Arkadaşlar gereksiz mi kuruntu yapıyorum? Detaylar için yardımcı olmak isteyenler ayrıntıyı okur musunuz 👇👇?

Arkadaşlarımın hepsi evli biri hariç o da yakında evlenecek zaten ama önce abisinin düğünü var. şu an abisinin düğünü için sürekli meşgul dün mesaj attım. Sizin ordayım teyzeme geldim evdeysen ugrayayım diye. Bana alışveriş de olduklarını söyledi. Ama en son buluşmamızin üzerinden 1 ay geçti. En son buluşmamizda ben bir elbise gitmiştim ve o elbisenin içinde şişman görünüyordum acele çıktım içinde makyaj yapmıştım ama saçlarım kabarıktı. Arkadaşım çok zayıf acaba o yüzden şu an görüşmek istemiyordur diye düşünüyorum. Fikirlerinizi alabilir miyim? Yoksa gerçekten de abisinin düğünü için meşgul olduğu için midir?
Arkadaşlar gereksiz mi kuruntu yapıyorum? Detaylar için yardımcı olmak isteyenler ayrıntıyı okur musunuz 👇👇?
Cevapla