Bıktım sıcaklardan yürürken 3 kilo veriyorum r smen terliyerek.
Yazdan bıkan, artık kış gelsin diyen kaç kişiyiz 😄?
Bıktım sıcaklardan yürürken 3 kilo veriyorum r smen terliyerek.
Yazdan bıkan, artık kış gelsin diyen kaç kişiyiz 😄?
Kışta gelmesin. Bahar gelsin artık.
Yazın kışın gelmesini isteriz. Kışında yazın gelmesini... :D
Evet bu bi gerçek 😅
Cevap
7Cevap
Kış çok kötü mevsim ama gariban fakirin düşmanı. Şu an yine bir şekilde yaşanıyor da kışın köylerde kömür, şehirlerde doğal gaz parasından haber var mı? Tonu olmuş 7 8 bin lira. Aboo da aboo :)
Zaten gelmesini hiç istememiştim bir an önce bitsin
Havanın erken kararmasını hiç sevmiyorum kış gelmesin hep bahar olsun lütfen :DD
Yaz çok güzel keşke hiç kış gelmese sokaklar parklar cıvıl cıvıl insan kaynıyor kışı ölüm evine benzetiyorum sokaklar bomboş sessiz kuş sesi bile yok
Fark etmiyor oldugum yer gayet iyi. :)
Yeter artık bu ne sıcak aw
Yazı sevmiyorum..
Gelmeden demeye başlamıştım
hayır kız gelmesin yaz çok guzel
Yazı seviyorum
Benn
Ne kışı ya kışın allahbelasını versin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?