Kendiniz için hiç torpil yaptırdınız mı ya da vesile olundu mu?

Ender reis :D
Ender reis :D
Merhabalar,

Ülkemizde maalesef torpil olmadığı sürece herhangi bir alanda başaralı olmak mümkün olmuyor. İstediğiniz puanı alsanız bile memur bile olamayabiliyorsunuz. Peki siz hiç torpil yaptırdınız mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper :)
Kendiniz için hiç torpil yaptırdınız mı ya da vesile olundu mu?
Cevapla