
Engellerinizi aşabildiniz mi, hayatınızı iyileştirmek için ne yapıyorsunuz 🤔
Ben kendi engellerimi aşmaya çalışıyorum inşAllah daha da çok aşacağım 🤲😊

Engellerinizi aşabildiniz mi, hayatınızı iyileştirmek için ne yapıyorsunuz 🤔
Ben kendi engellerimi aşmaya çalışıyorum inşAllah daha da çok aşacağım 🤲😊
🚀💡👁️⭐👻🤔
Merhaba,
Engelleri aşmayı bıraktım. Çünkü varoluşsal güçle savaşıyorum. 🚀
Zamanında çok aşırı bir popülerlik zirvesi yaşamıştım. Bunun olumlu ve olumsuz yanları oldu.🚀
Bu aşırı uç noktalar ruhumu yıprattı, kalkacak güç bende değil. 🚀
Cevap
4Cevap
Hayatımda ki engelleri sorun çıkaran insanlari hayatımdan çıkararak aşıyorum mis sıfır sıkıntı
Engelleri aşamıyorum. Yıkıp geçiyorum artık. 😌
Zaten benden bi halt olmaz diye yorganın altından çıkmıyom dışarı hayatta çıkmıyorum zaten
İnsanların arasına karışamıyorum ki her şey tip olmuş yemin ederim garip davranıyor insanlar
Her şey tip değildir, ve sende tipini değiştirebilirsin saçını tara wax sür yüzüne de sabun sür yıka ben öyle yapıyorum yüz bakımını ve yüzüm gerçekten açılıyor 😂 bir de kendine güven illa insanların arasına girmek zorunda değilsin ben yakışıklı biriyim ama her zaman tekim 🤷♂️
Bunları bende biliyorum asıl sıkıntı boyumda biliyon zaten beni 160 plaklar kapalı.
Ailendir seven insanlar veya uzun zamandır tanıdığın arkadaşların veya harbiden çok yakışıklısın. Bende arkadaşta yok üniversiteye başlicam ünidede birisinin bir yere çagırcagini sanmam.
Sosyal becelerilerim 0 zaten hep böyle tepkiler aldigim için nasıl konuşacağımı bile bilmiyorum napacağımı felan o kadar kötü durumdayım
Beceriye gerek var bildiğin için kolay geliyor ama sosyal özürlü olunca zor
Bunun kursu olsa keşke intarnette nasıl davranılır diye.
Elimden geldiğince açmaya çalıştım ama en büyük kavgayı kendimle veriyorum aslında en büyük zararı kendim kendime veriyorum
Bana engel olacak kişileri hayatımdan sonsuza kadar çıkararak
Sadece güzelleştirmek için çabalıyorum
Serum yiyorum yoksa tek başıma asamiyorum 😃
Özgüven lazm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?