- Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılKadınların kendi değerini bilip, enerjik olması ya gerçekten sorularda görüp şok oluyorum. Bana diyor hakaret etti affettim terket sana 1 kere bile kötü söz söyleyebilecek cesareti ona verme mesela, eğlenmeni bölmesine izin verme yolla hayatından ya gerçekten ne kadar seversen sev farketmez kendine olan saygını koru... git dans et, gez toz, alışveriş yap hayat sevgilin olmasından ibaret değil ki enerjisini kaybetmeyen kadınlar benim için...
11 Yorumla- 1 yıl
Özsaygı çok önemli bir kavram kimsenin enerjimizi emmesine fırsat vermemeliyiz herkes kendine yakışan şekilde yaşasın. Güzel yorum için çok teşekkür ederim 🌺
En İyi Cevaplar
Erkek şöyle düşünüyor, daha doğru türkülerimizde geçen muhteşem sözlerin bilinçaltına yerleşmiş olması gibi durumlar erkeği bu şekilde düşündürtüyor.
Seversen güzel sev, çekme çirkin derdini..
Normal de kadında olması gereken en önemli nitelik ne olmalıdır? böyle bir cümlede gönlü güzel olsun dinlenilek istenilen, huyu güzel olsun gibi temenniler bekler insan.
Ama öncesinde, estetik duyguları kamçılayabilmeli. Beraberinde işi, aşı olsun... Sadakat olsun... İyi bir anne olsun... E yatakta da böyle olsun...
Yok bu şehr içre senin vasfettiğin dilber, Nedim
Bir peri-suret görünmüş bir hayal olmuş sana
Hayaller ve gerçekler... Esasında istediğim, olmasını istediğim bu ancak gerçekte olan capsleri düşünün... İstenilen özellikler peri her yönüyle... Ressama çiz desen 2 yılda bitirimez, bir anne doğursun 9 ayda yetiştirsin düşüncesi ne kadar hakim toplumumuzda...
Liseden sonra 5 yıl sınava girmiş ilk defa barajı geçiyor. Bölüm tercihi için öyle tıp falan istemiyorum, ezcacılık, hiş hekimliği olsun yeterli diyor...
E böyle bir hatun da kara kaşa, kara göze değil, paraya, yata, kata değil, adamın kalitesine karşı sunulmuş bir armağan olmalıdır.15 Yorumla- 1 yıl
Kadına atledilen kavramlar o kadar fazla ki... Saymakla önünü alamıyoruz, iyi anne eş güzel olması bakımı statüsü vs.. Bunları sorgulayan erkek , acaba bu kadını hakkedecek ne yaptım diye düşünüyor merak ettim doğrusu toplumdaki bu algı bitmek bilmiyor.. 🤦♀️
- 1 yıl
Belki tam şekil estetiği ile yazamayabilirim, kes kopya yapıştır da bozabilir... Anlarsın, leb demeden daha... Ömür dediğimiz şey hayata sunulmuş bir armağandır, ve hayat sunulmuş bir armağandır insana misali,
Allah ilmi isteyene, parayı istediğine verirmiş.. Kiminin önceliği de eşi... Parayı her yerde vururum diyor... İnsan ortalama ömrü 70 yıl sa, işte şu yaştayım ve bu kadar sene bir kadınla zaman geçireceğim... Kaybedecek çok var ve o insanın niyeti, yaklaşımı, itibariyle Mevla, gönlüne göre veriyor...
Ehli temkinem benzetme ey gül bülbüle... Fuzuli şiirlerini gerçek kahramanı diyelim. Şimdi, böyle sine bir adama, ben Venüs, Afrodit yakıştırabilir misin? İki düşüncenin, iki hissin, niyetin varlığını Allah biliyor, görüyor. - 1 yıl
Çok doğru Allah herkesin kalbine göre versin 🙏
Gizli Üye(36-45)1 yılZeka, zeki bir kadın her vasfı edinir. Değer verirsen seni yüceltir. Onunla yaşamak, keşfin hiç bitmediği her sokagi, parkı ayrı güzellikte bir şehir gibidir. Hergün farklı maceralara ve boyutlara taşır seni. Eğer hayatina ortak edersen o iş için biçilmiş kaftandır. Zeki bir kadının sadakatindende şüphe duyulmaz çünkü şüphe duyacak kuşkulu hallere yer vermez. Boş kıskandırma numaraları bulunmaz. Tripli istekleride yoktur. Attığı adımı bilir, adam gibidir. Onunla geleceğe güvenle bakarsın. Birgün farkedersin onu taniyincaya kadar kazandıklarının toplaminin onun yanında hicbirsey etmediğini. Demiş ya şair hayatın sectigin kadındır. Kadının zekisi aşkla oynar "Seni seviyorum" dersin "Sen sevmeyi biliyormusun" der. "Asıl sen bilmiyorsun, bir gülüşünün bende kaç bahar ettiğini" dersin...
05.05.1994 r💐r12 Yorumla- 1 yıl
Harika ne kadar güzel bir yorum 🌟
Cevap sahibi1 yılTeşekkürler 🌟
1 yıl- Aura, enerjisi
- Kendine bakması içsel ve dışsal değer vermek
- Nerede ne yapması gerektiğini bile olgun fikirler.
Güzellik kavramı benim için bunlarla birlikte tam ulaşılabilirlik sağlıyor.
15 Yorumla- 1 yıl
Benim düşüncemle birebir aynı 🌟🪁
- 1 yıl
Mutlu etti bebeksi💖🌷
- 1 yıl
O senin bebeksiliğin şeker 🪁💝
- 1 yıl
Oyy ya🤍💜💜
Teşekkürler eig için💖🌸🙏🏻 - 1 yıl
Ricalar 🌺😇
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
75Cevap
1 yılEnerjisi yüksek olmalı bana karşı. Ve kesinlikle net olacak. Fiziksel olarak balık etli tercihim ama gönlüme girenin fiziği gözümde en güzel kadındır.
11 Yorumla- 1 yıl
⭐
Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı. Kendine saygısı en önemlisi
11 Yorumla- 1 yıl
Öz saygı evet✨
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yıltabi ki de olgun bir kadın olmasıdır.
11 Yorumla- 1 yıl
Aynen🙌
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba,
Aslında sadece kadında değil, insanda, merhametli kanaatkar ve fedakar olmalı insan, insan diyebilmem için! 😅
Gelecekteki eşim merhametli kanaatkar ve fedakar olmalı! 😅
Diğer kadınlar umrum dışı! 😅
Önemli olan o! 😅17 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle kime yandığımız belli olsun bir zahmet 🙌öyle her çiçekten bal🍯 itici be :d
- 1 yıl
Yandığım yok 😅
Yanmak istiyorum 😅
Zaten şimdiden onun için yanıyorum ben 😅 yakıyorum her yeri 😅
Seven sevdiğinden bir başkasına kör sağır dilsiz ve sakat olmalı görmemeli duymamalı konuşmamalı ve adım atmamalıdır 😅
İhanet çapkınlık kişilik ve karakter meselesi kişiliksizlik ve karaktersizliktir 😅
Canları cehenneme 😅 - 1 yıl
Hahah türünün son örneği 😄
- 1 yıl
Yazdıklarımın çoğu kendi sözlerim düşüncelerim alıntı yok 😅 hayalimdeki aşkı yazıyorum hep hayalimdeki aşk hayatımı 😅 gerçekte olmayınca hayalde yaşıyoruz işte hayallerde öyle güzel ki gerçeği kim bilir nasıl güzeldir 😅
Ama hep üzmeye geldiler beni hep acıttılar canımı
Karı kızda da hiç gözüm olmadı yok hiç kız arkadaşım bile yok abi diyen minikler harici ama hep üzdüler
İyileri sevmiyorlar ki çok saçma berbat bir şey - 1 yıl
İyi insanlar çıksın karşına inşallah 🙏
- 1 yıl
Amin inşaAllah cümlemizin 🌸 Mutlu akşamlar diliyorum 🌸
- 1 yıl
🌺🙏😇
Kişilik & Karakter konusunda 424 cevap paylaştı. Şu son zamanlarda ortaya çıkan bir tabir var ya. Dişil enerji. Doğru bir tabir.
Kadınsı olan herşeyi ortaya çıkaran enerji bence. Kadının naifliği, kibarlığı, anaçlığı, zerafeti, seksiliği, birleştiriciliği, bir araya getiriciliği. Bence kadında olması gereken en önemli şey.
11 Yorumla- 1 yıl
Dişil enerji evet , fazlasıyla eril bir kadın, itici gelebiliyor.
Karakter olarak sakin ve samimi olması. Fiziksel olarak köprücük kemiği 🙄
15 Yorumla- 1 yıl
Sevecen ılımlı yaklaşması. Köprücük kemiğim belirgin mesela benim de ancak hep merak etmişimdir bir erkek neden çekici bulur köprücük kemiğini vs 🤔
- 1 yıl
Ben de severim bence çekici bir aura katıyor.
- 1 yıl
⭐🙌
Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Kalbinin güzelliği yüzüne vurmuş 😉
Kadın dediğin vefalı olur her ne koşulda olursa olsun sevgiyi saygıyı elden bırakmalı ozaman her engel aşılır saygılar sevgiler 🙏11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler güzel gören gözler ✨
Saygı ve sevgi vefa çok önemli kesinlikle 🙌
Güçlü, gizemli, özgüvenli aynı zamanda yerinde davranmasını bilen, kendi kuralları olmalı.
21 Yorumla- 1 yıl
Aynen🙌
- Kişilik & Karakter konusunda 10,7b cevap paylaştı.
1 yılİçinin güzelliği yüzüne , gözlerine ve bununla birlikte bakislarina yansıyor olması,
Ve tabi ne istediğini biliyor olması.14 Yorumla- 1 yıl
✨🪁
- 1 yıl
Böyle bir kadının varlığını hayal etmek güzel.
Elbet tabi tanışana kadar. - 1 yıl
inşallah dilediğiniz gibi bir kadın çıkar karşınıza✴
- 1 yıl
İnşallah.
Hayal kurmak bu devirde zor ama güzel.
Bakalım sürpriz yapacak mı?
Bence saygı.
Erkek ne kadar saygısız olsa erkek deriz ama kadın o kadar ince saygısız ondan çıkıtı zaman hiç hoş durmuyor14 Yorumla- 1 yıl
Erkek olunca işin rengi değişmiyor mesela saygısız bir erkeği çok itici ve kaba bulmuşumdur.
- 1 yıl
Çok kibar olan erkekler de var ama öyle düşünelim.
1 yılÇene yapısı gamzesi ve gülümsemesi yaninda sanimi olmasi neşeli olmasi ona ayri bir çekicilik katar..
12 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum 😌
- 1 yıl
👍👍🙏
1 yılGerektiği yerde ağırbaşlı olması ve anlayışlı olması bu bütün insanlarda olması gereken bir şey bence sadakatli olması bir de dürüst olması
12 Yorumla- 1 yıl
Olması gereken durması gereken yeri bilen kadın.. sadakat olmazsa olmaz bana kalırsa.
- 1 yıl
Aynen öyle doğru söyledin
1 yılkesinlikle sevgi sevecek kadın sevmeyen kadın tehlikelidir onun sevdikten sonra ne kıstası olacak ki. her kadın güzeldir
11 Yorumla- 1 yıl
Sevmeyen insan başlı başına birer tehlike içinde sevgi tohumu bir kez olmuş yeşermemiş bir insan , vicdandan uzak yaşar.
Kişilik & Karakter konusunda 823 cevap paylaştı. Zeka diyorum bir de benim 3 s kuralım sevgi saygı sadakat başka yok
12 Yorumla- 1 yıl
Bence erkekte de en çok zeka ve az öz konuşması dozunda uzun uzadıya yoruyor.
Gizli Üye(30-35)1 yıl
Bir kadınla olmazsa olmaz ahlaktır.
Giyim kuşamdan bahsetmiyorum mini de giyebilir Anadolu kadını gibi de giyinebilir tek beklentim ahlaktır12 Yorumla- 1 yıl
Güzel 🙌
Cevap sahibi1 yıl👏
- Kişilik & Karakter konusunda 802 cevap paylaştı.
1 yılKadinda bence hersey var bir iki detay hsric erkek deger bilmiyor
11 Yorumla- 1 yıl
Aynen🙌
Günümüz dünyasında
1 Kadın mısın?
2 Evli misin?
Gerisine sonra bakarız 😂11 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru :d
1 yılKesinlikle güzellik diyorum resimde olduğu gibi
16 Yorumla- 1 yıl
Sen beni hatırlamadın değil mi
- 1 yıl
Teşekkürler o güzel bakan güzel görürmüş ✨
- 1 yıl
Sana bir şey diyeceğim ama diyemiyorum 😂
- 1 yıl
Rica ediyorum
- 1 yıl
Ne 🤔
- 1 yıl
Yahu bir şey soracağım merak etme kötü bir şey yok kutu kapalı olduğu için bir şey yapamadım
Gizli Üye(18-24)1 yılGökyüzünü gözlerine hapsetmis bir kadına ne cevap verilir bilemedim. 155 i arayacağım Gökyüzünü neden gözlerine hapsettin?
11 Yorumla- 1 yıl
Teşekkürler güzel iltifatlar için🌾
1 yılKarekter, neşeli ve e NC enerjik olması..
22 Yorumla- 1 yıl
Karekter, neşeli ve enerjik olması..*
- 1 yıl
⭐🙌
Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Olmazsa olmaz asil ve olgun olması bu ikisi gerçekten ama gerçekten çok önemli
12 Yorumla- 1 yıl
Aynen öyle kendini taşıması da ✨
Kişilik & Karakter konusunda 370 cevap paylaştı. Olgun düşüncelere sahip olması karekterli kişilikli
10 Yorumla
1 yılOlmazsa olmaz yok ama güzel bakarsa sevinirim : )
14 Yorumla- 1 yıl
Bakış açısı her şeydir.
- 1 yıl
Kadınları güzel çirkin diye ayırmayali çok oldu içi güzel lazım
- 1 yıl
İnsanları kategorileştiren insanları sevmem güzel ✨
- 1 yıl
Eyvallah
1 yılBakım ve kilosuna dikkat etmesi kendi vücuduna uygun giyinmesi
11 Yorumla- 1 yıl
Yani
1 yılGenel olarak insanda aradığım bir kıstaslar merhamet, vicdan ve biraz akıl
11 Yorumla- 1 yıl
Vicdan en önemli olan belki 🌟
Güzel bakışı, gülümsemesi, narin ses tonu
21 Yorumla- 1 yıl
bence de⭐
1 yılKesinlikle akıllı ve becerikli olmalı bence
11 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum
- Kişilik & Karakter konusunda 399 cevap paylaştı.
1 yılKalbi güzel olsun yeter ya
11 Yorumla- 1 yıl
✨
1 yılher şey olsunda kibir olmasın
14 Yorumla- 1 yıl
Kibirli insanları oldum olası sevmem✨
- 1 yıl
Zaten sevilmezlerki 😂👍
- 1 yıl
Sadece sevildiklerini sanarlar
- 1 yıl
Doğru
Senin gibi olsa yeterli üstelik fazla bile..
12 Yorumla- 1 yıl
Çok teşekkür ederim güzel iltifat için🎐
- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılDişil enerji tabiki
11 Yorumla- 1 yıl
evet
Çekici değilse gözümde kadın değildir
14 Yorumla- 1 yıl
O kadar büyük laflar etmeyelim kadın kadındır. 😌
- 1 yıl
Biraz kibar olur musunuz rica ediyorum..
1 yılAnlayışlı olması
11 Yorumla- 1 yıl
Önemli bir kıstas ılımlı olması. ✨
Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Güzellik istekli olmak aşk meşk
13 Yorumla- 1 yıl
Güzellik gerisi için karakter 🙌
- 1 yıl
Erkekte de gelir önemli ilerisi için katılıyorum.
- Kişilik & Karakter konusunda 25,5b cevap paylaştı.
1 yılKayınpeder adayının tabii ki mal varlığıdır.
11 Yorumla- 1 yıl
:d
- Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılMuhabbetinin güzelliği
13 Yorumla- 1 yıl
Konuşabilmek önemli ⭐
- 1 yıl
Bir de anlaşabilmek
- 1 yıl
Aynen 🙌
Gizli Üye(30-35)1 yılŞiir gibisin yazılacak bir şey birakmadin...
19 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim güzel bakan güzel görürmüş derler🙏
Cevap sahibi1 yılRica ederim kanka ama gerçekten harikasın 👍
- 1 yıl
Teşekkürler 🙏✨
Cevap sahibi1 yıl👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍hepsi sana gelsin
Cevap sahibi1 yılNeden bu kadar güzelsin ki beni çaresiz bırakıyorsun karşında👍
- 1 yıl
Güzelliğimi annemden aldım genetik sağolun :d
Cevap sahibi1 yılSen yıllar geçtikçe daha da guzelleşirsinn👍👍👍👍👍çok yürüdum ama tablo gibisiniz karşınızda eriyorum 👀🥺
- 1 yıl
Sağolun teşekkürler ✨
Cevap sahibi1 yılDaha fazla yurumicem rica ederim prenses 👍🌹
Gizli Üye(25-29)1 yılBakımlı
Kafa dengi
Kalçası güzel12 Yorumla- 1 yıl
Kafa dengi olmasa olmuyor 😌
Cevap sahibi1 yılAynen cekilmiyor
Kişilik & Karakter konusunda 874 cevap paylaştı. Duruşu, karakteri, gülmesi, cilvesi
10 Yorumla
1 yılGeveze olmasın boş yapmasın yeter
10 YorumlaGuzel narin eller ve guzel bir ses tonu
10 YorumlaGiyinmesine dikkat eden temiz ve düzenli.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. Beyaz ten
Uzun saç10 Yorumla
1 yılOturmuş bir karakter ve Sakinlik
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılBiraz benziyor ama fotoğraftaki sen olamazsın herhalde diye düşündüm 😊
00 Yorumla
1 yılGüzellik ses karakter akilli düşünceli sayilabilir
14 Yorumla- 1 yıl
Güzel ✨
- 1 yıl
Senin kadar güzelse tamamdir..
- 1 yıl
Teşekkür ederim, güzel bakan gözler 🙏
- 1 yıl
Baktigimiz değil gördüğümüz
Cilveli olmalı
13 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum.
- 1 yıl
Rica ederim 😌
1 yılSadakat ve bakım
11 Yorumla- 1 yıl
Kesinlikle
- Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılPembe kimlik
11 Yorumla- 1 yıl
:)
1 yılFotoğraf alıntımı
15 Yorumla- 1 yıl
Hayır bana ait.
- 1 yıl
Gözlerin, yüzün, gülüşün çok güzel 😊
- 1 yıl
Tatlı bir duruşun var
- 1 yıl
Teşekkürler güzel bakan güzel görürmüş 🙌
- 1 yıl
Rica ederim 🙂
1 yılGülüşü, zarifliği, mütevazı olması, sadakat..
12 Yorumla- 1 yıl
Evet✅
- 1 yıl
Yeappp.. ☺️
1 yılAsalet.
12 Yorumla- 1 yıl
Her insanda bulunmaz✨
- 1 yıl
Öyle.
Kişilik & Karakter konusunda 317 cevap paylaştı. Zeka
11 Yorumla- 1 yıl
Katılıyorum😌
Ruhunda gizli olan asalet ve insani birkaç özellik
11 Yorumla- 1 yıl
🙌✨
1 yılVizyon kültür zeka
11 Yorumla- 1 yıl
Evet
1 yılBihter bu kim?
18 Yorumla- 1 yıl
ben:)
- 1 yıl
Kaldır, nazar ederle 🙃
- 1 yıl
evet ya enerjim düştü haklısın :d
- 1 yıl
Yanlış ata oynama Bihter.
- 1 yıl
ne açıdan
- 1 yıl
Her açıdan.
- 1 yıl
anlayamadım inan kendi halindeyim ben.
- 1 yıl
Kendi halinde çıkma. 😇
Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı. İlgi
11 Yorumla- 1 yıl
Olmazsa olmaz🙌
- Kişilik & Karakter konusunda 6,2b cevap paylaştı.
1 yılUzun saç
12 Yorumla- 1 yıl
Bence de uzun saç çekici⭐
- 1 yıl
💯
- Kişilik & Karakter konusunda 596 cevap paylaştı.
s 1 yılEdep.
11 Yorumla- 1 yıl
Gönülde de olmalı katılıyorum.
1 yılhoş koku
111 Yorumla- 1 yıl
Önemli 😌
- 1 yıl
kadın çiçek gibi kokmalı
- 1 yıl
Katılıyorum 🙌
- 1 yıl
katıldığın için teşekkür 😊
- 1 yıl
Rica ederim 🦋
- 1 yıl
resimde harika görünüyorsunuz
- 1 yıl
Teşekkürler ederim o sizin harikalığınızdan
- 1 yıl
güzele hakkını vermek gerek bende teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ediyorum 🦋
- 1 yıl
sevgiler saygılar kendine iyi bak
- 1 yıl
Siz de iyi bakın🌾
- Devamını Gör (26)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 