Bu tür durumlar karşısında nasıl tepki veriyorsunuz ya da vermeyi dilerdiniz?


İfade biçimimin yine arkasında olurum. Değişmez. Herkese göre şekil almaya çalışsak bizim kendi şeklimiz başka başka biçimlere evrilir.
Etkilemez. Ben kendimi yeterince açık bir dille ifade ederim her zaman. Açık bir iletişim de beklerim olumsuz tepkiler verilmeden. Eğer o iletişimi kurmadan olumsuz tepki veriliyorsa söylediklerimin ya da söyleyeceklerimin karşımdaki insan için anlamı yoktur. Bu yüzden herhangi bir tepki verip kendimi yormam, bu durumla savaşmam.
Eğer haklıysam ve üstüne bir de kendimi karşı tarafa ifade etmeye çalışıyorsam karşı tarafın tepkisine bağlı olarak sinirlenebilirim gözlerim kızarana kadar sinir çıkar gözlerimden.
Merhaba Ayhan,
Hiç kimse umrumda değil ki! 😅
Alayının canı cehenneme! 😅
İçimden geleni yapar ve söylerim! 😅
Sadece aşkım, sıkıntı, aşkım tarafından nasıl desem sadece aşkım iyi olsun! 😅
O bana kızmasın yeterli! 😅
Cevap
9Cevap
Etkilemez, pek iplemem çünkü kendimi doğru ifade edeyim de karşımdakinin ne düşündüğünü sallayamam
Tabii her zaman :D
Kıskanma mütevazi olmayışımı :D yakışan yapsın onu
Ha, o öyle olmuyor ya. Aura gibi doğuştan gelen bir şey :D ukala doğduysan ukala ölürsün fjdks
Beni etkilemez hiç. kim ne düşünürse düşünsün hakkımda
Susuyorum ben o zaman baktim ki yanlış anlaşilıcam ve şu an hiç yeri değil susmak iyi
Kendimin avukatı olarak kendimi gördüm her zaman. Başkalarının ikiyüzlü tepkilerinin önemi yok.
Eğer doğru bildiğimi, doğru bir şekilde ifade ediyorsam karşımda dünya olsa umurumda olmaz.
Benim en çaresiz kaldığım olay bu kendimi ifade ederken yanlış anlaşılmak gerçi karşımdakinin de anlayışsız olması buna sebebiyet verebiliyor.😃
Haklısınız teşekkür ederim 🦋 dikkate alıcam
Sorunu okuyom okuyom bir türlü anlayamiyorum hahaha vallahi artik türkçeyi cevir et yoruldum
İlla ki olumsuz etkiler beni bi yani çabuk etkilenebiliyorum ama çabuk da toparlanıyorum. Keşke olumsuz etkilemese hiç
Anlaşılmamak çok kötü bir his suyun altındasın avazın çıktığı kadar bağırmak istiyorsun ama ağzını açtıkça boğuluyorsun..
Başkalarının ne düşündüğünü umursamayı çoktan bıraktım
Kendimi ifade edememek etkiler. Kendimi ifade ederim kim ne düşünürse düşünsün
ondan olumsuz tepki gelmesi beni olumsuz etkiliyor yoksa diğer insanları asla iplemem değmezler
Ne olursa olsun o olumsuz tepkilere laflarını veriyorum ondan sonra susuyorlar 😂
Bütün gün düşünürüm sorunlu müyüm acaba diye. Ama karşımdaki kişiye de bağlı.
Umurumda olmaz
Genelde dışarıdan yıkılmaz kaleyimdir insanlar bana olumsuz yaklaşsa bile sadece yüzlerine gülüp ne kadar zavallısın derim. kendine barışık oll
Takmam ki. Ama cevap veririm ayıp olmasın diye
İfade ederim kendimi başkasınin düşücesine bakmam
Sakin kalmak istiyorum ama kalamıyorum çoğu zaman
hiç umurumda olmaz doğru bildiğimden şaşmam
Verdiği tepkiye bağlı
Daha da çirkefleşirim
Benim artık milletin dedikleri pek umrumda değil.
Düşmanları. ı görmüş olurum
Etkilemiyor artık
Hiç * değil 😂
S*kimde*
Etkilemez
Üzer beni
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?