Duyguları ifade etmek mi yoksa göstermek mi daha zor?

Bazısı söylemekten kaçıyor… ağzında ki lokma çıkmıyor….

Bazısı Seviyorum ama gösteremiyor….

Hem değer verdim diyorsun hem kafanı çeviriyorsun
Hem değer verdim diyorsun hem kafanı çeviriyorsun

Islanalım Dedin


Islanalım dedin, daldım okyanuslara,
Sevdalanalım dedin, kalbimi bıraktım avuçlarına.
Her dalga, bakışın gibi vurdu içime,
Rüzgar, sesinle dokundu derinime.

Ellerin ellerimde, buzlar çözülür,
Gülüşünle yumuşar, dalga, rüzgar hür.
Deniz kokusu sinmiş sanatsın saçlarına,
Gülüşün Güneş, Kısılan Gözlerin Akşambatışı

Islanalım dedin, ben atlarken sen durdun,
Sevdalanalım dedin, kalbime sınır vurdun.
Geceler boyu bekle dedin, sen sustun,
Ay ışığı, yıldızlar tanık oldu, ama sen yoktun

Suyu seven de sen, Islanmaktan korkanda….

Duyguları ifade etmek mi yoksa göstermek mi daha zor?
Cevapla