Ülkemizde maalesef torpil olmadığı sürece herhangi bir alanda başaralı olmak mümkün olmuyor. İstediğiniz puanı alsanız bile memur bile olamayabiliyorsunuz. Peki siz hiç torpil yaptırdınız mı?
Kendiniz için hiç torpil yaptırdınız mı ya da vesile olundu mu?
Hiç torpil yaptırmadım yaptıracak kimse de yoktu. Geçen sene memur olmak için başvuru vs yaptım sınavı çok iyi geçtim sözlü mülakatım da çok güzel geçmişti ama başarısız sonuç aldım. Daha sonra başarılı sonuç alan biriyle tanıştım erkek kendisi baya samimi olduk. Bi gece konuşurken amcasının ona torpil yaptırdığını söyledi bu şekilde başarılı olmuş hatta ilerleyen senelerde amcasının onu görevde yükselteceğinden bahsederdi. Şimdi muhabbetimiz yok onunla. Onun bu şekilde başarılı olmasını hazmedemiyorum.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Bana bir kaç defa torpil teklifi geldi kabul etmedim. Yıllarca haram para yiyemem. Ve hiç kimseye minnet etmem dedim. Çok çalıştım sınavları kazandım. Allahtan başkasına el açmadım. Çok şükür atandım devlet memuru oldum. Çevremde hep tanınmış kişiler olduğu için başkaları torpille atandığımı düşüünmüş olabilir. Ama ne çektiğimi bana sorun siz...
Hayır. Hayatımdaki her adımın benim sayemde, emeğimle olmasını isterim. Aksi durumda hak etmediğimi bilirim ve bu rahatsız edici olur. Zor anlarda o desteği vermek isteyen insanlar oldu ama kabul etmedim, kendime bakışımın değişmesine değmez.
Ülkemizde hastaneye giderken bile maalesef ki torpile ihtiyaç duyuyor insan. İllaki bir şey yaparken birilerinden destek alınıyor. Şahsen bende aldım. Fakat bugüne kadar kimsenin sayesinde bir işe girmedim. Bununla alakalı bir destek almadım. Devletin kademelerinden haksızlık yapmadım.
Dedem aynı zamanda öğretmenim di benim, bir kere rica ettim sinavim çok kotu geçti yüksek versin diye kendi aldigimdan 10 puan daha düşük yazmış... ağlayınca demişti ki bak hakkını yiyince nasıl üzüldün gördün mü, o zaman arkadaşlarına haksızlık yapmamı neden istedin? Ondan sonra kimseden istemedim