Elbette bedenimiz yaş alıyor ama bence ruhumuzun bir parçası hep çocuk kalmalı. Kısa bir süreliğine tek ilgilendiğimiz şeyin cıvıl cıvıl oyunlar olması çok hoş.
Ben açıkçası üniversiteli olmama rağmen bazen parklarda kaydıraklardan kayar, oyun oynayan kız çocuklarına bazen katılır ve animasyon filmleri izlemeye bayılırım.
Bende bırakamıyorum bunları mesela kaldırımın hep dış kısmından gider kendimi cambazmış gibi düşünürüm hayvanlarla yakından ilgilenir sohbet etmeden duramam çocuklarla bebeklerle illa iletişimde olurum ne kadar sinirli olursam olayım bir çocuğa gülümsemeden yanından geçemiyorum çocuk olmak ve kalmak çok güzel bir şeyy
En İyi Cevaplar