Bana nedense orta çağ kölelerini anımsatıyor. Sahibimiz bizi çok çalıştırır ama en azından aç bırakmaz, buna da şükür der gibi. Orta çağda köleler sahiplerinin malı veya hayvanı sayılırdı. Örneğin eğer atını aç bırakırsan ve onun hastalanıp güçten düşmesine neden olursan ona bir daha yük taşıtamazsın. Üstelik hasta olduğunda onun masrafları da senin sorumluluğunda olur. Bazıları tarafından modern kölelik adlandırılan işçilik bana göre kölelikten daha zor. Zira işçiler patronlarına ait olmadıklarından onların yaralanması veya ölmesi önemsenilmez, sorumluluk alınmaz. Kısacası yaşayan devam eder ölenin yerine yenisi gelir.
Yaşanan zorluklara rağmen şükretmek, sizce doğru bir yaklaşım mı?
Yaşanan zorluklar, üstesinden gelinebildiğinde kişiyi güçlendirir. Nitekim ; öldürmeyen acı, güçlendirir. Bundan dolayı her zorlukta daha kötü duruma düşmekten kaçınıp, kurtulunduğunda ise şükretmek gerekir.
Ben şükürü çok ilginç bir şey olarak görüyorum, şükür eden birinin her zaman az ile yetineceğini bildiğim için o kişinin hayatı boyunca hayat şartı olarak yüksek bir seviyeye çıkamayacağını da biliyorum. Sana bi eig atayım da kendine gel, düşünme böyle şeyleri.🤧
Bu şoruyu yeni göyüyoyum çeni de uzun zamandır göymüyoyum bu arada çeni öjlemişim💞🦄 Sorun ve detaylar kışmı çuk doğru ve iyi bir tespit 🦄🍀🌺🦋🌷🦄 Bu yaklaşımı doğru buymuyoyum🦄🦄🦄🦄
Kimse basına gelenleri haketmez ruhuyla itaat etmedigi surece. Ama ses çikarmayi yeri geldiginde isyan etmeyi de becermeli insan Yakin gecmise goz atmamiz yeterli bence
1
3 Yorumla
Soran
1 yıl
Ses çıkarmayanları da anlıyorum. Sonuçta insanları bir hareketiyle tanımlayamayız. Önce hikaye sonra nedenler dinlenilir