Laf olsun diye değil gerçekten çok çaresizim güvenip de dertleşeceğim kimsem yok?

Ben 23 yaşındayım 3,5 senelik evliyim birde 2 yaşında bi oğlum var istemeyerek evlendim. Babam çok baskıcı ve sinirli biriydi ama eşim ondan beter çıktı hayatı zindan etti bana kullandığım çamaşır deterjanına varana kadar müdahale ediyor cimri, hiçbir şey hissetmeyerek evlendim üzerine de bunlar iyice soğudum. Psikolojim o kadar bozuldu ki akşama kadar yataktan çıkmadan dizi izlemek istiyorum😔😔 ev işi yapasım gelmiyor çok sıkıldım yaşamaktan eşim olacak insana sırf çocuğum için katlanıyorum, herşeyimle dalga geçiyor oysaki ben ondan çok çol güzelim kendisi benden 10 yaş büyük. Boşansam ailemin yanına gitsem babam bana eskisi gibi davranırsa işim gücüm de yok burada kalırsam da yakında kendime kıyacağım olan günahsız yavruma olacak lütfen bana Bi çıkış yolu gösterin kendi ablanız kardeşiniz kızınız yerine koyun.
Laf olsun diye değil gerçekten çok çaresizim güvenip de dertleşeceğim kimsem yok?
Cevapla