Keske bana denk gelse 😘
Gece gece ne guzel olurdu simdi be
Keske bana denk gelse 😘
Gece gece ne guzel olurdu simdi be
Kız defalarca dedim sana valla aradığın erkek benim neden inanmıyorsun hala bakirim iyi bir kız bulsam evlenirim ayrıca kimseye bir zararım yok kötü alışkanlığım yok daha ne olsun ne istiyorsun daha ayrıca yakışıklıyım da 😁😁
Düşünüyoruz ama sizin gibi bizde bulamıyoruzz 😬
Cevap
28Cevap
Bakir temiz kalpli sakin biriyim ama dengim yok ondan hicbir kiza guvenemiyorum evlilim olmuyor yani
Önemli olan evliliği istemesi değil ki ona evet diyecek kadının bundan haberinin olup olmaması.
Sakin ve temiz kalpli... Evlenmeyi düşünsem ne olacak ki evlenme diyen de var.
Olur olur da, evlenilecek olmadıktan sonra ne yarar
Düşünüyordum artık düşünmüyorum :D güvenmiyorum kadınlara günümüzde harbisi yok
İyi Adamlar ve iyi kadınlar bir birlerine geç kalır hep gelir elbet
Düşünüyoruz da hakettiğimiz bulamama düşüncesi büyük sorun
temiz olsa ne değişecek şartlar pis olduğu sürece Zor
evet tabiki evlilik sünnettir ben bekarım
Evet düşünüyorum 😅🙋🏻♂️
düşünüyor da paraları yok
Erkekler düşünüyor da siz düşünmüyor sunuz
Düşünüyoruz da düzgün kız yok
kötü kalpliyim düşünmüyorum
Düşünen de var düşünmeyen de
İçten istediysen gelir emin ol gelmiştir belkide
Umarım denk gelir ve gönlünce olur :)
Kriterler bu kadar mı sadece 🤔😅
Ek olarak yakisikli en az 185 boyunda zengin kasli erkek olmasi gerekiyormus :d
Sakin ve temiz kalpli olmak yeterli mi?
Evet düşünüyorum
Evlenmek erkekler için cazip olmaktan çıktı
Erkeğe bağlı
Düşünüyoruz ama çıkmıyor hep kaşar
Adam akıllı kadın var mı?
Düşünmek yetiyor mu?
Düşünmüyor
Elbette.
Üzülmek istemiyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?