Hiçbir kizin benden hoslanabilecegine inanmıyorum, ne yapmam gerek?

Kampüste veya caddede dolaşırken hep yakışıklı uzun boylu erkekleri görüyorum ve kendimi onlarla kıyaslayıp kompleks yapıyorum. Yakisikli olmasa bile uzun boylu olması yeter aşağı yukarı bütün kizlar için, ve nerdeyse her erkek uzun, kısa erkek yok denecek kadar az. Bu durum yüzünden kendimi sevmemeye başladım boyum 172 öyle yakışıklı falanda değilim., tipsiz de değilim ama boyum kısa... Bu halim ile hiç bir kızın beni beğeniceğini düşünmüyorum yetersiz hissediyorum kendimi sizce ne yapmalıyım
Hiçbir kizin benden hoslanabilecegine inanmıyorum, ne yapmam gerek?
Cevapla