Sana doğru teşhis koyan bir doktoru mu tercih edersin, yoksa sende işlemeyen bir durum varken "yok bir şeyin" diyen doktoru mu?

Doktora gitmiyorum ya bir şey çıkarsa diyenler, belki de ikinciyi tercih edecek...

Ama öngörüm, genel olarak birincinin tercih edileceği üzerine. Varsa bir durum, çıksın ortaya. Ve en azından doğru bir şekilde çıksın ki, tedavisi de doğru olsun. Buraya kadar hem fikirsek eğer, o zaman gelelim işin eğlenceli kısmına.

Seni gıcık eden, katlanamadığın, sinir olduğun, hatta öfkelendiren olaylar hangi doktor tipine giriyor sence?

Peki sen hangi doktor tipine gitmeyi tercih ediyorsun hayatta?

Konu beden olunca, sonunda ölüm olduğu için korkudan doğru teşhisi önemsiyoruz. Konu içsel dünya olunca da, yine “aynı” korkudan doğru teşhisten kaçıyoruz. İnsan işte ne yapacaksın, çelişki onun uzmanlık alanı..

Gittiğin mekanda bu sıralı sandalye varsa, belli ki orada bekleyerek vakit geçireceksin. ⏳
Gittiğin mekanda bu sıralı sandalye varsa, belli ki orada bekleyerek vakit geçireceksin. ⏳
Sana doğru teşhis koyan bir doktoru mu tercih edersin, yoksa sende işlemeyen bir durum varken "yok bir şeyin" diyen doktoru mu?
Cevapla