
Belki çoğu insan bilmiyordur ama söylerken ya da yazarken insanın yüzü kızarmaz mı hiç?
Şeytan diyor ki ekran görüntüsünü paylaş.. Sizi elit görünümlü selülitler sizi.. 😄

Belki çoğu insan bilmiyordur ama söylerken ya da yazarken insanın yüzü kızarmaz mı hiç?
Şeytan diyor ki ekran görüntüsünü paylaş.. Sizi elit görünümlü selülitler sizi.. 😄
Hayır bulmadım. çünkü bir şeyi eleştiriyorsam zaten onu yapmam.. ha ama mesela sigara içmem demiştim içiyorum bunun gibi şeyleri saymam. çünkü sigara içmem demek aslında eleştiri değil daha çok bir şeyi yapmam demektir.
Hayır. Eleştirdiğim konular azdır zaten ve benim de sınırım dediğim durumlardır. Ayrıca eleştirmeden mutlaka aynı durumda, şartlarda ben olsaydım kısmını tartarım. Aslaları dile getirmek kolaydır ama herkes aynı şekilde hayatına adapte edemez. Bunun bilincinde olduğum için hayır, nadir olsa da eleştirdiğim hiçbir şeyi yapmadım.
Evet, buldum. Anlık bir psikolojik buhran ile yapmayacağın şeyleri yapıyorsun. Sonrası pişmanlık kalıyor, çünkü bunu yaparken sen, sen gibi değilsin. Kendine geldiğinde kendini düzeltiyorsun.
Cevap
7Cevap
Hiç kimseyi eleştirmek veya ahkâm kesmek kınamak bu işlere girmiyorum. Ne dersem bu hayatın karması var ve beni bulur
Evet hiç yapmam dediğim bir şey yaptım bu senenin başında. Yani cidden para verseler yapmazdım fakat başıma geldi.
Mesela siteyi şöyle uzunca bir süre gözlemleyip bu göndermeli soruyu ben sorsaydım karşımda muhattabım olan kişinin tavrı sanane seni ne ilgilendiriyor olurdu.. Ya da ne gördün de beni niye bilgilendirmiyorsun, söylemiyorsun? sitede malzeme çıkaracak kadar stalk yapmak sana mı düştü derdi.. Ama şu an görünen köy kılavuz istemez durumu yaşıyoruz.. Buradaki bazı üyeler geçmişinden ya da geçmişteki bazı alışkanlıklarından kurtulamıyor maalesef.. Girmeyin şu polemik çukurunun içine.. Görüş paylaşmanın gerekli olduğu durumlar olabilir elbet ama soru sormak gereksiz..
Yaptığım şeyler olmuştur illa ki.
Çünkü insanın üç beş sene önceki düşünceleri ile şimdiki düşünceleri aynı olmuyor, değişiyor.
Sen şeytana uyma yinede derim.
Evet mesela birine laf mı sokucam içimden kendimi sorguluyorum ulan ben bunu yapmışmıydım diye sonra diyorum evet yapmıştım susayım 😅😂
Evet. Kimi yargılayıp tiksinerek baktıysam o davranışı yaptım. O yüzden kendime dur diyorum artık.
Çoğu zaman buluyorum özellikle de aşk konusunda tavsiyeler veriyorum arkadaşlarıma bir bakıyorum onlara yapma denilen şeyi kendim yapmışım.
Bir iddiam yok ben zaten şuyum buyum diye kendimin ne olduğumun farkındayım
Evet, bazı insanlara gereğinden fazla değer vermek...
Evet evli bir insan nasıl başkasını sever dedim evliyken başkasına aşık oldum
Bi tık üstü... eleltirdiğim hayatı yaşıyorum. Demek ki neymiş çeneyi kapatmak lazımmış
Evet mesela çok iyi niyetliyim ve karşımdaki herkesi de öyle zannediyorum
evet eleştirdiğim davranışlardan daha kötğ şeyler yaparken bile buldum kendimi ama öğrendiğim bi şey var bu hayatta kınadığını yaşamadan ölmezsin o yüzden artık eleştiri yapmıyorum
Evet bulurum ne yalan söyliyim şimdi.
Evet sonra sana artık karam yok diyorum. d
hep eleştiririm kendimi
Şeytana uy bence🤭🤭🤭
Buldm
Evet.
Evet.
Basen
Evet
Evet birçok kez
Evet çok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?