Akşam kendime ait zamanımda güzel bir dizi/film bulup izlemek. Genelde bulana kadar uyuyup kalıyorum. Süreci nadiren tamamlarım o yüzden iyi hissettiriyor.
Yağmurun altında islanmayi çok seviyorum bu bana iyi hissettiriyor ya da yağmurda yürümeyi çok seviyorum çünkü çoğu insan yere bakıyor sanki bir sucluymuş gibi onları izlemekte hoşuma gidiyor ayriyetten kitap okumaya da bayilirdim normalde ama şu sıralar ne etsem ne yapsam yere göğe sığamıyorum.
Kendime vakit ayırmak mesela yürüyüş yapmayı çok severim. Evde tek başıma kahve içmeyi, gece herkesin uyuduğu saatlerde gecenin o sessizliğini dinlemek camdan pırıl pırıl ışıklara bakmak bana kendimi iyi hissettiriyor.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben sigara içtiğim zaman iyi hissediyorum kendimi bir de şarkı dinlediğim zaman spor yaptığım zaman kahve içtiğim zaman iyi geliyor.. bir de KS de takıldığım zaman iyi geliyor.