1 yılİlk ilişkimi evlendikten sonraya asla bırakmayacağım derdim. Yani mutlaka deneyecegim, eğer kötüyse bir şekilde yol verir ayrılırım, iyiyse devam ederim derdim. Çünkü biz gerçekten kendimi gerdeğe saklayarak çok büyük bir zar atıyoruz hayata. Çok mutsuz bir kadın da olabilirsin, mutlu da, bu tamamen tanrıya kalmış oluyo.. neden bu kadar önemli birşeyi görmeden evleniyoruz biz Türkler genel olarak... Biz neden bu kadar aptallık yapıyoruz? Sonra ya aldatiyoruz, ya aldatiliyoruz, farklı arayışlara giriyoruz. Keşke bir sihirli değnegim falan olsaydı, Türklerin bekaret algisini degistirebilseydim. Çok yazık..
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 8,5b cevap paylaştı.
u 1 yılSorsan herkes müslüman herkes dürüst herkes namuslu herkes mutlu herkes doğru ya onun için mi baskalarinin yaptıklarını kınıyor kurcaluyor dedikodusunu yapıyorsunuz. Önce herkes kendine baksın...
İsteyen istediği gibi yaşar.
Kapalıyim diye yapmamam gereken şeyleri yapıyor olmamı diline dolayanlar he siz işte siz benden çok mu Müslüman mısınız? Dinin gereğini siz tam mi yapıyorsunuz? Yargı dağıtan kim varsa şerefsizin önde gidenidir. Kendi yaptiklarini saklar bana sana ona yargi dağıtır.
Bazen Erkek / Kadın fark etmeksizin şiddeti hak ediyor. Kimse boş yapmasin adalet olsa kardeşim ölmezdi. Kadın cinayetlerine hayır ama bazen gerçekten ölmeyi hak eden kadın ve erkekler var.
En iyi yaptığımız şey kınamak linçlemek kimse boş yapmasin herkes aynada kendine bakıp başkası için kinadiklarinin kendisinde olup olmadığına baksın
Korkmuyorum kimseden, Allah'tan korkmayın yaptıklarım için insanlardan korkacak değilim.
50 Yorumla
Bayan diyince kadinların sinirlenmesini anlamiyorum ve anlayamayacağım sinirlenmek için bir sebep arıyorlar gibi. her kadina saygı duyulmaz öyle kadınlar varki şiddeti hak ediyorlar yani her kadın için şiddete hayır diyemeyiz Onun dışında erkeklerin hayatı cinsel organları üzerine kurulu beyinleri yerine çoğu zaman oralariyla düşünüyorlar daha varda gizli olarak yazamadığım için bu kadar
00 Yorumla
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılMerhaba Ayhan,
Kim bilir belki de günah olmasaydı da bütün kötüleri öldürebildiğim kadar öldürseydim en azından bazı insanları korumuş olurdum! 😅
💡 ve destekçilerini yok etmek! 😅10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
1 yılBana göre her kadın saygıyı hak etmiyor kadınlarin hepsi çiçektir filan hikaye o kadınına göre değişir çirşef bir kadın, hazırcı paragöz bir kadın, ahlaksız bir kadın bana göre çiçek değildir olamaz da
60 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 9,8b cevap paylaştı.
u 1 yılGizliye açsaydin bari de bi dökeydik içimizi 🙄 bazı erkekler sömürülmeyi hakediyor diyim o zaman
73 Yorumla- 1 yıl
Olmadi brütüs
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u 1 yılşu an için öyle bir düşüncem yok. :D
20 Yorumla
1 yılValla hiç lafımı esirgemem linç kısmını düşünmüyorum.😅
Çünkü yumuşatarak tatlı sert söyleyeceklerimi derim ve iddialıyım bunda her alanda😎😅
23 Yorumla- 1 yıl
İddialı olduğunu değil fikrini duymak isteriz 😅😅
- 1 yıl
İddiam yorumlarda gösterir kendini her daim😀
- 1 yıl
Tamam kaçamak takılıyorsun anladım 😅😅
1 yılSüresiz nafaka olayını yanlış buluyorum. Ayrıca bir erkek mağdur olsa bile nafaka ödemek zorunda kalabiliyor. Eğer ki çocuk varsa her iki tarafta çocuğun masrafını karşılamalı. Bir taraf işsizse diğer taraf tüm yükü alabilir tabi. 3 ay evli kalan adam bile yıllarca nafaka ediyor. Bunu yanlış buluyorum ortada şiddet , aldatılma vs. varsa erkek kadına , kadın da erkeğe tazminat ödemeli. Çocuk varsa her iki taraf çocuğun ihtiyacını karşılamalı. Onun harici dediğim gibi süresiz nafakayı yanlış buluyorum.
20 Yorumla
1 yılBence yabancı erkekler Türk erkeklerinden daha yakışıklılar daha çok hoşuma gidiyor bir çoğundan daha karakterliler. Tabi Türk erkeklerinin hepsini katmıyorum. Linç yiyiceğimi biliyorum ama gerçek böyle birde Türk kızlarına kezban derler kıymetimizi bilmiyorlar onlar Rus kızı derken iyi oysa yabancı ülkeye gitsek yaşarız çok beğeniyorlar Türk kadınlarını.
30 YorumlaDin ile alakalı düşüncelerim.. Körü körüne inanmam mesela.. Her şeyi sorgularım.. Bu da zaman zaman insanlar tarafından yadırganır.. Umrumda mı peki asla.. Bizi bir yaratan var.. Allah’a inancım sonsuz ama din kavramının insan ürünü olduğunu düşünüyorum.. Toplumdaki düzeni sağlamak adına bir nevi anayasa..
21 Yorumla- 1 yıl
Herseyi daha da çıkılmaz hale getirmiş ama
1 yılÖyle nefret ettiğim insanlar var ki. Kadın olanlar için söylüyorum şiddet görse üzülmem. Her düşüşünde sevinirim. Erkekler için söylüyorum karısı aldatsa sevinirim hatta tüm mal varlığını alsın gitsin. Nefret ettiğim insanlara karşı böyle düşüncelerim var özellikle akrabalarim
10 Yorumla
1 yılBir şeyi söylemeye karar verdiysem linç yemek umrumda olmaz. Takipten çıkıp takipçi olarak bırakanları hain, bencil ve itici olarak görüyorum. Kimsenin hayranı değilim. Takip etmiyorsan, beni takipçi olarak bırakmanın bir anlamı yok yani. Kimse kimseyi takip etmek zorunda değil saygı duyarım. Ama beni takipçi olarak bırakıyorsa saygısızlık olarak algılarım.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 11,2b cevap paylaştı. dur söyliyimde linç yiyim sjdjsh açık giyinmek özgürlüktür, insanların canı cehenneme kediler tek dostum shdjsj bir de biseksüelim ve kendi cinsimden de hoşlanıyorum ve bu gayet normal. ayrıca çoğu erkekler aşktan anlamaz, amaçları cinsellik çoğunun sadece..
11 Yorumla- 1 yıl
bir de itiraf etmeliyim ki kadınlar kendilerine kötü davranan erkekleri sever ve o erkek ona bir şey yapınca ağlıyorlar. bir de erkeğin boşandığı kadına nafaka vermesini saçma buluyorum ama şu şartla, eğer ki karşı taraf sucluysa ve bosandiysa nafaka vermek saçma geliyor sonuçta o artık eskide kaldı
Erkeklerin %90 ı beyin yerine başka birsey kullanıyor bence bu da çok aptalca. Hayatta çok daha önemli şeyler olduğunu görmüyorlar
60 Yorumla
1 yılErkeklerin %95 i abaza 🙄gelsin linçler hazırım 😃😏 ben genelde düşüncelerim neyse direkt olarak söyleme taraftarıyım linç umrumda değil.
53 Yorumla- 1 yıl
İşte bu harika 🤝
Erkekler kuzum kadınlardan hoslanıyor sonrada onlar tatlım yapınca şaşırıyor.
234 Yorumla- 1 yıl
Tamam kuzum sakin ol
- 1 yıl
Hxhwhx
- 1 yıl
Ekmeğinin peşinde olduğu için öyle kadınların peşinde koşuyorlar öyle kadınlarla evlenecek kadar aptal erkekler çok çok nadir pirinçten taş çıkma ihtimali kadarlar 😂 dert etme hani
- 1 yıl
Demek ki etrafında aptal erkek çokmuş 😂 ben nadir gördüm
- 1 yıl
Şimdi herkesin şöyle böyle tanımı değişir de mesela sen nasıl bir kadına şöyle böyle diyorsun
- 1 yıl
N'apıyor mesela aynı anda 3 5 10 adama mı iş atıyor ya da parayla mı ilişki yaşıyor yahut vücudunu falan mı koyuyor orada burada Nedir sana o... pu olduğunu düşündüren Belki de haksız yere itham ediyorsundur
- 1 yıl
Hayatında bir adam varken başkalarıyla konuşan kadın o sıfatı hakeder haklısın ama yine de etrafında böyle kadınlarla evlenen çok erkek olması tuhaf muhit bağcılar mı 🤭🤭 şaka yapıyorum bu arada söylemek zorunda değilsin. Ben giyimiyle yargılıyorum bu arada. popo kadar etekle dışarda dolaşan yahut internete foto atan kadını masum bulamam. Niyeti bellidir onun
- 1 yıl
Çünkü o... pu da aynı şeyi yapıyor bir sürü adamı eğlendiriyor
- 1 yıl
Hayatında bi adam varken başkalarıyla konuşmak kısmı için söylüyorum
- 1 yıl
Çeyrefilli bi konu ya biraz mesela bir kadın aynı anda 50 tane adama kiminle bunu içsem der sonra yollu olduğunu kabul etmezler ama bana göre yolludur o. Ben de insanların genişleyen mezhebine ayar oluyorum
- 1 yıl
Çetrefilli**
- 1 yıl
Susun artık
- 1 yıl
K.. onsomatris de aynı şeyi yapıyor hayatım hani o açıdan
- 1 yıl
Bu tamamiyle erkeklerin seçimiyle ilgili tatlım dediğin gibi çoğu yollu seviyor. Sevsinler boynuzu yerler totodan 🤭🤭
- 1 yıl
Bacım susar mısın artık
- 1 yıl
Kendi kendine çalıp oynuyon
- 1 yıl
Benim muhattabım sen değilsin kaybol şurdan ağzımı bozdurma benim
- 1 yıl
Ay köpek hav dedi ben kaçayım jxne
- 1 yıl
Biz tartışırken muhabbete salça olan sensin dış kapının dış mandalı kontenjanı sana ait
- 1 yıl
Dış kapı da sana monte jxjwjxbwbx
- 1 yıl
Hadi ordan 😂😂😂 sansür mansür değil he düz hadi ordan 😂
- 1 yıl
Küfür de edemiyor hrspu hxhwhxj3
- 1 yıl
Senin için niye terbiyemi bozayım? Kızcağız sitem ediyordu ben de beyin fırtınası yapalım dedim senlik bir şey yok
- 1 yıl
Bi sen eksiktin :))) ben de niye dahil olmadı diyordum tam içimden olunur çünkü genelde
- Kişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı.
1 yılBir erkek yakışıklı değilse, kültürel yönden gelişkin değilse mesleki yönden üstün değilse ortalamanın da oldukça üstünde değilse onunla sevişmem sevişmedim. Çünkü etkilenmiyorum diğer türlülerden.
32 Yorumla- 1 yıl
Konu sevisme gibi basit bi noktaya gelinceye kadar takdirle okuyordum be yazık oldu
- 1 yıl
İnan hiç umrumda bile değil bir kişinin beni takdiri ya da natakdiri.
1 yılben sıramı savdim ya üyeligimin 2. gunu bi daha linclenemem resmen yorumlarda taciz e ugradim Allahtan silinebiliyo yorumlar gorillere laf etmistim goriller toplanıp gelmisti 😀
30 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılSöylerdim ama gizli seçeneği yoktu yapacak bir şey yok.
13 Yorumla- 1 yıl
Bence en eksik tarafı gizli seçeneği olmaması sjjs
1 yılNe yaparsa yapsın Recep Tayyip Erdoğan'ı sevmekten vazgeçmiyorum.
14 Yorumla- 1 yıl
Hiç sorun değil linçlenmekle vs bitecek bir sevgi değil.
- 1 yıl
Erdoğanı sevmesi için kimseye baskı yapmam çünkü onun buna ihtiyacı yok biz yeteriz ona :) Herkesin düşüncesi kendine yani
1 yılerkeklerin onlara cidden aşık olan kızlara kullanma gözüyle bakmaları gercek sevgiyi aşkı haketmiyorlar çoğunun tek amacı yiyismek iliskiye girmek ve kullanmak tek amaçları bu sonra güzel temiz sadık kız arıyorum diye dolaşıyorlar komik ama bir o kadarda acınası😁
11 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. -kadinlar obje değiliz diyorlar ama giyimleri ile kendilerini obje haline getiriyorlar sonrada erkekler hep belalti düşünüyor diye agliyorlar saçma bir sekilde.
12 Yorumla- 1 yıl
Biz erkekler için giyinmiyor olabilir miyiz Einstein biraz düşün bakalım?
- Kişilik & Karakter konusunda 318 cevap paylaştı.
1 yılSöylediğim her sözün arkasındayım kim ne der diye de söz söylemem çünkü mantıksız soruların çoğuna sert cevaplar vermişimdir kimin ne dediğine bakmam ben
10 Yorumla Insanımız maalesef fazlasıyla medeniyetsiz
30 Yorumla
1 yılKızlar aşık olsalar bile hemen teklifi kabul etmiyorlar, birazcık süründürmek hoşlarına gidiyor galiba 😅
20 Yorumla
1 yılEskiden erkekler 35 yaşında oluşumu tamamliyordu. Artik 40 a çıktı. Çok rica ediyorum 40 yaşaltı benimle muhattap olmasın😬😬
20 YorumlaEvet var mesela şu an mesaj atıp selam vermek istedim mesaj gitmiyormuş. Yorumda yazsam linç yer miyim ki diye düşündüm 😂
10 YorumlaHiç kimse her konuda herkesle aynı görüşte olamaz, bazı konularda linçlenmek doğaldır. Bu yüzden evet, tabii ki var
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı.
1 yılErkeklerin kalbi yoktur aklı hiç yoktur sadece dürtüleri vardır 😂
22 Yorumla- 1 yıl
Bu da kanıtı ahahahahhahahah 😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 7,5b cevap paylaştı.
u 1 yılVahdettin, Türk milletine ihanet etmiştir.
57 Yorumla- 1 yıl
İyi güldüm 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- 1 yıl
Linçlerler diye yorumu kısıtladım 😹.
- 1 yıl
😅😅😅
- 1 yıl
Yanlışlıkla kaydırırken beğeni atmasam iyiydi 😹.
- 1 yıl
Kime attın 😅
- 1 yıl
Hayat görüşümün tersi olan bir yoruma 😹. Bu bir dram 😹.
- 1 yıl
Ne güzel 😅😅
- Kişilik & Karakter konusunda 7,6b cevap paylaştı.
1 yılDobra olduğum için içimden geleni söylerim, linç edileceğimi düşünmüyorum..
10 Yorumla Erkekler sadece güzelliğe bakar. Gerisini önemsemezler.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 3,3b cevap paylaştı.
u 1 yılAklımdaki her zaman dilimdedir insanların ne düşündüğünü umursamadan yaşamayı öğreneli çok oldu.
10 Yorumla Kürtlerin hepsi PKK'lıdır. Linç yiyeceğimi de düşünmüyorum çünkü haklıyım.
12 Yorumla- 1 yıl
Alakası yok. Hayatımda tanıdığım en medeni insanlardan birisi Kürt. PKK falan işi yok. Bu tamamen kendini geliştirmeyle alakalı.
- Kişilik & Karakter konusunda 3,6b cevap paylaştı.
u 1 yılHiç öyle linç yerim diye söylemeyeceğim bir şey yok. İnsanlar kendi pisliklerine baksın
10 Yorumla Bazı insanlardan durup dururken nefret edebiliyorum
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı.
1 yılFlört kavramını doğru bulmuyorum. Lütfen çıkma teklifi geri gelsin. Herkes 5 kişiyle konuşuyor.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 343 cevap paylaştı.
1 yılKızlar erkeklerin ilgisini çekmek için nerdeyse çıplak geziyor komiğime gidiyor
11 Yorumla- 1 yıl
Kadınlar erkekler için giyinmiyor canısı ya. Nedense bir öğrenemediniz şunu
Evet erken evlenmek bana gayet cazip geliyor ama insanlar genelde kadınlar için koca meraklısı diyor bu fikrimi her ortamda söyleyemiyorum benide koca meraklısı sanmasınlar diye ki bu fikre de hiç katılmıyorum
11 Yorumla- 1 yıl
Bence güzel düşünce
Kişilik & Karakter konusunda 4,8b cevap paylaştı. Kıvanç Tatlıtuğ 🤮 yakışıklı bulmuyorum.. Feministleri ve Lgbtlileri rahat birakin ✌️
00 Yorumla
1 yılYok kimsedende korkmuyorum Bi engele bakıyor herkes benim için
00 YorumlaLinç yemekten korktuğum için değil de, kafam almıyor gürültüyü, ondan evet sustuğum şeyler var
00 Yorumla
1 yılErkeklerin %80 inin amaçları sadece cinsellik
35 Yorumla- 1 yıl
Hepsi demedim sen 20li kısımdasındır belki 😂
- 1 yıl
Tanımadığım için yorum yok
Kişilik & Karakter konusunda 4,5b cevap paylaştı. Açık giyinmek özgürlük değildir.
20 YorumlaLgbt normal falan değil.
20 Yorumlaerkek her haltı yapınca bir şey denmiyor ama kadın yapınca ahlaksız namussuz oluyor ve çoğu erkek kendine bakmadan hiç kimseyle sevgili bile olmamış kız istiyor bunu normal bulmuyorum
00 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı.
1 yılkadınlar paraya bakıyor sdfhj
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,5b cevap paylaştı. Linç falan yemem ben hep açık sözlüyümdür
10 YorumlaKöle olmak istiyorum diyenler
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
1 yılKadınlara ehliyet verilmesin , linçleri bekliyorum
13 Yorumla- 1 yıl
ehliyetsiz trafiğe çıkıp seni bulayım da gör 😂
- 1 yıl
Neden? Kaza oranları çok düşük diye mi? :)
1 yılerkekler telefon kullanmasın
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılNe söylersen söyle o linçi her türlü yersin
10 Yorumla Açık giyinen karılar ülkeyi terk etsin dbdbdb
12 Yorumla- 1 yıl
Yallah Arabistan’a!
1 yılAbiler mini eteğe karışmasın artık jxjejxbex
21 YorumlaErkekler kadar bomboş bir varlık yok
20 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
1 yılOlmaz mı hiç.
10 Yorumla
1 yılOsuruğumu koklamayı çok seviyorum
10 Yorumla
1 yılküpe takan g. tunu veriyordur
10 Yorumla
1 yılErkeklerin yüzde sekseni kötüdür
10 Yorumla
1 yılKızların büyük bir bölümü keko erkek seviyor
12 Yorumla- 1 yıl
Torbaci muptezel seviyoruz
- 1 yıl
Aynen dediğinize katılıyorum
Derdim de neyse
10 YorumlaErkekler gereksizler
40 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 5,3b cevap paylaştı. Yokhayır
00 Yorumla- Devamını Gör (3)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 