Güncellemeler
1 yıl
Anket de acsaydım kske


Sadece aşk için evlenenler pişman olmazlar. Evlilik zor süreçleri de atlatırken birbirine tutkuyla destek olmak demektir. Bunun için de aşk ve güven karşılıklı olarak varsa evlilik mutlu eder..
Cevap
5Cevap
Bu tamamıyla kişiden kişiye değişiyor bence bana kalırsa ikiside eşit ağırlıkta diye düşünüyorum.
Çünkü bir çoğu mutlu olurken bir çoğuda pişman oluyor.
Etrafımda evli olupta tam manasıyla önereni görmedim walla
Bnce pişman olanlar daha fazladır özellikle son yıllarda
Pişman olmamak için evlenmiyorum :D
Pişman olanlar buna emin ol
Dmden yazar misin
Pişman olanlar 😂😂😂😂😂
Şu devirde pişman olanlar daha fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?