Bugün de ha buraya dert dökün bakim. 🤣🤣🤣
Biraz önce yaşıtım olacak birini gördüm de özellikle erkekler daha kolay çöküyosunuz aslanlarım. Bu hayatın en çileli türü siz misiniz acaba? 🥺🤣

Bugün de ha buraya dert dökün bakim. 🤣🤣🤣
Biraz önce yaşıtım olacak birini gördüm de özellikle erkekler daha kolay çöküyosunuz aslanlarım. Bu hayatın en çileli türü siz misiniz acaba? 🥺🤣

Akranlarımın kinide saç kalmamış, kiminin saçında siyah kalmamış. Benim saçım yerli yerinde, beyaz da neredeyse hiç yok. Ulan bn bunlara göre gayet gencim diyorum.
Genler sağ olsun 🤣🤣
Teşekkürler sevgili DNA
Bana diyosun sandım. Sevgili Diana. 🥺
Senin adin Diana ise
Sana da teşekkürler Diana
Ben de yaşıtlarımdan genç görünüyorum. Az önce ilkokul aşkım Mert'in storysini stalkladım iyice, bayağı çökmüş görünüyordu. Bu saatten sonra evlenilmez bu adamla ben yanında çıtır kaldım.
Mert de mero diye ölüyodu zaten merom. O fotoyu kaldır. Sıvatma ağzına. 😌🫠
Ben seni kaldırcam merooooo 🤣
Puhahaha yiycem ulan. Bal karı.
Bu görseli buraya bırakmasam olmazdı şimdi 🤭🤭🤭
Seninle yaşayan hep genç kalır roooozzzz 🤣🤣🤣
Bu görsel benim geleceğime ait bence. 🤣🤣🤣
Ohhhh döv onları, suyunu çıkar roozzz. 🥳🤣🤣
Cevap
15Cevap
Valla ben kendi yaşımı yaşıyorum ya ne eksik ne fazla 😃
Evet sen göründüğün yaştasın 🤣
Vollaha mı 🤣🤣
He gülüm. 🤣
Acı hayat geldi aklıma silah gül kan 🤣🤣
Sen hangisi oluyon
Hangisi olam
Kan ol, ak damarlarında insanların ulaaa.
Ula ula ula ula
Ula ula ula ula
Haydee
🤣🤣🤣🤣
Evet çok şükür halimize.. Yaşıtlarıma göre gayet hatta çok fazla genç gösteriyorum.. 🥳🥳
Ben de genç gösteriyorum. Çatışmayalım çak bakalım. 🤣
100 yakındasın ne kadar genç gösterebilirsin ki.. 😂
Gel yamacıma da cildime bak. 🫠
Asıl sen bak da güzellik görsün.. 😜
Eh işte ya diyorum aslında çok şükür baya iyi durumdayım aslında ama hayat öyle bir hale geldi ki tat tuz yok ya
Maalesef.
Taş gibiyim * 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤪
Tabi sen ihtiyarsın ne anlarsın
Teyze sana diyorum sana alooo🤪🤪🤪🤣🤣🤣🤣🤣
Ne diyom okuyamıyom.
Oldum olası yaşımın üstünde göründüğümü söylerler halbuki ben kendimi 20’li yaşlarımda hissediyorum 🤷♀️🙅🏻♀️🤣
Sen 20 yaşındasın sus.
Sustum 🙊
yok beee kadınlar daha çabuk çöküyor bence belli bi yaştan sonra birden 10 yaş atıyor erkekler yavaş yavaş çöküyo asdfasd
Ben hiç de öyle olmicam hıh dosdi. 🤣
🤣🤣🤣
Evet diyorum. Allah herkese rahatlık versin diyip şuraya bi yatak döşek serip uyuyasım geldi.
Lütfen bunu acilen yapalım. 🤣
Aaahh ne güzel oluuur
Daha 24 yaşındayım. ( Geceleri saymazsak). Hiç takıntı yapmama gerek yok.
Ay en sevdiğim 🤣
Çok güzel tabirler öğreniyom anneme söyliycem. 🤣
🤣 🤣 Bir gün haberlerde izleriz seni feci kaza
Allaahımm ya. Olum güzel konuş vurucam kırbacı. 🤣🤣🤣
🤣 Sen güzel konuş ne öyle kırpaç filan sapık
Rahat bir hayat yaşadığımı düşünmüyorum ama beni 16 yaşımda falan sananlar oluyor.
Gençsin hadi iyisin 😌
Rahat bir yaşantı nerdeeee...
Yaşıtlarımdan daha genc göründüğüm doğrudur.🥱
Bi dişli dişi daha aldık hanemize. 😌🤣🤣🤣
Dişli, istediğini elde eden hatun kişisi. 🤣🤣🤣🤣
Rahat bir yaşantım yok lakin yaşımdan çok daha genç duruyorum.
Maşallaah
Erkekleri magdur gostermeyin ya sonra hepsi agliyo😭
Puhahaha 🤣🤣
Yok ya 24 üm ama 30 yaşındaki adam gelip abi dediği bile oluyor, bıttım artık bıttım🤦🏻♂️
Genler ve stres ile alakalı işte. Üzgünüm. 🥺
Bende üzgünüm ama üzülmek dahada yaşlandırıyor😭
Tamam ulan ağlama ya. 🤣
Tamam dur yüzüm kırıştı😁
Dahaa çok ben hepsini çocuk görüyorum 😅😅 hepsi çocuk zihniyetinde 🥲🥲
Zihniyeti karıştırma şimdi yamalcım. 🤣🤣🤣
Ya bence büyük oluyosundur 😌
Yaşımdan genç göründüğümü söylerler biraz yaşam tarzı biraz da genlerin etkisi olduğunu düşünüyorum.
Kesinlikle katılıyorum arının kankisi. 😌
🤣🦋
Kadınlar daha çabuk çöküyor bir kere, kendini kandırma :D
Puhahahahaha benim sülalem raat. Ondan bu rahatlık Merzifon. 🤣 Atalarımın genlerini taşıyorum maşallaahh tütütütü. 🤣🤣
Taş taş 🤣🤣🫢
Bedensel olarak rahat olsam da psikolojik olarak rahat değilim ama dışım genç 20 yaşında falan sanıyorlar hatta bazenleri liseli sananlar bile oluyor
Hicc de öyle değil abicim yaşımı hic göstermiyom daha 30 gibi bi şeyim
Bak seen 🤣
Tipim küçük gösteriyor kabul ama rahat bir yaşam diyemem
En azından hayat bu yönden güzellik sağlamış sana. 😌
Dediğim oluyor
Ne diyosun annem. 😌🤣
Hala iyisin diyorum.🙄
Hayır ben yaşlı gözüküyorum 😂
Evet çok yaşlısın dedecim.
Ha şunu bileydin kebapçı celal 😂😂😂
Kepap deme canım celal çekiyo. 🤣🤣🤣
Ha şunu bileydin ya 😭
Ulan gülesim geldi ağlama. 🤣🤣🤣
Üzgünüm. 🤣
Hayır yok öyle bir dünya
Sen yanlış dünyanın durağında inmişsin. Bekle otobüsünü gelecek birazdan.
Otobüse binmeyi sevmem. Siz gidin ben motorla takip ederim.
Hele hele 🤣
Hayır
Şefim cümlelerinizi gören cennetlik. 🤣
Efenim çok müsait değilim kısa cevaplar yazıyorum😂
Hangi pastayı yapıyorsun kim bilir. Kime yapıyorsun orasını da kim bilir hüü.
Pasta yapmıyorum pastaların içinde çalışıyorum😂
Pastalar ile mi çalışıyorsun 🫠
Pasta , tatlı, tuzlu her çeşit şey var
Ohhhh. 🥲
Hayır
Liloş çok bu çok uzun bi cevap oldu. Bu kadar uzun yazma kıyamam. 🫢
Üşendim 😂😂
benim gibi yani
Maalesef büyük görünüyorum kdkdmd
Aynen öyle valla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?