye öyle
Sürekli sorular ve kaygılar
Seni anlıyorum herkes kendini ara sıra böyle şeyler sorar hatta seni düşündüğün şeyleri düşünüp korkabilir ama buna çok takılmıyorlar ona göre ilgileniyorlar ve başka şeyler odaklanıyorlar sen bunu yapamıyorsan bence doktora gitti
Evet benim vücudumda dahi bunlara bağlı ağrılar oluyor stresleniyorum yani her şeyde her adımda olur mu oluyor işte hayat ızdırap gibi geçiyor
Yani bu kadar düşünceli öyle olması normal O yüzden dediğim gibi çok takma
İstemsiz olan bi şey ben de istemem böyle olmak
Doktora git canim
Benim kafadansin