Veya böyle bir şeyi yaşanıza sebep olan bir olay yaşadınız mı?


Ben çok yaşlandım 30 yaşındayım ama küçük gösteriyorum şaşırıyorlar
Anladım
Saçımda beyazlar var
Ben koparttım ama onlar ahirette şefaatçi zaten saçlarım baya gür boya olduğu halde
Bende zaten var
Niye
Evet benim kuzen evlendi benden küçük bana abla dedi damat tarafı şaşırdı göstermiyorum ya
Yok ya burada bile bana inanmayanlar oldu yok ya yalan söylüyorsun? o sen değilsin benimle dalga geçiyorsun? dedi
Gencim daha hissetmedim
Cevap
3Cevap
Yasim 38 . Normalde cok enerjik ve haraketli biriyim. Fakat bu son bir yildir artik genclik enerjimin beni terk ettigini hissediyorum. Yuksek ses , kalabalik ortam artik zevk vermiyor. eskiden hemrn sinirlendigim seylere simdi normal bakiyorum.
Bazen bakıyorum da, yüzümde mimik çizgileri görünmeye başlamış.. Zaman geçiyor gerçekten.
Hemde çok hızlı bir şekilde
Evet ama önlem almaya başladım.
Nasıl bir önlem
Kremler, cildi nemlendirmek önemli ve bol su tüketimi.
Yani evet sağlık için önemli şeyler tabi cildi ise de koruyor
Evet, insan kendine yatırım yapmalı her konuda.
Geleceğe kendine yaptığı yatırım en akılcı olandır
Aynen öyle.
Hayat felsefen iyimiş
Teşekkürler
Rica ederim
6 7 tane beyaz saç telim var kpss yüzünden olduğunu düşünmek istiyorum 😂
60 yaşında eli kolu tutmayan yaşlılar gibi hissediyorum kendimi hayattan bıkkınlık geldi.
asla hissetmedim ve hissetmeyeceğim de.
Tek tük beyaz görmeye başladım
Ben stresten olduğunu düşünmek istiyorum
Evet mimik çizgisi bile görmüyorum kendimde bence de sağ ol 🙏
Sen ne görüyorsun
Psikolojiktir özellikle gelecek kaygısı herkesi mahvetti
Ben 106 yaşındayım
Yaslandik
Bugün ellerime bakınca hissettim resmen.
27 yaşı geçtikten sonra hissettim
Evet.
Oldu
bazen...
hissediyorum çoğu zaman
Ruhum ölü ya fiziksel olarak iyiyimmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?