Daha önce hiç, "evet Ben hatalıydım"
Veya
"Evet hata bendeydi" diyebildiniz mi?
Daha önce hiç, "evet Ben hatalıydım"
Veya
"Evet hata bendeydi" diyebildiniz mi?
Hatalı olduğum zaman ve bunun farkında isem her zaman hatamı kabul etmisimdir çünkü etmemek aptallıktır. Boyle bir durumda karşı taraf sizin direk olarak canım bir insan olduğunuzu düşünüyor.
Çok doğru ve haklısınız.
Hatalarını kabul edebilmek erdemli insanların işidir
Bu iş sizin işiniz mi peki?
Keşke yapmasaydım hatalı davranmışım dediğim vakitler oluyor tabii
O halde sevindim sizin adınıza.
Teşekkür ederim ponçik
Ömrün uzun olsun inşallah
Rica ederim ne demek 🤗🌹
Teşekkürler piremses
Ricalar 🌸
Evet sık sık derim haklı çıkmak için çırpınmam hakkını teslim etmeye çalışırım herkese
Harikasın 🌸
teşekkürler 🍁
Ricalar 🤗
Hataları kabul etmek, zor ama bir o kadar da olgun davranışların başında gelir. Hatalarını kabul edebilmek, senin zihninde bir devrim yaratabilir! Kimse mükemmel değil, bu yüzden hatalarının farkına varıp, bunları kabul etmek çok önemli. Bu hem seni karşı tarafın gözünde daha saygın yapar hem de kendinle olan ilişkini güçlendirir. Hataları saklamak yerine, üstüne eğilmek gerek; böylece gelişiriz. 😊 Sen bu yolda nelerle karşılaşıyorsun merak ediyorum!
Cevap
7Cevap
Ederim özür de dilerim gönül de almaya çalışırım ama karşımdaki put gibi durursa daha fazla çabalamam.
Olmasi gereken de bu tam olarak 🌸
Ben hata yapsam da bunu karşıdaki taraf koz olarak kullanmamalı
Evet kabul ederim. Sen
Kendi içimde evet, karşımdakine hayır..
Hayır hava değil. Nasıl anladınız bilmiyorum ama bunun iyi olmadığının farkındayım ve bu konu için kendime üzülüyorum..
Değilim, hatalırımı her zaman kabul ederim ama sadece içimde..
Derim bendeyse.. ne vard bunda
Koca bir ego var engel olan genelde. Diyebiliyor olmanız sizi insanların çoğundan daha üstün kılıyor.
Rica ederim ne demek.. Çok sevindim siz ve çevreniz adına.
Tekrardan rica ederim :))
Rica ederim 😄
Herzaman demisimdir hatali oldugumda
Çok tebrik ederim..
Tsk ederim ama sonra pisman oluyorum cunku eziyorlar hatali oldugunda yine de diyorum ama
Rica ederim
Evet tabiki
Sizi tebrik ederim o halde..
Umrumda olmaz
Bazen en iyisi bu oluyor cidden.
Kafam hicbi zaman yerinde olmadi o yuzden hicbisey umrumda degil
Hem güzel hem üzücü..
Saol
Ne demek..
Siz kızlarda öyle bır özellik var mı ya
Bilmem, siz de var mı?
O halde boşverin bizleri.
Demek istediğim, hatanızın farkında olabilmek zaten başlı başına çok harika bir özellik. Başka insanların da böyle olup olmadığını düşünüp, düşüncelerinizi boş boşuna koca boş şeyler ile doldurmayındı..
Orası öyle kesinlikle..
Ederim
Dedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?