Bir kez soğuduğu kişiye bir daha hiç ısınamayanlardan mısınız? Yoksa bir süre sonra her şeyi unutan mı?

Bir kez soğuduğu kişiye bir daha hiç ısınamayanlardan mısınız? Yoksa bir süre sonra her şeyi unutan mı?

Unuturum bir süre sonra. Kırıldığım halde birlikte eğlendiğim, konuşmaya devam ettiğim çok insan var. Sonuçta kırılmadan, hasar almadan yaşamak anlamsız. Kırılsak da yaralarımızı sarıp öğrenerek yola devam ederiz.
Soğuduğum sebebe ve kişiye göre değişir.
Merhaba,
Neden soğudum bu önemli!
Soğuttuğu gibi ısıtabilirde! 😅
Yani içimde bir şey varsa inanıyorsam daima hazırım ben ısınmaya! 😅
Isınamayanlardanım
Cevap
9Cevap
Yüzde yüz ısınamıyorum yeniden. Kişiden kişiye de değişiyor bu durum tabii.
Aynen. Bir soğuduysam, bir büyük yanlışa maruz kaldıysam ısınamam veya o anda silerim.
Diğer yaptiklarindan dolayi kalıcı soğudum birini gözüm görmez. Küçük hatasini unutabilirim.
Buz Devri'ni başlatırım.
evet, silerim hatta.
Evet
O benim
İkisi de olabiliyor.
Evet
Evet öyleyim. Soğursam bir daha ısınamam.
Kesinlikle
Evet
Evet ısınamazsı
Evet
Biterse biter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?