Hayat yolu iyi veya kötü sürprizlerle dolu ve sınandıklarımızla.😌
Peki hayat bu yolda sürekli hak etmediğin insanlar ve davranışlarla mı karşı karşıya getiriyor?

Hayat yolu iyi veya kötü sürprizlerle dolu ve sınandıklarımızla.😌
Peki hayat bu yolda sürekli hak etmediğin insanlar ve davranışlarla mı karşı karşıya getiriyor?

Hayır maalesef.. hayat bana hiç bir zaman adil olmadı.. ama ben elimden geldiğince sabrettim.. bir gün hak ettiğim mutluluğa sevgiye sağlığa huzura kavuşmak için
Sabır ve şükür ile en beklemediğin anlara olsun dilediklerin @baris_lonelyforever🍀
Teşekkürler :)
S mod için hayırlı olsun 🥳
Rica ederim☺️
Teşekkürr ederiimm😇
Doğduğum günden beri hayat bana çokta adil davranmadı. Fakat düşününce kaç kişiye adil davranıyor ki sanki. Ağlamak ya da hayata küsmek yerine insan yaşadıklarından dert çıkartması ve ona göre güçlü olması gerekiyor diye düşünüyorum. Mızmızlık yapmaya gerek yok.
Haketmeyen insan zaten yanımda barinamaz ne yazikki
Kesinlikle👌🏻
👏👏
Tskrler esmer güzeli 🌹
Rica ederimm✨☺️
Her zaman adil davranmafi tabiki ama buda beni yıldırmadi asla sabrettim , mücadele ettim ve hak ettiğim yollara çıkardı bu beni yaşadığım kötü tecrübeler beni daha olgunlaştırdı daha iyi adımlar atmami sağladı desek yeridir dert insana yol gösteriyor
"Dert insana yol gösteriyor"
Çok güzel ve doğru bir cümle🌹
Kesinlikle öyle 👍👍❤️
EİG için teşekkür ederim 🙏❤️🥰
Rica ederim maviş🩵💙🌸
Cevap
12Cevap
Yok sürekli değil çok şükür bu durum, daha çok güzel ve iyi insanlarla karşılaşıyorum. Araya kaynayanlar oluyor ama kısa süreliğine.
Onlarda yemeklerin istenmeyen sebzeleri olsun😁
Sebzeye de bayılırım ya shshs
Tüh tutmadı fazla kaçmış tuz taneleri🤣🤣
Bu olsundu :D
😄😆🌹
☺️🌸🫶
Bu aralar biraz yoruyor beni sağlık açısından da halledicem Aslan gibiyim
Yaradan sağlık güç eylesin🙏🏻
Aminn cümlemize
Hayat adil mi Olric? -Hayır efendimiz, adil olsaydı, size efendim der miydim..
Aslında evet ne ekersen onu biçiyorsun, ya da tencere sahiden kapağını buluyor. Hep aynı kapağı bulunca da sorgulamak yerine kendini haklı çıkarmaya çalışıyorsun.
Neden sonuç olarak baktığında ve öz eleştiri yaptığında, iyi ya da kötü bir şekilde karşılaştığın insan ve durumlar (Kontrol dışı olanları demiyorum tabiki, hayatın gerçekleri de var illaki) çoğunlukla seninle ilintili nedenlere bağlanıyor.
Artık karma mı dersin, sınav mı, kader mi o da sana bağlı.
Karma.
Her zaman adil davranmıyor, ama genelde adil davrandığını düşünüyorum.
Hep adil olan her ne ise seninle olsun💜♥️
Seninle de olsun💖🌸
🌸🌸♥️
Hep kendimizi en iyisini hak ettiğimiz yönünde kandırdık. Belki de hak ettiğimiz bunlardır, başımıza gelen kötülükler ve kırıcı sözler. Farkında olmadan yaptıklarımız birinin gününü mahvetti belki, biz bilinçsizce birinin hayallerini kırıp umut evini yıktık ama görmedik bile. Bunları hep atlayıp en iyi biziz, en doğrusunu hak ediyoruz dedik yıllarca bitmek bilmez bir bencillikle. Bence yaşadığımız hiçbir şey boşuna değil. Gayet adil
Çoğu zaman adaletsiz davransa da, bazen hayatın getirdiği sürpriz insanlarda oluyor. Biz bu tarafından bakarak motivasyonumuzu düşürmemeye bakalım. Bir yerden sonra artık, insanda tecrübe süzgeci ele geçiriyor insanı. İstemsizce o süzgeçten geçemeyecek adil insanları, daha bize varmadan yok ediyoruz.
Hayat yolu iyi veya kötü sürprizlerle dolu ve sınandıklarımızla : ))
Bu benden cümle olmuş ama😂
Sana katıldığımı beyan etmişim : ))
Teşekkür öyleyse☺️
Ricalar öyleyse : ))
Evet beni bulanlar da belasını bulmuş oluyor genelde 🤣
😂😂😂
Her zaman değil ama bu biraz da bizim çabamıza bağlı bence o yüzden adaleti çoğu zaman ben sağlıyorum diyeyim.
Bence evet ama önce kötüler ile sınıyor tabi iyilerin kıymetini daha iyi anlayabilmem için
Merhaba,
Hayır, hayır, hayır desem olmaz aşk harici hayır! 😅
Başka insanların yaşantısına tanık olduğum için, şanlıyım.
Hayat bana adil davranmayı bırak zerre yüzümü güldürmedi..
Maalesef her anlamda hak etmediğim şeyleri yaşıyorum
Adil davranmıyor gülüm
Evet balım her zaman maalesef olmuyor😌🌹
Bana karşı hiç adil olmadı 😞
Sabırla ve emin adımlarla, güçle, ummadığın anlara🌹
maalesef her zaman adil davranmıyor
Hayırlısı😌
Bunada şükür edecez
Sağlık ve bol kudret✨✅
Aynn☺
Cahil insanlar benim kaderim.
Hayır keske
Sağlık ve güçlü sen olsun yeterki🥲🥲
Hayır
Hayır hiç
Hayir
Kısmen.
Davranmiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?