Hayattan ve herkesten ümidimi kestigimi düşünüyorum iyi bir erkek olduğuna inanmıyorum kimseye güvenmiyorum ve hiç birsy yapamiyor?

Yapamıyorum sadece telefon ne yaoacam da bilmiyorum belki yanlış ifade ettim şu an onu bile duzeltemiyorum

Hayattan ve herkesten ümidimi kestigimi düşünüyorum iyi bir erkek olduğuna inanmıyorum kimseye güvenmiyorum ve hiç birsy yapamiyor?
Cevapla