Kendiniz için hiç torpil yaptırdınız mı ya da vesile olundu mu?

Ülkemizde maalesef torpil olmadığı sürece herhangi bir alanda başaralı olmak mümkün olmuyor. İstediğiniz puanı alsanız bile memur bile olamayabiliyorsunuz. Peki siz hiç torpil yaptırdınız mı?
Kendiniz için hiç torpil yaptırdınız mı ya da vesile olundu mu?
Kendiniz için hiç torpil yaptırdınız mı ya da vesile olundu mu?
Cevapla