Konuşurken kendine bakmadan sizin hakkınızda çıkarım yapmaya çalışan kişilere tavrınız nedir?

Buradan biriyse yorumunu okumuyorum ve yorumunu siliyorum. Çünkü çoğuyla bir sohbetim yok. Olanların çoğu ile de sorudan soruya var. Özelde çok bir kişiyle sohbetim yok. Hâliyle bilgisi olmadan fikri olan kişileri ciddiye almıyorum ki bir de bir yerden sonra ciddiye alıp dediğini okuyayım. Bir yere kadar okuyorum.

Telefonun ucundaysa veya karşımdaysa haddini bildiriyorum.

Mesaj yoluyla konuşuyorsak mesajını okumadan siliyorum.

Peki siz?

Konuşurken kendine bakmadan sizin hakkınızda çıkarım yapmaya çalışan kişilere tavrınız nedir?
Cevapla