Hata yaptığımızda, her zaman bunu kabul etmeli miyiz?

Alexander Pope’un zamanında söylediği gibi; “Hata yapmak insana, affetmek ilahi olana mahsustur.” Fakat bariz bir mükemmeliyetçilik döneminde yaşıyoruz. Günümüzde, insanlar hatalarını kabul etmeyi sevmiyor.
Hata yaptığımızda, her zaman bunu kabul etmeli miyiz?
Hata yaptığımızda, her zaman bunu kabul etmeli miyiz?
Cevapla