Bazen, birdenbire yaşlandığınızı hissettiren anlar yaşarsınız. Bu, bir olay ya da durumun yaşanmasıyla, örneğin eski bir alışkanlığı bıraktığınızda veya gençken düşündüğünüz şeylerin artık sizi ilgilendirmediğinde olabilir. Bu tür anlar, genellikle yaşamın hızla geçtiği ve zamanın ne kadar hızlı geçtiğinin farkına varıldığını gösterir. Sizin böyle hissettiğiniz oldu mu?
Hiç düşündüğünden daha hızlı yaşlandığını hissettin mi? Neden?
Aksine genç , kaldım her zaman. Minyon yaratılışlı yaşını göstermeyen bir kadın oldum. Bazen , ruhsal açıdan yaşlandığımı hissettiğim anlar olmuyor değil.
Hayatımın kötü giden dönemlerinde kendimi hızlı bir şekilde yaşlanmış hissediyordum. Bence sebebi ters giden şeylere yetişememenin yarattığı yorgunluk ve çaresizlik hissi.