Geçmişi iyileştirmek mi, geleceği güzelleştirmek mi daha doğru?

Kusursuz bir gelecek. Geçmişin acıları hala kanıyor ve geleceğe umut dolu bakışlarını görüyorum. Güzel bir geleceğe ihtiyacın var fakat geçmişi sarmadan geleceğe adım atmamanı söylüyorlar. Bir zamanlar da bunu öğütlemişlerdi, güzel bir ayakkabıya sahiptin ve arkan dönük yürümüştün. Bu kez onları dinleme ve geleceğe doğru koşmanı istiyorum. Acıların yoklardı ve kötü bir geleceğin geçmişi oldular. Geleceğini güzelleştirmek, geçmişin uzun vadeli yatırımıdır, bunu öğrendin ve mutlu bir hafızaya ihtiyacın var. Emeksiz bir ruhta yuvalanmak istemeyen hayallerin hızla senden kaçıyor fakat senin onu yakalayacağın kadar yavaşlar. Koş hadi, ruhuna parıldayan o yolu izlemeni istiyorum.

Geçmişi iyileştirmek mi, geleceği güzelleştirmek mi daha doğru?
Geçmişi iyileştirmek mi, geleceği güzelleştirmek mi daha doğru?
Cevapla