Dikkat dağınıklığı, unutkanlık aşırı seviye de ne yapabilirim?

B12 eksikliğinin yok tüm vitaminler yerinde ama artık aşırı kötü ye gidiyor her şey 3evladım var bişeye ak derken 2dakika sonra o kara diyorum. Çocuklar da artık beni ciddiye almaz oldu. Hatta bazen suç buyukte kücügü azarlar oluyorum. Ufak şeylere kızıp büyük hatalara tepki veremiyorum. her şey daha da kötüye gidiyor var bişey bende çözemiyorum. Ne yapabilirim çocuklarımı üzecek duruma geliyorum bu beni çok üzüyor onların pskolojisini bozmaktan korkuyorum 😢😢

Dikkat dağınıklığı, unutkanlık aşırı seviye de ne yapabilirim?
Cevapla