Güncellemeler
1 yıl
Kestaneler 🌰 sobanın üzerinde çıtır çıtır offff ❄️ ❄️ ⛄️
Yazı sevmiyorum ve kış ❄️ kişisiyim
Kar yagmiyo ki artik😢
Dengeyi bozduk be abla
Abla ne ya?
Cevap
3Cevap
Evet karı severim gelsin artık
Kış gelsinnn ❄️🌸☺️
Hemennnnnn 🫠🫠
El kaldiriyorum.
😅 kış adamıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar