Bir şey sorcam zorlukların üzerinden nasıl geliyorsunuz?

bazen gerçekten içimdeki sıkıntıyla baş edemeyeceğim gibi hissediyorum. o kadar bıkkınım ki hayata karşı çok hevessizim. hevesim yok bitik gibiyim.
Bir şey sorcam zorlukların üzerinden nasıl geliyorsunuz?
Cevapla